Gastronomia

Pizza w roli głównej
Gusto Dominium otwiera kolejne restauracje. Sieć szuka franczyzobiorców w miastach zamieszkałych przez co najmniej 40 tys. mieszkańców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pora na lody
Inwestycja w naszą przyczepę gastronomiczną często zwraca się już po trzech miesiącach działalności – mówi Łukasz Przygoda,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kolejna lodziarnia wchodzi do gry
Lodowa Kraina startuje z franczyzą. Przedstawiciele marki chcą zbudować sieć pawilonów-lodziarni, w których sprzedawane będą lody gałkowe.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza jest sexy
Lionel Lhermitte, jako właściciel galerii handlowej, od wielu lat współpracuje z franczyzodawcami i franczyzobiorcami. Franczyzę ceni za...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jedzenie spod marketu
Franczyzodawca pizzerii Crazy Pepe gwarantuje franczyzobiorcom lokalizacje przy marketach Kaufland. Przyczepa gastronomiczna kosztuje 50 tys. zł...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Spaghetti zamiast reklamy
Iwona Wiejak prowadzi dwie franczyzowe spaghetterie Makarun Spaghetti and Salad. Dla gastronomii rzuciła pracę w reklamie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pieniądze na pizzerie Stopiątki
50 proc. kosztów inwestycji pokrywa franczyzodawca marki. Na jakich zasadach udzielane jest wsparcie przyszłym franczyzobiorcom opowiada Marcin...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes na lato
Na kupno używanej przyczepy Smaków Natury potrzeba 38 tys. zł. Inwestycja ma szansę zwrócić się w jeden sezon.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Apetyt na sałatkę
Salad Story rusza ostro do przodu, także z rozbudową sieci franczyzowej. Do 2022 roku chce mieć około 70 lokali w całej Polsce.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Partnerzy w życiu i biznesie
Ona jest bankierem, on alpinistą. Jagoda Łuckiewicz i Łukasz Ostrowski zdecydowali, że czas na życiowe zmiany i postanowili otworzyć...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Włoska receptura
Restauracje La Grotta rozpoczynają rozwój we franczyzie. Na inwestycję potrzeba minimum 120 tys. zł.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sfinks liczy zyski
Spółka zarządzająca restauracjami Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK ma pieniądze na rozbudowę sieci.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pora na lody
Sukces naszej sieci wynika z szybkiej stopy zwrotu z inwestycji w lodziarnię – mówi Radosław Charubin, właściciel marki Lody Bonano.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przepis na pizzerię
Wojciech Wieczorek zdecydował się na współpracę z Fabryką Pizzy, gdy ta dopiero startowała z franczyzą. Restauracje marki otwierane są...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z korporacji do lodziarni
Kiedy Maciej Siniło otwierał pierwsze punkty Lodów Bonano, pracował jeszcze w korporacji. Teraz rzucił etat i planuje kolejne inwestycje we...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kawiarnia i lodziarnia na licencji
Właściciel marek So! Coffee oraz Furore! chce rozwijać sieć kawiarni oraz lodziarni zarówno w dużych, jak i małych miastach.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pączek nadal ma wzięcie
Wiele osób jest zaskoczonych wysokością obrotu, jaką można osiągnąć produkując i sprzedając tylko pączki – mówi Łukasz Jarema ze...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Średnie miasta lubią sushi
Dawid Belka tak bardzo polubił sushi, że postanowił otworzyć w Legnicy franczyzową restaurację Koku Sushi. Niecały rok później...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Bar z dopłatą
Bez kapitału nie ma biznesu, ale dzięki zabiegom franczyzodawcy kwota inwestycji może spaść nawet o połowę. Takie rozwiązanie przygotował...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Licencja na zarabianie
Do tej pory Kebab King strzegł swojego przepisu na sukces. Teraz zdecydował się na rozwój we franczyzie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses