Zarobek na paczkach
Franczyzodawca Ship Center oferuje trzy modele współpracy. Trzeba mieć 3-20 tys. zł, żeby móc otworzyć własną placówkę kurierską.
Z Raport „E-commerce w Polsce 2016. Gemius dla e-Commerce Polska” wynika, że zakupy online cieszą się coraz większa popularnością. Polacy korzystają z tej formy robienia zakupów, przed wszystkim ze względu na wygodę (45 proc.), oszczędność czasu (39 proc.) i pieniędzy (35 proc.) oraz większy wybór dostępnych produktów niż w przypadku sklepów stacjonarnych (36 proc.). Zakupy w sieci są także postrzegane jako mało skomplikowane (35 proc.) i bezpieczne (12 proc.).
Zwiększony ruch na rynku e-commerce to woda na młyn dla właścicieli firm i punktów kurierskich.
– Moim zdaniem na przełomie najbliższych dwóch lat liczba wysłanych przesyłek kurierskich w naszym kraju wzrośnie o mniej więcej 35 proc. Mimo to uważam, że na rynku zostaną tylko firmy kurierskie, które istnieją od wielu lat i mają wyrobioną markę. Rynek jest na tyle konkurencyjny, że raczej żadna nowa firma kurierska nie utrzyma się na nim zbyt długo. Ja z optymizmem patrzę w przyszłość, bo marka Ship Center zdążyła się już utrwalić w świadomości wielu naszych obecnych i potencjalnych klientów – mówi Kamil Janowski, współwłaściciel Ship Center.
Właściciele placówek marki Ship Center kierują swoje usługi zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorców. W ofercie mają wysyłki kurierskie, transport palet, szeroko pojęte usługi poligraficzne oraz produkcję pieczątek.
Franczyzodawca opracował trzy modele współpracy. Pierwszy z nich wymaga 3 tys. kwoty inwestycji i jest skierowany do osób, które już prowadzą lokalny biznes i chcą poszerzyć zakres swoich usług. Ci, którzy dopiero myślą o otwarciu własnej firmy muszą zgromadzić co najmniej 10 tys. zł na start. Tyle potrzeba, żeby otworzyć punkt kurierski Ship Center. Jeśli świeżo upieczony franczyzobiorca będzie chciał mieć szerszy zakres usług, powinien mieć 20 tys. zł na inwestycję. Taka kwota niezbędna jest do otwarcia placówki świadczącej również usługi poligrafii, transportu oraz produkcji pieczątek. Musi tez znaleźć lokal o powierzchni co najmniej 20 m2, najlepiej na parterze, usytuowany w centrum miasta lub w miejscu o dużych natężeniu ruchu. Franczyzodawca pomaga w poszukiwaniach optymalnej placówki, dysponuje też bazą wolnych dostępnych lokali w wielu miastach.
W trakcie współpracy franczyzobiorca Ship Center będzie zobowiązany uiszczać opłatę bieżąca – w zależności od wybranej opcji współpracy od 149 zł (punkt kurierski) do 299 zł (placówka Ship Center). Ale nie od razu.
– Przez pierwsze sześć miesięcy nasi franczyzobiorcy są z zwolnienie z konieczności jej opłacania. Dzięki temu szybciej mogą osiągnąć rentowność. W przeciwności do naszej konkurencji nie pobieramy też od naszych partnerów prowizji od sprzedaży. U nas zasady współpracy są przejrzyste. Zarobek franczyzobiorcy to różnica między ceną zakupu i sprzedaży produktu – mówi Kamil Janowski z Ship Center.
Obecnie w sieci działa 40 franczyzobiorców.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży usługi dla konsumentów
AgencjaTlumaczen.pl
Biura tłumaczeń i przygotowanie dokumentów
Citybox24.pl
Magazyny samoobsługowe
epaka.pl
Usługi kurierskie
Extra Services
Przeprowadzki, sprzątanie, naprawy, konserwacja
Fashion Laundromat
Pralnie samoobsługowe
Furgonetka Punkt
Usługi kurierskie
Kobieta i Rozwód
Centra wsparcia w trakcie rozwodu
Mail Boxes Etc.
Usługi kurierskie
Pralnia EBS
Pralnie samoobsługowe
Quick Ride
Wynajem hulajnóg, taksówki i dostawy jedzenia
Speed Queen
Pralnie samoobsługowe
Upadłości - Ekspert
Oddłużania i obrót nieruchomościami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


