Połączenie z biznesem

Nowy operator komórkowy wchodzi na polski rynek. Move Telecom szuka partnerów, którzy pod własną marką chcą zbudować sieć telekomunikacyjną.
Move Telecom to polska firma, w której udziały ma też amerykańskim operator. Zajmuje się dostarczaniem usług telekomunikacyjnych. Swoją działalność prowadzi już m.in. w Stanach Zjednoczonych, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Brazylii, Izraelu. Teraz chce wejść na rynek polski.
– Szukamy partnerów, którzy chcą budować sieć telekomunikacyjną pod własną marką – mówi Sebastian Zieliński, prezes zarządu Move Telecom. – Zgodnie z warunkami współpracy, my odpowiadamy za wszelkie kwestie techniczne, natomiast partner za wprowadzenie brandu na rynek oraz sprzedaż usług.
Partnerzy powinni przede wszystkim mieć możliwość dotarcia do dużej grupy klientów. W tej roli sprawdzą się na przykład firmy, prowadzące już działalność w konkretnych branżach.
– Na naszej priorytetowej liście branż są m.in.: transportowa, finansowa, medyczna, energetyczna, turystyczna oraz dostawcy usług internetowych – wylicza Sebastian Zieliński. – Nie wyklucza to jednak współpracy z partnerem z innej branży czy młodym start-upem. Wygląda to tak, że zgłasza się do nas po licencję np. firma X, a my przygotowujemy dla niej gotowy produkt X Mobile. Zapewniamy infrastrukturę, technologię, możemy opracować pełny pakiet usług, skonstruować taryfy – jednym słowem wszystko co niezbędne do realizacji usług telefonii komórkowej.
Partner musi zadbać o wypromowanie tej marki i zapewnić sobie kanały sprzedaży.
Kwota inwestycji waha się od 95 tys. zł do 1,5 mln zł.
– Zależy ona od wybranego modelu współpracy. W niektórych przypadkach nasza firma współfinansuje przedsięwzięcie. Dotyczy to np. wymienionych przeze mnie branż, które są dla nas najważniejsze – dodaje Sebastian Zieliński.
Czy nowy operator ma szansę zawalczyć o miejsce na rynku, na którym karty rozdali już najwięksi operatorzy – Orange, Play, Plus, T-Mobile?
– Nasycenie rynku samymi kartami SIM jest rzeczywiście bardzo duże, ciężko znaleźć klientów, którzy nie mają jeszcze telefonu komórkowego – przyznaje Sebastian Zieliński. – Jednak wprowadzone kilka lat temu dyrektywy dotyczące możliwości przenoszeniu numeru z sieci do sieci powodują, że każdy jest naszym potencjalnym klientem. Jest to tylko kwestia dopasowania oferty do jego potrzeb.
Firma nie zamierza budować sieci pod własną marką.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej