Gastronomia

Sfinks atakuje
Sfinks Polska rozpycha się na gastronomicznym rynku. Zgodnie z zapowiedziami przyspieszył z otwarciami restauracji Chłopskie Jadło. Nie...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ucieczka z korporacji
Gdy Ewa Ziemnicka-Brzoza urodziła bliźniaki uznała, że już czas zerwać z korporacją. Wkrótce otwiera drugi punkt sieci Makarun Spaghetti...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizzeria po włosku
Franczyzodawca zapewnia, że pizzerie Tutti Santi zaczynają na siebie zarabiać już od drugiego miesiąca po otwarciu. Kwota inwestycji to co...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Rynek z przyszłością
Polacy coraz bardziej zwracają uwagę na jakość jedzenia. Wkrótce nasze lokale będą mogły z powodzeniem działać również w mniejszych...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Lody dadzą zarobić
Lody Bosko najpierw sprawdziły się na lokalnym rynku, teraz ruszają z franczyzą. Jak poradzą sobie z konkurencją?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Telepizza testuje nowy koncept
Franczyzodawca otwiera własne placówki w centrach handlowych. Sprawdza czy koncept biznesowy dopasowany do strefy food court jest opłacalny.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ostra selekcja
Franczyzodawca Zdrowej Krowy uważnie dobiera franczyzobiorców. Z tymi, którzy nie dotrzymują standardów jakości, rozwiązuje umowy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kawiarnia w stylu eko
Moda na zdrowe żywienie dopiero się w Polsce zaczyna – mówi James Hancock, współwłaściciel kawiarnianego konceptu Organic Coffee & more.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Amerykańskie lody mają kłopoty
Dairy Queen, amerykańska sieć franczyzowa z lodami i fast foodem, zamknęła lokale w Polsce.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przepis na bar z chińszczyzną
Franczyzodawca China Box zapewnia, że jeśli w ciągu dwóch tygodni po otwarciu bar nie zacznie na siebie zarabiać, franczyzobiorca może...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sfinks otwiera i zamyka
Siedem nowych restauracji, dziesięć zamknięć – to bilans pierwszego półrocza 2016 w spółce Sfinks.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizza w duchu Italii
Nasze pizzerie są rentowne już od drugiego miesiąca działania – mówi Sergiusz Urbaniak, prezes spółki Sacro, franczyzodawcy marki Tutti...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ekspansja burgera
Grill Way Bar chce otworzyć lokale we wszystkich dużych polskich miastach. Czy burgerownie to przejściowa moda, czy rynkowa nisza?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Restauracja, która nie śpi
Wrocławska Setka przewiduje zwrot z inwestycji w 16 miesięcy. Czy w wartym ponad pół miliona biznesie to możliwe?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Mamuśka zwija franczyzę
Firma Mamuśka The Cheesecake Shop odkupuje cukiernie od franczyzobiorców. W Polsce sieć nie będzie już rozwijać się we franczyzie. Co...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Moda na kawiarnie
Inwestycja w kawiarnię sieci Coffeeshop Company wynosi mniej więcej 500 tys. zł. Ale franczyzobiorca może też wybrać inny, tańszy, model...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dobry pomysł jest najważniejszy
O tym jak stworzyć nowy biznes i szybko zarobić opowiada Marcin Ciesielski, właściciel Red Hot Chicken i sieci pizzerii Stopiątka.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Lodziarnia za lodziarnią
W ciągu trzech lat Jarosław Luty otworzył siedem lodziarni Carte d’Or Cafe. Jeszcze w tym roku zamierza uruchomić trzy kolejne.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Trend na kawę
Właściciel marek SO! COFFEE oraz Furore! chce w ciągu najbliższych czterech lat rozbudować sieć do 150 lokali.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Da Grasso się odbudowuje
W tym roku Da Grasso podpisało już osiem nowych umów franczyzowych. Marka uzupełnia sieć po kilkudziesięciu zamknięciach w ostatnich latach.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses