Art. dziecięce

Kanz stawia na zmiany
Marka Kanz szuka lokalizacji na sklepy w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dobra taktyka
– Dzieci będą rodziły się zawsze, dlatego rynek odzieży dziecięcej jest stabilny – przekonuje Marek Czupryna, prezes spółki Komex.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Elastyczny franczyzodawca
Lidia Pliszka przez kilka lat pracowała jako dyrektor sprzedaży. Dziś swoje doświadczenie wykorzystuje w handlu. Od prawie roku jest...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sklep na sezon lub na cały rok
Marka Coccodrillo oprócz tradycyjnych sklepów uruchamia też placówki sezonowe. Pierwsze zaczynają działać już w kwietniu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ambitne plany dziecięcej marki
Rozwijamy sieć sprzedaży w Polsce i za granicą. Obecnie mamy blisko 20 sklepów m.in. w Czechach, na Ukrainie i Białorusi – mówi Marek...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wójcik Fashion chyli się ku końcowi?
Franczyzobiorcy marki zamykają swoje sklepy, bo franczyzodawca przestał dostarczać im towar. Centrala firmy milczy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zyski z czytania
Miniwydawnictwo Modry Słoń można prowadzić w domu. Czy na drukowaniu personalizowanych książek dla dzieci da się zarobić?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zabawki z wyspy
Toy Planet wprowadza nowy format. To oferta dla przedsiębiorców poszukujących konceptów z niższą kwotą inwestycji.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Oferta dla dzieci, franczyza dla dorosłych
W nadchodzącym roku sieć Kanz ma zamiar otworzyć co najmniej pięć nowych sklepów. Ile trzeba mieć na inwestycję?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Szkraby rosną w siłę
Wyspa Szkrabów ma już blisko 120 sklepów w całym kraju. Gdzie obecnie najintensywniej szuka franczyzobiorców?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzowy sklep z zabawkami
Nowy właściciel sieci Toy Planet obniżył koszty inwestycji i zrezygnował z opłaty wstępnej. Czy skusi tym franczyzobiorców?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wójcik Fashion w tarapatach
Wójcik Fashion układa się z wierzycielami. Czy kłopoty finansowe spółki odbiją się na franczyzobiorcach?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Na sezon i na cały rok
Kanz, sieć z odzieżą dziecięcą, otwiera w tym roku sklepy sezonowe. Ale nie tylko. Marka zyskuje kolejnych franczyzobiorców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dziecięca marka szybko rośnie
Coccodrillo systematycznie rozbudowuje sieć w Polsce i za granicą. Gdzie zamierza otwierać kolejne sklepy?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznesmen świadomy ryzyka
Franczyzodawca Reporter Young dobrze wie, które sklepy franczyzowe są skazane na sukces, a które na porażkę.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Od pizzy po zabawki
Franczyzodawca kilku marek gastronomicznych, m.in. Biesiadowa i Western Chicken, kupił sieć sklepów z zabawkami Toy Planet.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zostań wydawcą
Wystarczy komputer i drukarka, żeby założyć miniwydawnictwo – mówi Rafał Kwiatkowski, polski masterfranczyzobiorca wydawnictwa Modry Słoń.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
We francuskim stylu
Francuska marka dziecięca La Compagnie des Petits szuka franczyzobiorców na polskim rynku. Jak poradzi sobie z konkurencją?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Maluchy w rozkwicie
Marka Kreatywne Maluchy w ciągu roku potroiła liczbę punktów handlowych. Koszt otwarcia stoiska to ponad 30 tys. zł
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dzieci się bawią, sklep zarabia
Toy Planet otworzył w tym roku cztery nowe sklepy. Na inwestycję franczyzobiorca potrzebuje minimum 150 tys. zł.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie