Kosmetyki z dofinansowaniem

Franczyzodawca kosmetycznej marki Mexmo może dofinansować otwarcie nowych stoisk franczyzowych.
Mexmo to polska marka kosmetyków kolorowych. W tej chwili ma dwa punkty własne i dwa franczyzowe. Nowym franczyzobiorcom, którzy zdecydują się na poprowadzenie stoiska z kosmetykami, licencjodawca może teraz dofinansować inwestycję.
– Udział naszych środków może wynieść 35 proc. To wsparcie jest bezzwrotne. Jedynym warunkiem jest prowadzenie stoiska franczyzowego przez rok od momentu podpisania umowy – mówi Grzegorz Pietrowski, właściciel marki Mexmo.
Inwestycja w wyspę handlową Mexmo wynosi 70 tys. zł. W tej kwocie mieści się przygotowanie powierzchni w galerii, gotowe stoisko, opłata wstępna, zatowarowanie.
– Trzeba podkreślić, że sam towar, licząc po cenach detalicznych, jest wart 80 tys. zł – dodaje Grzegorz Piotrowski.
Franczyzodawca gwarantuje szkolenia dla franczyzobiorcy i personelu. Trwają od 7 do 14 dni i obejmują nie tylko techniki sprzedażowe i znajomość produktów, ale też kurs wizażu. Przeszkoleni w wizażu sprzedawcy nie tylko bowiem sprzedają kosmetyki, ale też udzielają fachowych porad, dobierają produkty indywidualnie dla każdej klientki i robią profesjonalny makijaż.
– Należy liczyć się z tym, że przez pierwsze 9 miesięcy stoisko może nie przynosić dużych zysków. Może nie trzeba do niego dokładać, ale też nie zawsze przychód pozwoli na coś więcej niż pokrycie kosztów stałych – zastrzega Grzegorz Pietrowski. – Dlatego do momentu, gdy franczyzobiorca nie będzie miał stałego zarobku, finansujemy mu zatowarowanie na kwotę 1 tys. zł brutto miesięcznie.
Mexmo otwiera się w dużych miastach, ale najbardziej zależy mu na takich wielkości 25-50 tys. mieszkańców. Zdaniem franczyzodawcy to rynki jeszcze nie nasycone, gdzie bardzo szybko można liczyć na klientów i zyski.
– Największym problemem w tej chwili przy otwieraniu i prowadzeniu punktów są trudności ze znalezieniem pracowników – dodaje Grzegorz Pietrowski. – I nie chodzi wcale o wykwalifikowane już osoby, ale o takie, które chcą się przeszkolić i pracować.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej