Akcesoria w natarciu

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Teletorium to najliczniejsza sieć franczyzowa w branży GSM. Jest na rynku od 2004 roku, we franczyzie rozwija się od 2009. Dzisiaj z logo tej firmy funkcjonują wyłącznie punkty franczyzowe, których jest ponad 230. Ich działalność obejmuje sprzedaż akcesoriów GSM oraz sprzedaż i serwis telefonów komórkowych.
Każdego roku notujemy wzrost liczby stoisk od 30 do nawet 50 – mówi Piotr Andrzejewski, dyrektor zarządzający Teletorium. Nasze punkty są w zdecydowanej większości galerii handlowych. W największych miastach Polski posiadamy po kilkanaście stoisk. Będziemy się starali dotrzeć również do klientów z mniejszych miast, a także na bieżąco monitorować nowo powstające centra i galerie handlowe, które są dla nas potencjalnymi lokalizacjami do otwarcia kolejnego punktu.

Kapitał niezbędny do uruchomienia wyspy handlowej to około 35-40 tys zł. Większość tej kwoty przeznaczona jest na towar (akcesoria i telefony). Między 5 a 10 tys. zł trzeba przeznaczyć na pierwsze czynsze i kaucję dla galerii handlowej (zależy od lokalizacji). Kilka tysięcy złotych trzeba wydać na komputer, kasę fiskalną i podstawowe wyposażenia stoiska. Natomiast jego umeblowanie i przygotowanie całej wyspy leży w gestii franczyzodawcy – franczyzobiorca otrzymuje stoisko w dzierżawę. Jego powierzchnia to zazwyczaj 6-10 m2. Sieć ma spójną identyfikację wizualną, którą stosuje we wszystkich punktach.
Nie pobieramy opłaty wstępnej. Opłaty franczyzowe są negocjowane indywidualnie, zależnie od lokalizacji. Nie ma jednej reguły np. procentowej – dodaje Piotr Andrzejewski. – Zapewniamy pomoc w przeprowadzeniu wszystkich formalności, zawarciu umów oraz prowadzeniu dokumentacji. Nasi partnerzy mają dostęp do największych w Polsce magazynów GSM.

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200
Author
Monika Wojniak-Żyłowska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €