Pizzeria po włosku

Franczyzodawca zapewnia, że pizzerie Tutti Santi zaczynają na siebie zarabiać już od drugiego miesiąca po otwarciu. Kwota inwestycji to co najmniej 150 tys. zł.
Pierwszy lokal z szyldem Tutti Santi został otwarty w Kaliszu, w 2013 roku.
– To był test rynkowy dla naszego konceptu, który oferuje pizzę robioną według oryginalnych włoskich receptur. Ich gwarantem jest nasz partner, Valerio Valle, mistrz Włoch w przygotowywaniu pizzy klasycznej – podkreśla Sergiusz Urbaniak, prezes spółki Sacro, franczyzodawcy marki Tutti Santi. Test się powiódł. Blisko rok później ruszył drugi lokal własny, tym razem we Wrocławiu. Jednak od początku firma zakładała dynamiczny rozwój konceptu we franczyzie. I w drugim roku działalności Tutti Santi otwarte zostały trzy restauracje franczyzowe: w Koninie, Ostrowie Wielkopolskim i Poznaniu. Kolejna własna ruszyła w Kielcach.
– Wybieramy miasta różnej wielkości – mówi Sergiusz Urbaniak. – Nie będziemy się koncentrować tylko na dużych ośrodkach. Uważamy, że miasta takie jak Konin czy Ostrów Wielkopolski, liczące 60-70 tys. mieszkańców, to także ciekawe rynki. Klienci są tam spragnieni dobrej oferty. Na mniejszym rynku po pierwsze łatwiej też się wybić. Po drugie, łatwiej znaleźć dobry lokal, a koszty czynszu i pracowników są niższe.
Z założenia sieć chce się rozwijać w miastach liczących powyżej 60 tys. mieszkańców. Strategiczny cel firmy zakłada, że w najbliższych latach w całym kraju powstanie 50 restauracji.
Restauracje Tutti Santi działają zarówno w centrach handlowych, jak i w lokalizacjach przyulicznych. Zalecana wielkość lokalu to od 130 do 300 m2. Ten przyuliczny powinien mieścić się na parterze, najlepiej, by miał duże witryny i miejsce na letni ogródek. W pobliżu musi też być parking. W restauracjach Tutti Santi pizzę wypieka się w piecu opalanym drewnem. A to rodzi kolejne wymagania. Nie w każdym pomieszczeniu jest możliwe jego zamontowanie.
– Jeżeli jednak niemożliwe jest zainstalowanie takiego pieca, ale lokalizacja jest bardzo atrakcyjna, to możemy zastąpić go wysokiej jakości włoskim piecem elektrycznym – dodaje franczyzodawca.
Jeżeli lokalizacja spełnia wymagania licencjodawcy, przygotowuje dla biorcy biznesplan, uwzględniający m.in. nakłady inwestycyjne, koszty prowadzenia lokalu w konkretnym miejscu, szacowany czas zwrotu z inwestycji. Na tej podstawie franczyzobiorca decyduje, czy chce otworzyć restaurację w danej lokalizacji.
Kwota inwestycji zależy oczywiście od wielkości i stanu wyjściowego pomieszczeń. Według zapewnień franczyzodawcy, wydatki zamykają się w widełkach od 150 do 500 tys. zł. To koszty przygotowania lokalu pod klucz. Zawierają opłatę wstępną, prace budowlane i wykończeniowe, projekty budowlane, całość wyposażenia, urządzenia, marketing, system informatyczny, zatowarowanie. Franczyzobiorca otrzymuje dwa projekty, przygotowane przez architekta: technologiczny (konsultowany z rzeczoznawca z Sanpeidu) oraz aranżacyjny.
Przygotowanie lokalu trwa około trzech miesięcy. Mniej więcej tyle samo czasu trzeba poświęcić na znalezienie i przeszkolenie personelu. Pracownicy kuchni jadą na miesięczne szkolenie do najbliższej działającej restauracji Tutti Santi. Poznają receptury, technologię produkcji ciasta i wypieku pizzy, uczą się zachowania standardów w kuchni, zasad utrzymywania czystości, przechowywania żywności itd. Szkolenia przechodzą też pracownicy obsługujący gości.
Franczyzobiorcy Tutti Santi korzystają z dostawców, z którymi współpracuje firma.
Franczyzodawca zapewnia, że dotychczas wszystkie restauracje uzyskały rentowność już w drugim miesiącu działalności.
ZOBACZ W KATALOGU

Am Am Kebab

Atelier Herosima

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Berlin Döner Kebap

Beza Krówka Lody rzemieślnicze

Bike Café

Browar Korona

BuBu Bubble Tea

Cafe Słodziak

Candy Pop

Carat Kebab

Chinkalnia

Cochise Burger

Cofix Poland

Crazy Bubble

Cudo Vegan Sushi

Cukiernia Sowa

Cukrem i Solą

Da Grasso

DG Restauracje

Dobra Pączkarnia

Domino’s Pizza

Donuterie

Doskoi

Express Pizza American Style

FABBRICA Italian Comfort Food

Falla

Felix Chicken

Fit Cake

Good Chicken

Gorąco Polecam. Smaki z Piekarni

Grande Pizza

Gruby Benek

Hotdogzna

Japanos

Kashka

Kiss Kim Chi

Koku Sushi

Krowa Mać Burgers

Kurcze Pieczone

Langos

Le Pain Quotidien

Lodolandia & Kołacz

Lody Bonano

Lody Lida

Lviv Croissants

Maxipizza

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Meron

Ministerstwo Śledzia i Wódki

Mniami Ice Cream

Mr. Kebab

New York Hot Dog

New York Pizza Department
Pizzerie

Niewinni Czarodzieje Trzyzero

Night Burger

Pączkownia Smak Sprzed Lat

Pijalnia Wódki i Piwa

Pijalnie Czekolady E.Wedel

Pizza Factory

Pizza Hut

Pizzeria Stopiątka

Prosiak Polski Kebab & Fast Food

Przybij Piątaka

Ramen Shop by Sushi Kushi

Sahar Kebab

Salsiccia Pizzeria Napoletana

Sayuri Sushi

So Coffee

Stava

Steiku Haoss

Subway

Sulaiman Kebab

Sushi Bistro

Sushi Burrito

Sushi Kushi

Sushiroll Bistro – restauracje sushi

Szaszłykowo

Taco Bar

Tawerna Pepe Verde

The White Bear Coffee

Tibesti 2Go

Totti Pizza Rzymska

U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich

United Chicken

Wendy’s

Willisch
Lodziarnie

Young Burger

Yum Yum Kebab

ZapieCKanki

Zapiekankarnia – Zapiekanki, Bajgle, Pizza, Pasta

ŻarWok
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej