Art. spożywcze i przemysłowe

Standardy kontrolowane
Wszystkie sklepy co najmniej raz w miesiącu odwiedza tajemniczy klient - o audycie opowiada Joanna Bytner, dyrektor marketingu Chaty Polskiej.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nowy nałóg, nowy biznes
Amatorów e-papierosów mamy w Polsce blisko milion. Michał Dziewięcki, franczyzobiorca Smooke.pl, zdradza, ile można zarobić na tym biznesie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Eurocash stawia na saloniki prasowe i convenience
Franczyzodawca abc i Groszka pokieruje rozwojem Inmedio i 1minute.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Między delikatesami a dyskontem
Właściciel sklepu w Kędzierzynie-Koźlu zmienił szyld franczyzodawcy na Piotra i Pawła. Zyskał partner i klienci.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
W Żabce jak w banku
Komisja Nadzoru Finansowego wpisała Żabkę na listę krajowych instytucji płatniczych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Niepewna przyszłość licencji na Biedronkę
Nie wiadomo jeszcze, czy franczyza będzie stałym elementem strategii rozwoju sieci.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Bez franczyzy, ale z agencją
Dyskont Czerwona Torebka pół roku po otwarciu pierwszego sklepu rozpoczyna poszukiwania partnerów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z internetu do galerii
Hobby4Men.com, sklep z akcesoriami dla mężczyzn, wchodzi we franczyzę.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Handlowy ring wolny
Pięć dyskontów w mieście liczącym kilkanaście tysięcy mieszkańców to za dużo? Pytamy o to Joannę Chilicką z Polskiej Izby Handlu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dostawca z polecenia
Chata Polska stawia na lokalnych dostawców. W tej samej sieci klienci znajdą różne produkty spożywcze.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Handlowy paradoks
Delikatesy Centrum rosną i sprzedają więcej, ale zyski franczyzodawcy się kurczą. Dlaczego?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Był Poznań, będzie Kraków
Intermarché otwiera jubileuszowy sklep w stolicy Małopolski. Następny w kolejce jest Piotr i Paweł.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Lokal pod Spar
Franczyzobiorczyni z Tomaszowa Lubelskiego już na etapie budowy sklepu uwzględniła wymogi firmy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Żabka liczy zgłoszenia
Żabka podała liczbę sklepów, które zgłosiły się do programu "Sklep za czynsz". Wynik zaskakuje.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Najpierw rozpoznawalność, potem franczyza
Maxi Zoo, sieć sklepów zoologicznych, pracuje nad rozpoznawalnością swojej marki w Polsce. Franczyza może pomóc jej w rozwoju.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Piotr i Paweł realizuje plan
Kwiecień obfitował w otwarcia. Udało się też odbić placówkę konkurencji.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
E-papieros jest Trendy
Firma Trendy, która pozyskała ponad 200 partnerów, preferuje współpracę na wyłączność.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Piekarz zaparzy kawę
Gorąco Polecam Nowakowski otworzył lokale w biurowcu i bibliotece. Nie są to typowe piekarnie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
500 franczyzobiorców w planach
Ekspansja, inwestycje, nowy koncept - franczyzodawca Intermarché i Bricomarché zdradził strategię na najbliższe lata.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Spar samowystarczalny
Dzięki rozbudowie franczyzowego sklepu w Cieszynie jego właściciel mógł znacznie poszerzyć swoją ofertę.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses