Wybierz biznes dla siebie
Odwiedzający Targi Franczyza 2016 mieli szansę w jednym miejscu poznać i porównać oferty 173 marek franczyzowych. Ponad 7 tys. osób skorzystało z tej okazji.
Targi Franczyza 2016 za nami. 7 tys. poszukiwaczy pomysłów na biznes odwiedziło Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, by przyjrzeć się ofercie ponad 170 franczyzodawców. Wśród odwiedzających byli tacy, którzy dopiero rozpoczynali swoje poszukiwania, jak i ci, którzy przybyli z określoną wizją własnej biznesowej przyszłości.
– Pracuję w transporcie, żona w branży kosmetycznej. Chcielibyśmy otworzyć sklep spożywczy w rodzinnym Włocławku, ale nigdy nie pracowaliśmy w handlu. Liczymy, że od franczyzodawca będziemy mogli się nauczyć, jak prowadzić taką placówkę – mówi Piotr Wójcik, jeden z odwiedzających.
Franczyzodawcy przyznają, że wielu przedsiębiorców przybyło na targi z różnych części Polski na umówione wcześniej spotkania.
– Warszawskie targi franczyzy to świetne miejsce by nawiązać nowe kontakty z potencjalnymi franczyzobiorcami, ale też by spotkać się z kandydatami, z którymi już wcześniej kontaktowaliśmy się mailowo bądź telefonicznie. Myślę, że rozmowy przeprowadzone przez ostatnie trzy dni przełożą się na nowe umowy franczyzowe – mówi Piotr Ociepa, franczyzodawca marki Investor Nieruchomości.
W czasie trzydniowej imprezy odwiedzający mogli nie tylko porozmawiać z franczyzodawcami najpopularniejszych marek, ale również poznać tajniki współpracy we franczyzie w trakcie wykładów na forum szkoleniowym. O tym, jak osiągnąć sukces w biznesie franczyzowym opowiadali eksperci z firmy doradczej PROFIT system oraz Polskiej Organizacji Franczyzodawców. Gościem specjalnym panelu szkoleniowego był Robert Moska, aktor i trener biznesu.
– Naszym problemem jest to, że bardzo często działamy według utartych schematów, które wykształcają się w naszych mózgach w trakcie kolejnych lat życia. To ogranicza naszą kreatywność, a w konsekwencji uniemożliwia nam dokonywanie zmian i podejmowanie strategicznych decyzji – mówił Robert Moskwa podczas wykładu.
Targi Franczyza przyciągają zarówno doświadczonych przedsiębiorców, jak i osoby, które dopiero szukają pomysłu na biznes dla siebie.
Jak co roku, odwiedzający mogli wybierać koncepty biznesowe z wielu branż – od gastronomii po nieruchomości, od branży spożywczej po usługi kosmetyczne.
– Jestem na targach jako wystawca już po raz szósty. Obecność tutaj zawsze przekłada się na podpisane umowy z franczyzobiorcami, a w efekcie na otwarcia nowych lokali. Liczę, że w tym roku będzie podobnie – mówi Wojciech Goduński, franczyzodawca m.in. takich marek jak Biesiadowo, Western Chicken czy Crazy Piramid Pizza.
Coraz liczniej pojawiają się na Targach marki lodowe. W tym roku swoje stoiska mieli m.in. Lody Bonano, Lodolandia, Lodostrefa, Mangatto, Lody Marsjano, Lody Willish.
Do najliczniej reprezentowanych branż na Targach Franczyzy należała gastronomia – na tegorocznych targach było ponad 50 marek gastronomicznych. Prym wśród nich wiodły marki restauracyjne, m.in.: Burger King, Bobby Burger, Biesiadowo, Blikle, Da Grasso, Kebab King, Salad Story, Telepizza. Wiele było też marek lodowych (Lody Bonano, Lodolandia, Lodostrefa, Mangatto, Lody Marsjano, Lody Willish) oraz kawiarnianych (Bike Caffe, Coffeeloffee, So! Coffee). Popularnością wśród odwiedzających cieszyły się również koncepty sklepów spożywczo-przemysłowych, wśród wystawców z tej branży obecni byli: Carrrefour, Delikatesy Centrum, E.Leclerc, Freshmarket, Groszek, Intermarche, Żabka i inne.
Wystawcy robią wszystko by przekonać do siebie potencjalnych kandydatów. Wiedzą, jak ważne jest pierwsze wrażenie, dlatego coraz więc firm decyduje się na zbudowanie stoiska, które przypomina placówkę franczyzową.
Przedsiębiorcy zainteresowani konceptami z branży finansowej i ubezpieczeniowej, znaleźli oferty m.in.: PZU, Avivy i Superpolisy, Alior Banku, Getin Noble Banku oraz biur księgowych Tax Care. Wśród wystawców obecni byli również przedstawiciele rynku nieruchomości, w tym Remax, Metrohouse, Północ Nieruchomości oraz Inderpo Nieruchomości. O szansę na polskim rynku walczyły również koncepty z USA, Włoch, Chorwacji. W sumie na Targach były obecne 173 marki franczyzowe (LISTA WYSTAWCÓW).
ZOBACZ W KATALOGU

5.10.15.

AgencjaTlumaczen.pl

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bike Café

Bricomarché (Grupa Muszkieterów)

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Chinkalnia

Crazy Bubble

Da Grasso

Delikatesy Centrum

DlaWas.info

Extrakantor.pl

Felix Chicken

Gatta

Intermarché (Grupa Muszkieterów)

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Mail Boxes Etc.

Metrohouse

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Moodo

New York Pizza Department
Pizzerie

Pierrot Woda Źródlana

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizzeria Stopiątka

Play

Północ Nieruchomości

Re/Max Polska

Salveo Medical Devices

Ship Center

Signarama

Speed Queen

Studio Figura

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Żabka
Sklepy typu convenience
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...

Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...

Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.

Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...