Quiosque wchodzi do Tomaszowa

Odzieżowa marka zdobywa kolejne miejscowości. Sklep w Tomaszowie Mazowieckiem to ósmy lokal sieci otwarty w tym roku.
Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które lubią łączyć elegancję z aktualnymi trendami modowymi. Polski brand jest obecny na rynku od ponad 20 lat, a otwarty pod koniec października sklep w Tomaszowie Mazowieckim to 135. lokal sieci. Sklep mieści się w Galerii Tomaszów i ma powierzchnię 102 m2.
– Tomaszów Mazowiecki to czwarte co do ludności miasto w województwie łódzkim. Uważamy, że jest to miejsce z ogromnym potencjałem dla naszej marki. Idealnie wpisuje się w strategię rozwoju firmym, ponieważ chcemy być obecni zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – mówi Aleksandra Posiadła, menedżer ds. ekspansji Quiosque.
Wcześniej w październiku otwarte zostały jeszcze dwa sklepy Quiosque – w Wołominie oraz w Poznaniu. W stolicy Wielkopolski otwarcie miało miejsce w galerii King Cross Marcelin.
– Wyniki sprzedaży w pozostałych salonach Quiosque w tym mieście wskazują, że jest coraz większe zainteresowanie naszą marką – mówi Aleksandra Posiadła.
Aby zostać franczyzobiorcą Quiosque należy posiadać lokal o powierzchni od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji wynosi, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 zł na 1 m2 netto. Sklepy powstają zarówno w galeriach handlowych, jak i przy głównych ulicach handlowych. We wnętrzach punktów Quiosque dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia, dzięki czemu panuje w nich spokojna atmosfera. W każdym z salonów klientki mogą liczyć na profesjonalną poradę dotyczącą wyboru rozmiaru czy stylizacji.
Franczyzodawca zapowiada jeszcze kilka otwarć na dwa ostatnie miesiące 2016 roku.
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej