Moda

Sklep czy stoisko?
Franczyzobiorcy Face jby mogą wybrać model sprzedaży, który ich zdaniem będzie najkorzystniejszy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Atlantic podbija świat
Ciekawy produkt i kolejne otwarcia sklepów franczyzowych - to przepis na sukces w świecie bielizny.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Portfel klientów decydujący
Wybór lokalizacji sklepu Pepe Jeans zależy nie tylko od liczby potencjalnych klientów, ale także ich zamożności.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Lulu Couture w stolicy country
Nowa marka odzieżowa zadebiutowała w Mrągowie, gdzie powstał jej flagowy butik i od razu rozpoczęła poszukiwania franczyzobiorców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Elle Macpherson w Polsce
Bielizna zaprojektowana przez australijską supermodelkę Elle Macpherson trafi do sklepów sprzedających bieliznę Donny Karan, DKNY i Hanky Panky.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes skrojony na miarę
Producent garniturów i odzieży męskiej, firma Pawo, chce ubierać mieszkańców Śląska i wschodniej Polski.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Bytom próbował przejąć Gino Rossi
Negocjacje firm odzieżowych trwały od sierpnia 2011 roku, ale fuzja nie doszła do skutku.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes uszyty z jeansu
Odzieżowa marka Cipo&Baxx gwarantuje wyłączność terytorialną w mieście do 100 tys. mieszkańców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Multibrand i korner
Diverse będzie otwierał sklepy multibrandowe. Firma przygotowała również ofertę dla przedsiębiorców z cieńszym portfelem.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Męska strona biznesu
Essenza Man zapowiada rozwój we franczyzie. Kolekcje tej marki mają być dostępne w największych polskich miastach.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Rajtuzy nie tylko dla Robin Hooda
Falke, pochodząca z Niemiec sieć sklepów z wyrobami pończoszniczymi, poszukuje franczyzobiorców w Polsce.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Słoneczna franczyza po sąsiedzku
Solar zapowiada rozwój sieci franczyzowej w Rosji oraz w Niemczech. Ma mu w tym pomóc debiut giełdowy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
W City Hell jak w hipermarkecie
Franczyzodawca będzie otwierać wielkopowierzchniowe outlety odzieżowe. W nowych sklepach pojawią się ubrania z metką Ralph Lauren, Lacoste,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dwie dekady jeansów
Lee Cooper, znana marka odzieżowa jest obecna w Polsce od dwudziestu lat. Brak opłaty wstępnej przyciąga franczyzobiorców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Młodzi klienci wymagają więcej
Żeby sprostać ich oczekiwaniom potrzebne są ciekawe kolekcje oraz działania marketingowe – mówi Aleksander Dubowski, dyrektor ds. rozwoju...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przyjdzie lato, będzie Okay
Okay Multibrand Shops już teraz przygotowuje się do okresu wakacyjnego, w którym znowu uruchomi sklepy sezonowe.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wójcik u Wójcika
Znany satyryk z kabaretu Ani Mru Mru będzie przekonywał klientów Wójcik Fashion Group do zakupów ubranek w sklepach franczyzowych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Suknie ślubne z Google+
Portale społecznościowe dają olbrzymie możliwości dotarcia do nowych klientów - mówi Magdalena Sulwińska, właścicielka sieci salonów...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ukraina ubiera się w polskie marki
Ten rok upłynie w Grupie Redan pod znakiem rozwoju sieci franczyzowej na rynkach wschodnich.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
LPP przypuściło atak na Gdynię
Wszystkie marki odzieżowej spółki pojawiły się w gdyńskim centrum handlowym Wzgórze.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses