Gastronomia

Jedzenie z wyspy
Stoisko Finger Food można uruchomić już za 40 tys. zł. Jeśli codziennie 70 klientów zrobi na nim zakupy za 10 zł, to miesięcznie...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sphinx może przejąć Da Grasso
To sensacyjna wiadomość dla rynku gastronomicznego. Operator Sphinksa, WOOKa i Chłopskiego Jadła negocjuje przejęcie sieci pizzerii.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Burgery zamiast śledzia i wódki
Właściciele Ministerstwa Śledzia i Wódki otwierają nowy koncept. Tym razem postawili na amerykańskie burgery.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Na rybkę do galerii
Rybkodajnia chce wejść do galerii handlowych. To nowy pomysł firmy Wojtex na rozruszanie rybnego biznesu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizzeria na kółkach
Samochód, prawo jazdy kategorii B i... można ruszać w trasę z pizzerią na kółkach. Local Pizza sprzedaje mobilne piece do przygotowywania...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Chłopskie Jadło flirtuje z pyrami
Polacy wciąż kochają rodzimą kuchnię. Należący do Sfinksa koncept wykorzystuje trend i otwiera nowy lokal w Poznaniu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzowe kawiarnie zmieniły właściciela
Kawiarnie marki Take Away Coffee zostały przejęte przez firmę Wojtex, która za parę dni rusza z własnym konceptem sieci przyczep lodowych i...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Będzie franczyza na food trucki?
Telepizza od niedawna sprzedaje pizzę również z food trucków. Na razie wszystkie mobilne bary należą do centrali firmy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Burgerowy dylemat
Burgerownie zrywają z fast foodowym wizerunkiem, a ich właściciele stają przed poważnym wyzwaniem: jak utrzymać wysoką jakość i nie dać...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Krawiec, który został biznesmenem
Piotr Roguski zajmował się szyciem kostiumów teatralnych a później prowadził firmę sprzątającą. W końcu postanowił zostać...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przez żołądek do zdrowia
Segment ze zdrową żywnością wciąż jest mało nasycony i nie wydaje się, że kiedykolwiek może wyjść z mody - mówi Przemysław...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z supermarketu na lody
Przyszły franczyzobiorca Lodostrefy nie musi się martwić o lokalizację oraz zdobycie pozwoleń na prowadzenie lodziarni.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizzeria po rebrandingu
Jeszcze przed wakacjami ruszą dwie pierwsze pizzerie Dominium na licencji. Rozwój we franczyzie poprzedził przeprowadzony niedawno rebranding.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Lodziarnia zarabia latem
Adam Mendelka spędził wakacje zeszłego roku na plaży w Krynicy Morskiej. Nie miał jednak czasu na odpoczynek, bo musiał nadzorować pracę...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Co się dzieje z Fornetti?
Zapowiedzi otwarć, huczne deklaracje o przeganianiu McDonald’s... a potem kolejne zmiany prezesów i cisza w eterze. Czy w centrali Fornetti...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzobiorcy kręcą lody
Sprzedaż lodów to biznes wybitnie sezonowy – mówi Radosław Charubin, właściciel sieci lodziarni Lody Bonano.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nowe źródła zysków
Biznes lodowy może być zarówno głównym źródłem dochodu, jak i jego uzupełnieniem. W gronie partnerów Lodolandii znajdują się m.in....
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Bubble tea zupełnie bez opłat
Właściciel marki franczyzowej BoboQ Fresh, sprzedającej desery na bazie jogurtu mrożonego oraz bąbelkowaną herbatę z Tajwanu, stawia na...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sphinx w wersji XXL
Największy dotychczas warszawski lokal sieci otworzył swoje podwoje na Placu Bankowym. Rozmiar to nie jedyny wyróżnik.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Carte d’Or Cafe na poligonie
Lodziarnio-kawiarnia weszła do warszawskiego Centrum Handlowego Arkadia. Czy poradzi sobie z bardzo liczną konkurencją?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses