Moda

Cała para we franczyzę
Esotiq w ubiegłym roku skoncentrował się na rozwoju sieci. Ile obecnie ma sklepów?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Na kłopoty e-sklepy
– Planujemy zmniejszyć wpływy z tradycyjnych kanałów sprzedaży na rzecz e-sklepu – mówi Tomasz Nowicki, specjalista ds. rozwoju sieci...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
CCC uratuje Gino Rossi?
Spółka CCC coraz bliżej przejęcia Gino Rossi. Firma złożyła do UOKiK wniosek w sprawie nabycia znanej marki obuwniczej.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Inwestycja w modę
Recman planuje rozwój za granicą. W 2019 roku chce otworzyć sklepy na Litwie, Łotwie i w Estonii. A co z marką w Polsce?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Postawił na franczyzę
Wojciech Bielicki zrezygnował z prowadzenia studia mebli kuchennych i zainwestował we franczyzowy sklep odzieżowy. Jaką markę wybrał?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Top Secret
Bogatsza oferta asortymentu Top Secret przełożyła się na wiekszą sprzedaż. Firma osiągnęła wynik lepszy niż w poprzednim roku.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sklep odzieżowy w małym mieście
Marka Quiosque do końca tego roku otworzy 20 nowych salonów. Jakie warunki trzeba spełnić, aby zostać się franczyzobiorcą marki?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Blisko celu
Gatta otworzyła sześć salonów w 2018 roku – to mniej niż zamierzała. Czy uda się firmie zrealizować cel założony na ten rok?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza w modzie
Otwarcie sklepu Pierre Cardin to wydatek minimum 350 tys. zł. Ile trzeba czekać na zwrot z inwestycji?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza w modzie
Franczyzodawca Vistuli i Wólczanki szuka licencjobiorców w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sklep odzieżowy z charakterem
Franczyzodawca Cipo&Baxx otworzył dwa nowe sklepy – w Zielonej Górze oraz w Koszycach na Słowacji.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sklepy online nie wygryzą stacjonarnych
Pomimo że kupowanie przez klikanie jest teraz modne, sklepy stacjonarne z odzieżą marki 50style nie znikną. A nawet ma ich być jeszcze...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Top Secret stara się wyjść na prostą
Sklepów Top Secret w ciągu ostatnich miesięcy ubyło, ale marka zapowiada nowe otwarcia. Do końca przyszłego roku chce w sumie uruchomić 20...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Stawiamy na franczyzę
– Planujemy mieć sieć liczącą mniej więcej 250 sklepów za pięć lat – mówi Wojciech Kalejta, dyrektor zarządzający Moodo.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Towar musi rotować
– Jeśli franczyzobiorca sprzeda 40 proc. towaru znajdującego się w sklepie, resztę wymieniamy na nowy – mówi Magdalena Sulwińska,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes w rozmiarze XXL
Marka odzieży plus size szuka partnerów, którzy chcą poszerzyć asortyment swoich sklepów o ubrania w dużych rozmiarach.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes dla modnych kobiet
Danish Design Outlet wymaga inwestycji na start w wysokości co najmniej 35 tys. zł. W roli franczyzobiorców widzi najchętniej kobiety.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Upały sprzyjają franczyzobiorcom
Top Secret cieszy się z wiosennych upałów i zatrudnia znaną szafiarkę. To dobra wiadomość dla franczyzobiorców marki.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Quiosque się rozrasta
Odzieżowa marka właśnie uruchomiła dwa kolejne sklepy. W tym roku chce powiększyć się w sumie o 20 placówek.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzodawca w natarciu
Greenpoint chce mieć w Polsce 200 sklepów. Jak mu idzie rozbudowa sieci?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses