Moda

Czas na rozwój marek
Po wielkiej fuzji Vistuli & Wólczanki z W.Krukiem zarząd przedstawił nową strategię rozwoju. Główny cel to rozwój sieci sprzedaży.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Tiffi z pomocą Próchnikowi
Po pojawieniu się dwóch inwestorów, którzy chcieli wyprowadzić Próchnika na prostą, przyszedł czas na kolejnego.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPod jedną marką
W.Kruk, Vistula & Wólczanka, Alma oraz marki należące do Paradise Group niebawem będą miały nową, wspólną nazwę i logo.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Artman na plusie i z nową marką
Pierwsze dwa kwartały bieżącego roku to dobre wyniki sprzedaży oraz wzrost dochodów spółek odzieżowych – Artmana, NG2 i Gino Rossi.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Tatuum znów za granicą
Firma KAN, właściciel marki Tatuum, otwiera sklep Tatuum w galerii handlowej West End w śródmieściu Budapesztu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJKażdy chce mieć coś własnego
O współpracy z siecią Logoshop opowiada Ryszard Niemietz, właściciel sklepu franczyzowego marki Logoshop.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJTopshop wchodzi do Polski
W październiku ruszy pierwszy sklep brytyjskiej marki Topshop. Licencję na otwieranie salonów w Polsce posiada firma Alshaya.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Szame się poprawia
W I kw. 2008 r. Szame zanotowała 700 tys. zł straty. Właściciel bieliźnianej marki zamierza wprowadzić plan naprawczy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJTurnover nowa marka dla kobiet
W łódzkim centrum handlowym Manufaktura otwarty został pierwszy sklep sieci Turnover.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJDwa nowe sklepy
W ostatnich tygodniach sieć odzieżowa Logoshop powiększyła się o kolejne dwie lokalizacje.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kruk triumfuje
Rafał Bauer przestaje szefować Vistuli & Wólczance. Powód? Obecność Wojciecha Kruka w spółce.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJZbadali preferencje klientów
Firmy Candy i Cocodrillo postanowiły zbadać preferencje swoich klientów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Semax później na parkiet
Właściciel sieci odzieżowych Deep, Hot Oil i Vabbi przełożył debiut giełdowy na 2010 rok.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJMadonna dla partnera
Sklepy z odzieżą marki Madonna będą powstawać w miastach liczących co najmniej 50 tys. mieszkańców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Tatuum planuje otwarcia
Grupa KAN zamierza otwierać 15-20 salonów Tatuum rocznie. Będą to głównie sklepy zlokalizowane poza Polską.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPróchnika "być albo nie być"
Pod koniec czerwca zapadnie decyzja o dalszym istnieniu firmy Próchnik.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Monnari będzie ubierać panów
Łódzka grupa Monnari, która do tej pory rozwijała marki odzieży damskiej, postanowiła zaistnieć w segmencie mody dla mężczyzn.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPromocje, wyprzedaże, przeceny
- O rynku odzieżowym i jego perspektywach mówi Mateusz Mizołek z Private Member.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
LPP i Artman coraz bliżej siebie
LPP, do którego należą marki Reserved i Cropp Town oraz Artman, właściciel House’a mają niebawem się połączyć.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Próchnik będzie szył w Azji
Łódzka spółka odzieżowa planuje przenieść produkcję na Daleki Wschód. Dzięki temu ma ściąć koszty o połowę i wyjść ze strat.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses