Moda

Ravel otwiera kolejne sklepy
Ravel, firma zajmująca się projektowaniem i dystrybucją odzieży, rozwija sieć sklepów własnych oraz franczyzowych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJMęska poczekalnia na wiosnę
Springfield ma nowy pomysł na przyciągnięcie potencjalnych klientów. W sklepach odzieżowej marki dla mężczyzn zostanie otwarta Męska...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPróchnik powiększa sieć
Próchnik otworzył kolejny salon sprzedaży. Tym razem w centrum Krakowa przy Placu Mariackim.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPolskie sieci odzieżowe poza granicami kraju
- rozmowa z Grzegorzem Koterwą, członkiem zarządu Artman SA.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJCOTTO wchodzi do gry
Na rynku franczyzowych sieci odzieżowych pojawi się nowy gracz. Grupa Krafpol przymierza się do budowy sieci własnych sklepów COTTO i...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ50 km i jest Maxi Moda
50 km, a nie jak dotychczas 200 będzie pokonywać każda z klientek Maxi Moda, sieci butików z odzieżą w dużych rozmiarach – taki cel...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJArtman inwestuje w sieć
Firma Artman podsumowała wyniki finansowe. I ma ambitne plany. Chce w 2006 r. otworzyć 34 nowe sklepy marki House.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJEMPiK inwestuje w centrach Focus Park
Grupa NFI EMPiK Media & Fashion podpisała 20 kontraktów najmu w centrach rozrywkowo-handlowych Focus Park.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJKażda sieć ma własny sposób na rozwój
O tym, że warto naśladować dobre rozwiązania, przekonuje się coraz więcej sieci handlowych - licencjonują więc swoją działalność.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJGino Rossi na giełdzie
Słupski producent obuwia Gino Rossi planuje, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, zadebiutować w maju na giełdzie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJEmpik otwiera nowe sklepy
NFI Empik Media & Fashion planuje otworzyć w tym roku 50 - 60 nowych sklepów o łącznej powierzchni 25 - 30 tys. mkw.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPako Jeans buduje partnerskie stoiska
Rybnicki producent spodni zamierza rozwinąć obecność w sieciach multibrandowych. W tym roku ma się pojawić 10 takich stoisk.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJArtman zarzuci sieć poza Polską
Giełdowy Artman planuje wydać na rozwój sieci w tym roku około 12 mln zł.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJDla kobiet. Czy także dla domu?
Kobieta i wnętrze domu — to ponoć dwa nowe koncepty LPP. O pierwszym z nich więcej będzie wiadomo w piątek.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJWólczanka zwiększyła zysk
Znaczną poprawę zysku w 2005 r. odnotowała Wólczanka. Jeden z największych w Polsce producentów koszul rozwija sieć salonów firmowych i...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJBytom zapowiada wzrost przychodów
W ciągu najbliższych dwóch lat przychody ze sprzedaży Bytomia wzrosną o połowę. W tym czasie powstanie 25 salonów firmowych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJPierwsza franczyza GAPa
Amerykańska sieć odzieżowa GAP ogłosiła podpisanie pierwszej umowy franczyzowej. Pierwsze sklepy powstaną w Malezji i Singapurze.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ60 nowych sklepów w 2006 r.
Gorsze wyniki finansowe sporo kosztowały akcjonariuszy LPP. Na osłodę spółka obiecuje więcej sklepów i nową markę.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJSkąd ten Reporter? Z naszego Chorzowa
Mariusz Klimek zaczął od drobnego handlu, dziś ma sporą firmę. Przypadek? Szczęście? Raczej konsekwentna koncepcja sprzedaży, ekspozycji i...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJNajpierw Polska, potem zagranica
Mniejsze polskie firmy odzieżowe – Quiosque, Deep, Planeta Mody czy Monarri – wychodzą z cienia. Śladem gigantów międzynarodowych –...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses