Kosmetyki, biżuteria, upominki

Franczyzobiorca na wyspie
Miraculum, producent Pani Walewskiej i Brutala, chce oddać swoje stoiska z kosmetykami w ręce partnerów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zapach pieniędzy
Aromanti, dystrybutor zapachów do wnętrz, we współpracy z FM Bankiem przygotował dla franczyzobiorców ofertę finansowania ich biznesu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Konsolidacja kwitnie
Rynek florystyczny stoi przed procesem, który czeka każdy rozwinięty organizm gospodarczy - konsolidacja - mówi Andrzej Dąbrowski,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes, który kłuje i pachnie
Grupa Florystyczna Florand rozpoczyna rekrutację franczyzobiorców zainteresowanych poprowadzeniem własnej kwiaciarni.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zysk liczony w mililitrach
Klienci perfumerii Refan cenią sobie możliwość zakupu perfum na mililitry. Dzięki tej formie sprzedaży rośnie liczba klientów i partnerów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza po liftingu
Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris rezygnują z rozwoju w mniejszych miastach.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Trzy oblicza franczyzobiorcy
Pierwszym partnerem Diva, sieci sklepów z biżuterią, został przedsiębiorca, który prowadzi już dwa inne biznesy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jest jedna, będzie sto
Sieci drogerii omijały franczyzę szerokim łukiem. Aster chce to zmienić.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Doradca kosmetyczny
O nowych inwestycjach na rynku kosmetycznym w Polsce opowiada Wojciech Banasik z firmy Lanwar Cosmetics rozwijającej koncepty Crème Bar i Parfum...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jubilerzy czekają na komunie
Większy ruch w salonach z biżuterią spodziewany jest w maju. W batalii o klientkę w białej sukni wezmą udział Yes, Apart i Kruk.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes na karnawał
Sklepy własne Enjoy mają ponad 80 m2. O połowę mniejsze punkty będą otwierać franczyzobiorcy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Srebro rządzi
Sprzedawcy biżuterii najwięcej zarabiają na białym kruszcu. Zyski ze sprzedaży liczą franczyzobiorcy sklepów jubilerskich Yes.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sezon na drogerie
Przed nami kolejny franczyzowy debiut. Po marce A’propos spółka Interchem wprowadza na rynek drogerie Aster.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kwiatoteka rusza na łowy
Kwiaciarnia chce upolować ukraińskich klientów, polskich franczyzobiorców oraz holenderskiego importera kwiatów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wyspa to za mało
Zapachy sprzedawane przez Aromanti nie mieszczą się już na stoiskach. Firma zdecydowała się otwierać sklepy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Czysty biznes
Wielu franczyzobiorców prowadzi po kilka placówek. Doświadczenie zdobyte w jednym sklepie przydaje się w kolejnych – mówi Ewelina Kozioł,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dużych miast nie oddamy
Oferta franczyzowa sklepów z kosmetykami L’Occitane skierowana jest do średniej wielkości miast. Duże aglomeracje firma zostawia dla siebie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes od święta
W naszych sklepach można znaleźć upominki prawie na każdą okazję i dla każdej grupy wiekowej, dzięki temu cały rok jest dla nas owocny -...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Błyskotka na kryzys
Podobno diament to najlepszy przyjaciel kobiety. Może to prawda, ale to sztuczna biżuteria święci triumfy na całym świecie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
A’propos franczyzy
Nowy właściciel drogerii Natura i Aster będzie rozwijać kolejną markę - drogerie A’propos.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses