Quiosque wchodzi do Tomaszowa
Odzieżowa marka zdobywa kolejne miejscowości. Sklep w Tomaszowie Mazowieckiem to ósmy lokal sieci otwarty w tym roku.
Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które lubią łączyć elegancję z aktualnymi trendami modowymi. Polski brand jest obecny na rynku od ponad 20 lat, a otwarty pod koniec października sklep w Tomaszowie Mazowieckim to 135. lokal sieci. Sklep mieści się w Galerii Tomaszów i ma powierzchnię 102 m2.
– Tomaszów Mazowiecki to czwarte co do ludności miasto w województwie łódzkim. Uważamy, że jest to miejsce z ogromnym potencjałem dla naszej marki. Idealnie wpisuje się w strategię rozwoju firmym, ponieważ chcemy być obecni zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – mówi Aleksandra Posiadła, menedżer ds. ekspansji Quiosque.
Wcześniej w październiku otwarte zostały jeszcze dwa sklepy Quiosque – w Wołominie oraz w Poznaniu. W stolicy Wielkopolski otwarcie miało miejsce w galerii King Cross Marcelin.
– Wyniki sprzedaży w pozostałych salonach Quiosque w tym mieście wskazują, że jest coraz większe zainteresowanie naszą marką – mówi Aleksandra Posiadła.
Aby zostać franczyzobiorcą Quiosque należy posiadać lokal o powierzchni od 100 do 130 m2, w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Koszt inwestycji wynosi, w zależności od stanu lokalu, od 1,5 tys. zł do 2,5 zł na 1 m2 netto. Sklepy powstają zarówno w galeriach handlowych, jak i przy głównych ulicach handlowych. We wnętrzach punktów Quiosque dominują jasne i spokojne barwy oraz drewniane wykończenia, dzięki czemu panuje w nich spokojna atmosfera. W każdym z salonów klientki mogą liczyć na profesjonalną poradę dotyczącą wyboru rozmiaru czy stylizacji.
Franczyzodawca zapowiada jeszcze kilka otwarć na dwa ostatnie miesiące 2016 roku.
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.

