Kosmetyki z dofinansowaniem

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Mexmo to polska marka kosmetyków kolorowych. W tej chwili ma dwa punkty własne i dwa franczyzowe. Nowym franczyzobiorcom, którzy zdecydują się na poprowadzenie stoiska z kosmetykami, licencjodawca może teraz dofinansować inwestycję.
Udział naszych środków może wynieść 35 proc. To wsparcie jest bezzwrotne. Jedynym warunkiem jest prowadzenie stoiska franczyzowego przez rok od momentu podpisania umowy – mówi Grzegorz Pietrowski, właściciel marki Mexmo.
Inwestycja w wyspę handlową Mexmo wynosi 70 tys. zł. W tej kwocie mieści się przygotowanie powierzchni w galerii, gotowe stoisko, opłata wstępna, zatowarowanie.
– Trzeba podkreślić, że sam towar, licząc po cenach detalicznych, jest wart 80 tys. zł – dodaje Grzegorz Piotrowski.

Franczyzodawca gwarantuje szkolenia dla franczyzobiorcy i personelu. Trwają od 7 do 14 dni i obejmują nie tylko techniki sprzedażowe i znajomość produktów, ale też kurs wizażu. Przeszkoleni w wizażu sprzedawcy nie tylko bowiem sprzedają kosmetyki, ale też udzielają fachowych porad, dobierają produkty indywidualnie dla każdej klientki i robią profesjonalny makijaż.
– Należy liczyć się z tym, że przez pierwsze 9 miesięcy stoisko może nie przynosić dużych zysków. Może nie trzeba do niego dokładać, ale też nie zawsze przychód pozwoli na coś więcej niż pokrycie kosztów stałych – zastrzega Grzegorz Pietrowski. – Dlatego do momentu, gdy franczyzobiorca nie będzie miał stałego zarobku, finansujemy mu zatowarowanie na kwotę 1 tys. zł brutto miesięcznie.

Mexmo otwiera się w dużych miastach, ale najbardziej zależy mu na takich wielkości 25-50 tys. mieszkańców. Zdaniem franczyzodawcy to rynki jeszcze nie nasycone, gdzie bardzo szybko można liczyć na klientów i zyski.
– Największym problemem w tej chwili przy otwieraniu i prowadzeniu punktów są trudności ze znalezieniem pracowników – dodaje Grzegorz Pietrowski. – I nie chodzi wcale o wykwalifikowane już osoby, ale o takie, które chcą się przeszkolić i pracować.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €