Art. spożywcze i przemysłowe

Czerwona Torebka podkręca tempo
Grupa handlowa powiększa swój zasięg i ofertę. Jej władze mają duże apetyty, ale spółka wciąż jest pod kreską.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Chata Polska kusi rabatami
Program lojalnościowy sfinansuje centrala. Klienci będą mogli skorzystać z niego także w pięciu nowo otwartych sklepach.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nowe płaszcze Muszkieterów
Supermarkety Intermarché zadebiutują w nowej odsłonie. W planach jest sprzedaż internetowa.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sklepy spożywcze 2014
Jeśli sklep spożywczy, to tylko w sieci. Prowadzenie biznesu w pojedynkę w tej branży może skończyć się szybkim wywieszeniem białej flagi.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
100 dyskontów rocznie
To plan Dyskontów Czerwona Torebka. Właściciel sieci, w przeciwieństwie do swojej konkurencji, rezygnuje z marki własnej.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zakupy ze smartfonem
Właściciel Żabki i Freshmarketu śledzi nowinki technologiczne, dlatego inwestuje w social media oraz mobilne aplikacje.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dostawa na zawołanie
O strategii rozwoju na najbliższe lata i systemie dostaw do sklepów franczyzowych opowiada Krzysztof Książek, dyrektor ds. franczyzy Stokrotki.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Stokrotka wypiera Carrefoura
Właściciel marketu w mazowieckim Ostrówku postanowił zmienić szyld. Dlaczego?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przedsiębiorca podzieli się zyskami
Franczyzodawca Delikatesów Centrum nabędzie 50 proc. udziałów w firmie partnera, który zarządza 50 sklepami.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Handlowiec czuje chemię
Biznes z Arcora to przepustka do międzynarodowych kontraktów niemieckiej centrali. Na celowniku znajduje się Warszawa.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes bez lania wody
Dostawcy napojów Pierrot muszą kupić dostawcze auto. Kilkadziesiąt tysięcy butelek napojów dostają w ramach umowy franczyzowej.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nagrody za zakupy
Właściciel czterech spożywczych marek, w tym sieci Nasz Sklep, inwestuje w programy lojalnościowe.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Carrefour bez urlopu
Francuska sieć powiększyła się w wakacje o 20 nowych supermarketów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sklep zaczyna się od hurtowni
Odido ma już ponad 2 tys. partnerów - zarówno na wsiach, jak i w dużych miastach. To zasługa rozbudowanej sieci hurtowni.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Supermarket na trzy sposoby
Przedsiębiorcy zainteresowani współpracą z Piotrem i Pawłem mogą przejąć jeden z działających sklepów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sprzedawca zna klienta
Nasze sklepy aktywnie uczestniczą w życiu lokalnym. Często prowadzą je mieszkańcy, którzy od lat żyją w tym środowisku - mówi Jan...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ekobiznes zarabia na kilka sposobów
Sklepy Żółty Cesarz zajmują się nie tylko sprzedażą zdrowej żywności. Franczyzodawca zna sposób na zwiększenie zysków.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Grupa zakupowa czy franczyza?
Grupa Zakupowa Kupiec wybrała formę współpracy z właścicielami sklepów spożywczych. Lokalny szyld wygrał.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Carrefour po nowemu
Centrala modernizuje swoje sklepy. Co z supermarketami zarządzanymi przez franczyzobiorców?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes połączony
Współpraca Małpki i Merlina zdała egzamin. Tylko w ostatnim okresie uruchomiono jednocześnie 45 punktów odbioru zamówień.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses