Gastronomia

Nowe marki Sfinksa
Sfinks Polska wprowadza na rynek nowe marki, dostępne tylko w kanale delivery. To odpowiedź spółki na aktualną sytuację w gastronomii.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kebab w wersji wege
Franczyzodawca konceptu Krowarzywa uruchamia nową markę gastronomiczną. Tym razem to wegański kebab.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ratunek dla restauratorów
Marka DIETdrive nie tylko sama dobrze sobie radzi w czasie pandemii. Przygotowała też ofertę szkoleń dla innych restauratorów, aby pomóc im...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzodawca pracuje
– Opracowaliśmy program wsparcia dla franczyzobiorców, przesuwając największe płatności w czasie i redukując część z nich – mówi...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pierogarnie w ajencji
Ciasto i Farsz buduje sieć pierogarni w systemie ajencyjnym. Ajenci otrzymują stałą pensję oraz udział w zyskach.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Restauracje w obliczu pandemii
O zmianach w restauracjach, które mają zniwelować skutki pandemii opowiada Łukasz Błażejewski, dyrektor generalny 7 Street i Meet & Fit.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Własna firma po powrocie z emigracji
Katarzyna i Jakub Pragłowscy wrócili z Islandii i zainwestowali we franczyzę Fit Cake, bo mieli doświadczenie w gastronomii i podobała im...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizza dojedzie do klienta
Pizza Factory z założenia realizuje zamówienia tylko w dowozie. Czy teraz przybyło jej klientów?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zyski z cateringu
Do końca tego roku franczyzodawca Fitkuriera zamierza otworzyć ok. 15 placówek. Ile można zarobić w tym biznesie?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zarabiamy na zapiekankach
Zapiekanki w wersji premium to pomysł na biznes pod szyldem Zapiekankarnia. Jak otworzyć taki lokal?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kawiarnia z oryginalnym menu
Kawa z zawartością konopi albo z suplementami dla sportowców – to najnowsze produkty w ofercie marki Lafaye. Koncept wkrótce otwiera też...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jak otworzyć pączkarnię?
Przepis na pączki prababci stał się bazą do powstania franczyzowego konceptu Wytwórnia Pączków Piekarczyk. Jak się sprawdza ten biznes?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zjeść ciastko i… mieć biznes
– Fit Cake to nie tylko pomysł na firmę, to również styl życia – mówi Ewelina Choińska, współwłaścicielka marki Fit Cake.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Czy sushi się opłaca?
Cztery kolejne lokale Koku Sushi już przygotowują się do otwarcia. Ile trzeba zainwestować, aby otworzyć własny sushi bar?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dowozy rosną w siłę
Polacy są coraz bardziej wygodni i coraz mniej chce im się gotować. Zwłaszcza niedziele niehandlowe przysłużyły się mocno gastronomii i...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dobre jedzenie to podstawa
– Polacy coraz chętniej sięgają po rzeczy z wyższej półki cenowej, także w gastronomii – mówi Daniel Załupka, franczyzodawca The...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Fit Cake rośnie
Franczyzodawca marki Fit Cake zapowiada, że w tym roku chce uruchamiać jeden-dwa lokale miesięcznie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Lody sycylijskie we franczyzie
Nowa marka lodowa SiGelato zadebiutuje na rynku franczyzowym. Sieć lodziarni będzie budować jeden z największych franczyzodawców w Polsce.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizzeria ze wsparciem
Speedy Romano ma już pierwszych franczyzobiorców. Na start licencjodawca zaproponował im korzystne warunki inwestycji.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jak otworzyć pierogarnię?
Na restaurację z pierogami potrzebny jest duży lokal w centrum miasta, atrakcyjnym i dla turystów, i dla mieszkańców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses