Art. dziecięce

Kanz stawia na zmiany
Marka Kanz szuka lokalizacji na sklepy w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dobra taktyka
– Dzieci będą rodziły się zawsze, dlatego rynek odzieży dziecięcej jest stabilny – przekonuje Marek Czupryna, prezes spółki Komex.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Elastyczny franczyzodawca
Lidia Pliszka przez kilka lat pracowała jako dyrektor sprzedaży. Dziś swoje doświadczenie wykorzystuje w handlu. Od prawie roku jest...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sklep na sezon lub na cały rok
Marka Coccodrillo oprócz tradycyjnych sklepów uruchamia też placówki sezonowe. Pierwsze zaczynają działać już w kwietniu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ambitne plany dziecięcej marki
Rozwijamy sieć sprzedaży w Polsce i za granicą. Obecnie mamy blisko 20 sklepów m.in. w Czechach, na Ukrainie i Białorusi – mówi Marek...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wójcik Fashion chyli się ku końcowi?
Franczyzobiorcy marki zamykają swoje sklepy, bo franczyzodawca przestał dostarczać im towar. Centrala firmy milczy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zyski z czytania
Miniwydawnictwo Modry Słoń można prowadzić w domu. Czy na drukowaniu personalizowanych książek dla dzieci da się zarobić?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zabawki z wyspy
Toy Planet wprowadza nowy format. To oferta dla przedsiębiorców poszukujących konceptów z niższą kwotą inwestycji.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Oferta dla dzieci, franczyza dla dorosłych
W nadchodzącym roku sieć Kanz ma zamiar otworzyć co najmniej pięć nowych sklepów. Ile trzeba mieć na inwestycję?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Szkraby rosną w siłę
Wyspa Szkrabów ma już blisko 120 sklepów w całym kraju. Gdzie obecnie najintensywniej szuka franczyzobiorców?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzowy sklep z zabawkami
Nowy właściciel sieci Toy Planet obniżył koszty inwestycji i zrezygnował z opłaty wstępnej. Czy skusi tym franczyzobiorców?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wójcik Fashion w tarapatach
Wójcik Fashion układa się z wierzycielami. Czy kłopoty finansowe spółki odbiją się na franczyzobiorcach?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Na sezon i na cały rok
Kanz, sieć z odzieżą dziecięcą, otwiera w tym roku sklepy sezonowe. Ale nie tylko. Marka zyskuje kolejnych franczyzobiorców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dziecięca marka szybko rośnie
Coccodrillo systematycznie rozbudowuje sieć w Polsce i za granicą. Gdzie zamierza otwierać kolejne sklepy?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznesmen świadomy ryzyka
Franczyzodawca Reporter Young dobrze wie, które sklepy franczyzowe są skazane na sukces, a które na porażkę.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Od pizzy po zabawki
Franczyzodawca kilku marek gastronomicznych, m.in. Biesiadowa i Western Chicken, kupił sieć sklepów z zabawkami Toy Planet.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zostań wydawcą
Wystarczy komputer i drukarka, żeby założyć miniwydawnictwo – mówi Rafał Kwiatkowski, polski masterfranczyzobiorca wydawnictwa Modry Słoń.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
We francuskim stylu
Francuska marka dziecięca La Compagnie des Petits szuka franczyzobiorców na polskim rynku. Jak poradzi sobie z konkurencją?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Maluchy w rozkwicie
Marka Kreatywne Maluchy w ciągu roku potroiła liczbę punktów handlowych. Koszt otwarcia stoiska to ponad 30 tys. zł
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dzieci się bawią, sklep zarabia
Toy Planet otworzył w tym roku cztery nowe sklepy. Na inwestycję franczyzobiorca potrzebuje minimum 150 tys. zł.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses