Dodatkowy asortyment, szybszy zysk
DDD Dobre Dla Domu uruchomiło kolejny sklep franczyzowy, w którym klient może kupić zarówno podłogi i drzwi, jak i wyposażenie łazienki. Dzięki temu biznes staje się szybciej rentowny.
Bardo to niewielka miejscowość w województwie dolnośląskim na drodze z Kotliny Kłodzkiej do Wrocławia. Jak mówi Rafał Kurasiak, szef działu ekspansji firmy, do DDD zgłosiła się właścicielka sklepu z płytkami i wyposażeniem wnętrz z pytaniem czy mogłaby do obecnego asortymentu dołączyć podłogi i drzwi pod marką DDD. Salon o powierzchni 170 m2 ruszył w Bardo we wrześniu. W ofercie, oprócz płytek i wyposażenia wnętrz, ma teraz na ekspozycji 56 skrzydeł drzwi oraz ok. 200 wzorników podłóg drewnianych, panelowych i winylowych. Firma ma w swojej sieci już kilka łączonych konceptów i chwali sobie ten format współpracy.
– Łączenie wyspecjalizowanych formatów jest odpowiedzią na potrzebę klienta, który coraz częściej kompleksowo traktuje temat wykończenia wnętrza lub remontu domu czy mieszkania. Dotychczas taką możliwość oferowały wyłącznie markety budowlane, ale to się zmienia. Trendy rynkowe wskazują, że wyspecjalizowane sklepy zaczynają współdziałać, aby również ich klienci mieli komfort całościowego podejścia do remontu czy wykończenia wnętrza – mówi Rafał Kurasiak.
DDD Dobre Dla Domu to jedna z najstarszych sieci z podłogami, drzwiami oraz akcesoriami. W swoim modelu biznesowym firma postawiła na specjalizację oraz ofertę ze średniej i wyższej półki. Jednym ze sposobów dotarcia do takiego klienta jest współpraca z architektami wnętrz. Spółka dokłada również starań, aby każdy sklep współpracował ze sprawdzonymi ekipami montażowymi. To ważny element, bowiem ok. 80 proc. asortymentu DDD sprzedawana jest z usługą montażu.
Obecnie sieć DDD Dobre Dla Domu liczy 45 sklepów, w tym 42 prowadzonych na zasadzie franczyzy.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Inne koncepty z branży dom i ogród
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.


