Wybierz biznes dla siebie
Odwiedzający Targi Franczyza 2016 mieli szansę w jednym miejscu poznać i porównać oferty 173 marek franczyzowych. Ponad 7 tys. osób skorzystało z tej okazji.
Targi Franczyza 2016 za nami. 7 tys. poszukiwaczy pomysłów na biznes odwiedziło Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, by przyjrzeć się ofercie ponad 170 franczyzodawców. Wśród odwiedzających byli tacy, którzy dopiero rozpoczynali swoje poszukiwania, jak i ci, którzy przybyli z określoną wizją własnej biznesowej przyszłości.
– Pracuję w transporcie, żona w branży kosmetycznej. Chcielibyśmy otworzyć sklep spożywczy w rodzinnym Włocławku, ale nigdy nie pracowaliśmy w handlu. Liczymy, że od franczyzodawca będziemy mogli się nauczyć, jak prowadzić taką placówkę – mówi Piotr Wójcik, jeden z odwiedzających.
Franczyzodawcy przyznają, że wielu przedsiębiorców przybyło na targi z różnych części Polski na umówione wcześniej spotkania.
– Warszawskie targi franczyzy to świetne miejsce by nawiązać nowe kontakty z potencjalnymi franczyzobiorcami, ale też by spotkać się z kandydatami, z którymi już wcześniej kontaktowaliśmy się mailowo bądź telefonicznie. Myślę, że rozmowy przeprowadzone przez ostatnie trzy dni przełożą się na nowe umowy franczyzowe – mówi Piotr Ociepa, franczyzodawca marki Investor Nieruchomości.
W czasie trzydniowej imprezy odwiedzający mogli nie tylko porozmawiać z franczyzodawcami najpopularniejszych marek, ale również poznać tajniki współpracy we franczyzie w trakcie wykładów na forum szkoleniowym. O tym, jak osiągnąć sukces w biznesie franczyzowym opowiadali eksperci z firmy doradczej PROFIT system oraz Polskiej Organizacji Franczyzodawców. Gościem specjalnym panelu szkoleniowego był Robert Moska, aktor i trener biznesu.
– Naszym problemem jest to, że bardzo często działamy według utartych schematów, które wykształcają się w naszych mózgach w trakcie kolejnych lat życia. To ogranicza naszą kreatywność, a w konsekwencji uniemożliwia nam dokonywanie zmian i podejmowanie strategicznych decyzji – mówił Robert Moskwa podczas wykładu.

Targi Franczyza przyciągają zarówno doświadczonych przedsiębiorców, jak i osoby, które dopiero szukają pomysłu na biznes dla siebie.
Jak co roku, odwiedzający mogli wybierać koncepty biznesowe z wielu branż – od gastronomii po nieruchomości, od branży spożywczej po usługi kosmetyczne.
– Jestem na targach jako wystawca już po raz szósty. Obecność tutaj zawsze przekłada się na podpisane umowy z franczyzobiorcami, a w efekcie na otwarcia nowych lokali. Liczę, że w tym roku będzie podobnie – mówi Wojciech Goduński, franczyzodawca m.in. takich marek jak Biesiadowo, Western Chicken czy Crazy Piramid Pizza.

Coraz liczniej pojawiają się na Targach marki lodowe. W tym roku swoje stoiska mieli m.in. Lody Bonano, Lodolandia, Lodostrefa, Mangatto, Lody Marsjano, Lody Willish.
Do najliczniej reprezentowanych branż na Targach Franczyzy należała gastronomia – na tegorocznych targach było ponad 50 marek gastronomicznych. Prym wśród nich wiodły marki restauracyjne, m.in.: Burger King, Bobby Burger, Biesiadowo, Blikle, Da Grasso, Kebab King, Salad Story, Telepizza. Wiele było też marek lodowych (Lody Bonano, Lodolandia, Lodostrefa, Mangatto, Lody Marsjano, Lody Willish) oraz kawiarnianych (Bike Caffe, Coffeeloffee, So! Coffee). Popularnością wśród odwiedzających cieszyły się również koncepty sklepów spożywczo-przemysłowych, wśród wystawców z tej branży obecni byli: Carrrefour, Delikatesy Centrum, E.Leclerc, Freshmarket, Groszek, Intermarche, Żabka i inne.

Wystawcy robią wszystko by przekonać do siebie potencjalnych kandydatów. Wiedzą, jak ważne jest pierwsze wrażenie, dlatego coraz więc firm decyduje się na zbudowanie stoiska, które przypomina placówkę franczyzową.
Przedsiębiorcy zainteresowani konceptami z branży finansowej i ubezpieczeniowej, znaleźli oferty m.in.: PZU, Avivy i Superpolisy, Alior Banku, Getin Noble Banku oraz biur księgowych Tax Care. Wśród wystawców obecni byli również przedstawiciele rynku nieruchomości, w tym Remax, Metrohouse, Północ Nieruchomości oraz Inderpo Nieruchomości. O szansę na polskim rynku walczyły również koncepty z USA, Włoch, Chorwacji. W sumie na Targach były obecne 173 marki franczyzowe (LISTA WYSTAWCÓW).
ZOBACZ W KATALOGU
AgencjaTlumaczen.pl
Biura tłumaczeń i przygotowanie dokumentów
Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Da Grasso
Pizzerie
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Extrakantor.pl
Kantory wymiany walut
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Lody Bonano
Lodziarnie
LucArt
Sklepy i mobilne serwisy motoryzacyjne
Mail Boxes Etc.
Usługi kurierskie
Metrohouse
Biura nieruchomości
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
New York Pizza Department
Pizzerie
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Play
Sprzedaż usług i urządzeń telekomunikacyjnych
Północ Nieruchomości
Biura nieruchomości
Re/Max Polska
Biura nieruchomości
Ship Center
Usługi kurierskie
Signarama
Branding i druk cyfrowy
Speed Queen
Pralnie samoobsługowe
Studio Figura
Studia modelowania sylwetki
T-Pizza
Pizzerie
Willisch
Lodziarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Żabka
Sklepy typu convenience
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Berlin Döner Kebap kończy rok z przytupem
Tylko w grudniu Berlin Döner Kebap otworzył trzy lokale, w trzech nowych miastach i w trzech odmiennych formatach franczyzowych.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego n...
Rynek fitness stawia na franczyzę
Automatyczna siłownia, trening zaprogramowany w Australii albo studio w miejscowości z tysiącem mieszkańców. Rynek fitness w Polsce staje się coraz...
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.


