Kosmetyki, biżuteria, upominki

W Mydlarni pachnie zyskiem
Lena Bałut pracowała w sklepie Mydlarnia u Franciszka jako ekspedientka. Trzy lata temu postanowiła zaryzykować i otworzyła własny sklep...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJBiżuteria zawsze modna
Biżuteria od zawsze jest jednym z najchętniej wybieranych produktów na upominek – mówi Marzena Łyszcz, dyrektor handlowy Ada Plus.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jeleń skacze we franczyzę
Po wielu miesiącach oczekiwań na dobre lokalizacje, wreszcie z kopyta rusza sieć franczyzowa z logo Biały Jeleń. Najwytrwalsi franczyzobiorcy...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nieplanowany zakup, przemyślana strategia
Franczyzodawca Ady Plus twierdzi, że klienci coraz częściej tanią biżuterię kupują spontanicznie. Dlatego postawił na współpracę z...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pan od kosmetyków
Michał Wiszniewski prowadzi wyspę z kosmetykami Golden Rose. Nie wstydzi się osobiście sprzedawać lakierów do paznokci czy cieni do powiek....
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes z niewielkim kapitałem
Wystarczy mieć 40 tys. zł na inwestycję i 7 mkw. wynajętej powierzchni w centrum handlowym, żeby otworzyć stoisko z kosmetykami.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Asortyment na wyłączność
W każdym województwie będzie nas reprezentował tylko jeden franczyzobiorca – zapowiada Dominika Bączkiewicz, prezes zarządu EFK24 sp. z o.o.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Polacy błyszczą, jubiler zarabia
Nad Wisłą biżuteria sprzedaje się coraz lepiej. YES chce w tym roku dojść do 120 salonów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza ujeżdża Jelenia
Mało kto nie używał szarego mydła z logo Biały Jeleń. Dziś marka przypomina o sobie otwierając sklepy z kosmetykami.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Stoiska kwitną cały rok
W ubiegłym roku Golden Rose przybyło 12 nowych punktów z kosmetykami. To zasługa m.in. szybkiego zwrotu z inwestycji.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Organiczna praca się opłaca
Zainteresowanie kosmetykami naturalnymi rośnie, a wraz z nim koncept Organique. Ma już własne SPA.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zaczynają franczyzę od nowa
Wyłączny dystrybutor marki Affinage zrobił porządki w sieci oraz rozszerzył ofertę dostępnych marek kosmetyków fryzjerskich.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Equivalenza rozgości się nad Wisłą
Hiszpańscy twórcy perfum rozpoczynają budowę sieci franczyzowej w Polsce.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pandora zawitała do kolejnych miast
Franczyzobiorca musi mieć 800 tys. zł na inwestycję w sklep marki.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Czy zapach przyciągnie franczyzobiorców?
Perfumerie Refan najlepiej radzą sobie w miastach powyżej 25-30 tys. mieszkańców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Drogerie chcą zwiększyć obroty
Śladem sklepów spożywczych i restauracji, także drogerie wchodzą w sprzedaż internetową. Kto na tym zarobi?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zapach małego miasta
Wystarczy kilka metrów kwadratowych do otwarcia perfumerii Lola Point w miastach pomijanych przez Sephorę i Douglas.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zyski w zgodzie z naturą
Sklepy z naturalnymi kosmetykami walczą o klientów z dużymi markowymi drogeriami. Czy The Secret Soap Store przekona do siebie klientów i...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pachnący pomysł na biznes
Hiszpańskie marki Zara, Mango, Springfield dobrze odnalazły się na polskim rynku. Czy tą samą drogą pójdą perfumerie Equivalenza?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza na przełomie roku
Wkrótce ruszy pierwsza drogeria Dayli na licencji. Co roku będzie powstawało 20 nowych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses