Usługi dla biznesu

Jak zdobyć wysoką pozycję?
O sposobach pozycjonowania firmowej strony internetowej w wyszukiwarce Google opowiada Michał Kliszczak, właściciel firmy Eactive wiemy jak.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Partner na prowizji
Fiten szuka chętnych, którzy będą sprzedawać energię firmom. Prowizje partnerów mają zależeć od nich samych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kurier robi ksero
Franczyzodawca Ship Center, chcąc wyróżnić się spośród konkurencyjnych firm kurierskich, świadczy także typowe usługi biurowe.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Usługi dla biznesu, internet, doradztwo 2014
Niska kwota inwestycji w biznes, brak konieczności wynajmowania biura w drogiej lokalizacji i niewymagane doświadczenie to tylko niektóre atuty...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zawodowo zdobywają pieniądze
Fundusze unijne to szansa, z której trzeba korzystać jak najszybciej. Stąd decyzja o rozwoju we franczyzie – mówi Piotr Buchalski z Export...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Agencja reklamowa online i offline
Partnerzy Sklepu Reklamowego pozyskują klientów w biurach i za pośrednictwem serwisu internetowego.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Firma dla młodych
Niska kwota inwestycji i częsty kontakt z klientem zachęca młodych do sprzedaży ekotoreb na licencji MyDej Group.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Bez magazynu i towaru, ale z zyskiem
Tak działa sklep internetowy w modelu dropshippingu. Worldseo poszukuje master i franczyzobiorców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zlecenie nie wybiera
Franczyzobiorcy mTłumaczenia.pl zajmują się nie tylko tłumaczeniami dokumentów, ale także stron www, gier komputerowych i prezentacji.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Owczy pęd franczyzobiorców
W przeciągu roku Ship Center pozyskało 15 partnerów. Kolejne otwarcia biur świadczących usługi dla firm jeszcze w lipcu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z wizytówką do klienta
Panele Reklamowe promują głównie lokalnych przedsiębiorców. Właśnie w tej grupie klientów szukają partnerzy firmy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z funduszy do internetu
Wiedza na temat funduszy unijnych pozwoliła franczyzobiorczyni iPowiat.pl dostrzec potencjał lokalnej wyszukiwarki.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza nie lubi przemysłu?
Franczyzobiorców szukają nie tylko przedsiębiorcy z tradycyjnych sektorów handlu i usług. Ale nie idzie im łatwo.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Winda dźwignią handlu
Niektórzy partnerzy Grupy Mediowej Valere sprzedają reklamy w windach w kilku miastach.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Winda sprzedaje
O pozyskiwaniu klientów zainteresowanych reklamą w windach oraz skuteczności tej formy promocji opowiada Kornelia Krzysiek z Grupy Mediowej Valere.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jak firma z firmą
Współpraca z firmami, a nie klientami detalicznymi, opłaca się bardziej franczyzobiorcom Office1.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Myśl globalnie, szukaj lokalnie
W dziedzinie wyszukiwarek internetowych nie wymyślono jeszcze wszystkiego. Przekonał się o tym Waldemar Flis, franczyzobiorca iPowiat.pl.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z bliska lepiej widać
O lokalnej wyszukiwarce internetowej i roli administratora-franczyzobiorcy opowiada Beata Sokołowska, twórczyni konceptu iPowiat.pl.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Google w skali mikro
iPowiat.pl to jedna z nielicznych propozycji biznesu internetowego na licencji.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Reklama za grosz
Papierowe torby uchodzą za jedną z tańszych form reklamy. Torby partnerów MyDej Group trafiają do aptek, piekarni i sklepów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses