Moda

Outlet Centrum idzie za granicę
Kilka nowych rynków i przynajmniej piętnaście nowych lokali w Polsce – to plan odzieżowego franczyzodawcy na 2015 rok.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes w dużym mieście
Scotfree otwiera zarówno własne sklepy, jak i franczyzowe tylko w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ambasador we franczyzie
Marka Pawo ma swojego ambasadora. Jest nim Rafał Maślak, mister Polski 2015. Jednym z elementów współpracy będzie udział w otwarciach...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Na Dolny Śląsk bez partnera
Koncept Quiosque powiększył się o nowy sklep w Lubinie. Tym razem franczyzodawca nie zaufał biorcom licencji.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Chcemy być modni
Coraz więcej rodaków dba o swój wizerunek. Nastały dobre czasy dla właścicieli gabinetów dietetycznych, klubów fitness i sklepów...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nie szata zdobi partnera
Nie wystarczy powiesić bielizny czy ciuchów na wieszakach. Nasi franczyzobiorcy muszą wierzyć w to, co robią - mówi Adam Skrzypek, prezes...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Change rośnie dzięki Atlanticowi
Atlantic żegna się z franczyzą, a jego franczyzobiorcy przechodzą do konkurenta. Duńska marka w końcu rośnie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sekret tkwi w pogodzie
Przychody właścicieli sklepów odzieżowych Top Secret wzrosły w ostatnim miesiącu prawie o połowę. To nie tylko efekt nowych otwarć.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sklep w małym mieście
Małe miasteczko nie musi skazywać na porażkę w handlu. Okay Multibrand Shops chce otwierać franczyzowe sklepy odzieżowe w miejscowościach...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pako Lorente zwiera szeregi
Firma otwiera coraz więcej sklepów własnych i franczyzowych z męską odzieżą, dlatego zwiększa zespół pracowników.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Family Shop wymieni towar
Sklepy z używaną odzieżą zarabiają więcej dzięki dużej rotacji ubrań. Wie o tym franczyzodawca Family Shop.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Redan ucieka z Rosji
Właściciel marek Top Secret, Troll i sieci TXM będzie otwierał sklepy tylko w Polsce.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Quiosque poszuka klientek w Legionowie
Odzieżowa marka otwiera coraz więcej sklepów, ale nie tyle, ile planował franczyzodawca rok temu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Butik na trzy fronty
Marki odzieżowe coraz częściej rezygnują ze specjalizacji. Tak samo zrobił Butik I Like.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza pomaga wyjść za granicę
Kazar, polska marka odzieżowa, otwiera dzięki franczyzobiorcom salony na Bliskim Wschodzie i w Europie Wschodniej.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Modne małe miasta
Jeszcze w marcu sklepy odzieżowe Solar pojawią się w Kołobrzegu i Elblągu. Sieć rośnie na przekór... pogodzie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJNowe szaty Recmana
Franczyzodawca, który oferuje prowadzenie salonu odzieżowego w dwóch formatach, przeprowadza lifting sklepów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Mon Amie rusza z franczyzą
Mon Amie, marka odzieżowa należąca do pabianickiego Pawo, chce otwierać sklepy franczyzowe w miastach liczących co najmniej 100 tys....
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Esotiq tańczy z gwiazdami
W 2015 roku franczyzodawca chce otworzyć 40 salonów z bielizną. W rozwoju ma pomóc współpraca z Ewą Minge i Joanną Krupą.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ruszył największy salon Pawo
Franczyzobiorcą jest spółka, która chce otwierać kolejne sklepy z modą męską tej marki.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses