Gastronomia

Zahartowany biznesmen
Franczyzobiorca Olimp otworzy swoją drugą restaurację z jedzeniem na wagę. Obie znajdują się w centrach handlowych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizzerie zza oceanu
Amerykanie wiedzą jak nakarmić głodnego klienta i zarobić. Po Subway, Burger King i McDonald’s przyszedł czas na Papa John’s.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
W McDonald’s szykują się zmiany
W amerykańskiej centrali zmieni się prezes. Czy przywróci spółkę na ścieżkę wzrostu?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Lody (Bonano) przełamane
Dokładna liczba lodziarni Bonano będzie znana wiosną - o kosztach wejścia w biznes i ekspansji zagranicznej opowiada Radosław Charubin,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nie ma dwóch takich samych pizzerii
Dlatego przyszli franczyzobiorcy Presto przechodzą szkolenia w kilku różnych lokalach.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kto ma wyłączność na czekoladę?
Wedel od lat prowadzi w centrum stolicy kilka pijalni czekolady. Tę sielankę może zakłócić główny konkurent - Mount Blanc.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Mrożony jogurt, biznes coraz gorętszy
Ludzie poszukują zdrowych i smacznych alternatyw dla fast foodów i ciężkich dań - twierdzi Ron Melchet, właściciel Redberry.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Apetyt rośnie w miarę lizania
Wbrew znanemu powiedzeniu, niektóre spółki sprawdzają się w biznesie. Właściciele dwóch lokali Carte d’Or Cafe chcą otworzyć kolejny.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zakodowany mecz da zarobić
Kibice z Siedlec i Ostrołęki mogą już oglądać transmisje imprez sportowych w nowo otwartych Piwiarniach Warki.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wegańska franczyza
Dietę wegańską lub bezglutenową stosuje 1 proc. społeczeństwa. W odpowiedzi na ich potrzeby powstał koncept gastronomiczny YEStem.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Polska lemoniada za granicą
FreshBike planuje w najbliższym sezonie wyjechać na ulice Hiszpanii, Chorwacji i Holandii.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Burger King wygryzie swojego franczyzobiorcę?
Amerykańska centrala powołała do życia spółkę, która ma kierować rozwojem marki nad Wisłą. Do tej pory wyłączność miał AmRest.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pączki kameralnie
W 2015 roku przybędzie osiem cukierni A.Blikle. Mają w tym pomóc nowe zasady współpracy franczyzowej i odświeżony format lokali.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wódka się poleje
Pijalnie Wódki i Piwa znów się otwierają. Ale rosnące przychody franczyzodawcy to efekt księgowych zabiegów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pierogi nie tylko na święta
Pierogarnia Stary Młyn szuka lokalizacji na starówkach. Dlatego duży ruch w lokalach napędzają turyści.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Telepizza na oczach klientów
O rebrandingu, którego częścią są zmiany w sposobie przygotowania dań, opowiada Leszek Nowak, menedżer ds. ekspansji, Telepizza Poland.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Burgerowe przetasowania
Gdy z centrum Warszawy zniknął McDonald’s, jego miejsce szybko zajęła inna restauracja z burgerami.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizzerie jeszcze się nie przejadły
O tym, gdzie warto jeszcze otworzyć pizzerię opowiada Tomasz Wiśniewski, menedżer w firmie Wojtex, właściciela Biesiadowa.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zimny biznes w ciepłym sezonie
Franczyzodawca Lodów Przygoda twierdzi, że w jego biznesie - dzięki wysokim zarobkom w sezonie letnim - można odpoczywać pozostałą część...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kawiarnie sieciowe szykują atak
W Polsce ciągle działa więcej niezrzeszonych kawiarni niż sieciowych. Coffeeshop Company chce to zmienić.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses