Gastronomia

Sushi w wersji take away
Franczyzodawca Sushi World chce otwierać trzy lokale franczyzowe miesięcznie. Jak przygotowuje licencjobiorców do prowadzenia biznesu?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jak zarobić na diecie pudełkowej
– Catering dietetyczny okazał się covidoodporny – zapewnia Aneta Jaremkowska, franczyzodawczyni Fit & Food Catering.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zdrowa Krowa przyjmuje gości
Zdrowa Krowa otworzyła część swoich lokali, pomimo trwającego lockdownu gastronomii. Jak wygląda praca otwartych restauracji i czy klienci...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Czy opłaca się sprzedawać kukurydzę?
Kukurydza w różnych smakach to menu nowego konceptu franczyzowego Crazy Corn.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Inwestycja w McDonald's
Sylwia Diaków-Hrycyk prowadzi cztery restauracje pod szyldem McDonald's, Karolina Sokół trzy. Jaką drogę przeszły, zanim zostały...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes dla młodych i odważnych
Studiuje, jest młoda i pełna zapału. O pierwszym biznesie w bardzo młodym wieku opowiada Natalia Pigło, świeżo upieczona franczyzobiorczyni...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sezon na lody
Franczyzodawca Lodów Bonano i Wytwórni Lodów Polskich „u Lodziarzy” spodziewa się dobrego sezonu. Wchodzi w niego m.in. z nowym formatem...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zarabiaj na słodyczach bez cukru
Jaki jest popyt na zdrowe słodycze? Franczyzodawca Ciacho bez Cukru zapewnia, że spory – co przekłada się na powodzenie biznesu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dwa biznesy pod jednym dachem
– Połączenie dwóch konceptów pozwala poszerzyć ofertę i zoptymalizować koszty działalności – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca New...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Stava ma rekord, więc szuka partnerów
Przychody firmy gastro-kurierskiej Stava w styczniu 2021 roku były rekordowe – sprzedaż osiągnęła poziom 2 mln zł. Firma otwiera oddziały...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes za 55 tys. zł
Kurczak z rożna nie wystraszył się pandemii. Pomimo lockdownu gastronomii, punkty Kurcze Pieczone cały czas pracują.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Lodolandia startuje z kolejnym sezonem
Lodolandia rozpoczyna przygotowania do sezonu wiosenno-letniego i nawiązuje współpracę z osobami, które szukają pomysłu na dochodowy biznes.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizzerie wygrywają z pandemią
Branża gastronomiczna od wielu miesięcy mierzy się z kryzysem. Ale są marki, które się przed nim obroniły.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Czy da się zarobić na sprzedaży zup?
Na lokal serwujący zupy trzeba wydać min. 50 tys. zł. Jak szybko zwróci się inwestycja?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Otwieramy małą gastronomię
Franczyzodawca Cukrem i Solą zapewnia, że jego koncept od pierwszego miesiąca przynosi zyski. Na czym polega ten biznes?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Inwestycja w sushi
W ubiegłym roku obroty sieci Koku Sushi wzrosły o 37 proc. Franczyzobiorca musi mieć co najmniej 40 tys. zł na inwestycję w restaurację pod...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Interes nie tylko w tłusty czwartek
Właściciele Wytwórni Pączków Piekarczyk postawili sobie za cel tak unowocześnić koncept, żeby zarabiał nawet podczas pandemii. Czy im...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sushi bez ryby
Cudo Vegan Sushi chce przekonać Polaków do wegańskiego sushi. Kto może zostać franczyzobiorcą marki?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nie osiadamy na laurach
– Już niedługo zaczynamy testy dwóch nowych konceptów – zapowiada Krzysztof Olesiak, prezes Sweet Gallery.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizzeriom rosną obroty
Pizza Factory ma już na koncie pierwsze tegoroczne otwarcie. Nowi franczyzobiorcy mogą liczyć na promocję.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses