Kosmetyki, biżuteria, upominki

Affinage na półmetku
Dystrybutor kosmetyków fryzjerskich pozyskał 6 partnerów. W przyszłości ma ich być dwa razy więcej.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kosmetyki z nazwiskiem
Nie chowam się za pseudonimami. Firmując sobą moje produkty jestem lojalna wobec klientów - mówi Anna Pikura, zarządzająca Instytutami...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Krem dla górali
L’Occitane poszukuje franczyzobiorców w największych miastach. Pod uwagę bierze też miejscowości turystyczne, w tym Zakopane.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Organique na święta
Grudzień to czas finansowych żniw. Wykorzystała to firma Organique otwierając w Gorzowie Wlkp. sklep z kosmetykami.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Diva wymaga dobrej obsługi
O zaletach dobrze wyszkolonego personelu w sklepie z biżuterią opowiada Igor Bolshakov, kierownik ds. franczyzy Diva Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jaki ojciec, taka córka
Anna Kruk poszła w ślady rodziców. Rozwija swoją sieć sklepów z biżuterią. Tym razem rodzina Kruków rezygnuje z ekskluzywnego asortymentu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
W kryzysie włosy też rosną
Przedstawiciele handlowi Affinage Salon Professional nie muszą dysponować lokalem. Firma notuje stały wzrost sprzedaży kosmetyków.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Stoisko w prezencie
Flormar kupił dla franczyzobiorców stoiska, z których sprzedawane są firmowe kosmetyki. Dzięki temu każdy z nich zaoszczędził 20-40 tys. zł.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Błyskotki na wyspie
Najlepszy dla właścicieli sklepów z biżuterią jest koniec roku. Właśnie do tego czasu powstanie 5 stoisk franczyzowych Maramba.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Diva wystąpi siedem razy
Do końca roku sieć sprzedająca sztuczną biżuterię powiększy się o siedem kolejnych sklepów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Po drugiej stronie kasy
Hanna Olszewska, właścicielka Mydlarni u Franciszka w Warszawie, decyzję o założeniu firmy podjęła w trakcie zakupów u franczyzodawcy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Licencja w hrywnach
Kwiatoteka chce w tym roku przyspieszyć rozwój sieci w Polsce i otworzyć pierwsze franczyzowe kwiaciarnie na Ukrainie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Drogeria dla aptekarzy
Firma A’propos przygotowała ofertę współpracy dla farmaceutów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ada Plus w pełnym wymiarze
Producent srebrnej biżuterii otworzył pierwszy pełnowymiarowy sklep. Do tej pory działały wyłącznie stoiska firmy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Mydlarnia za złotówkę
Mydlarnia u Franciszka znosi opłaty wstępne. Do końca tego roku za przystąpienie do sieci franczyzobiorca zapłaci symboliczną złotówkę.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pierścionek z komórki
Yes wchodzi w nowy kanał sprzedaży. Teraz swoje produkty będzie rozprowadzał również za pośrednictwem urządzeń mobilnych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nawlekana franczyza
Na ręcznie robionej biżuterii mogą zarobić nie tylko ci, którzy mają zdolności manualne.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kobieta - prezes idealny
O różnych stylach zarządzania i cechach, jakie powinna mieć kobieta sukcesu opowiada Monika Nowakowska, prezes firmy kosmetycznej Miraculum.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Stoisko zamiast salonu
Franczyzobiorcy Golden Rose, dystrybutora kosmetyków, decydują się częściej na otwarcie stoiska w galeriach handlowych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Deficyt atrakcyjnych lokali
Zdobycie dobrej lokalizacji do prowadzenia sprzedaży kosmetyków wymaga dużej aktywności i wytrwałości - mówi Rafał Trzebiatowski,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses