Gastronomia

Tradycja sprzeda się w galerii
Lokale w galeriach handlowych – to nowy kierunek rozwoju cukiernio-kawiarni Orawskie Ciacho.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Galeria handlowa na diecie
Centra handlowe i biurowce to najlepsze lokalizacje dla barów ze zdrową żywnością Dr Bardadyn.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nie kokietuj rekruterki
Monika Dąbrowska, menedżer ds. franczyzy McDonald’s Polska, zdradza tajniki rozmowy rekrutacyjnej w Złotych Łukach.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Bułka z wędliną nie wystarczy
Kanapka to mało wyszukane danie, dlatego restauracje sieci Canappka urozmaicają menu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Shoarma schodzi na drugi plan
Goście Sphinxa zaczęli wydawać więcej - wzrosła średnia wartość rachunku.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Lojalność na Facebooku
Franczyzowe marki gastronomiczne ścigają się w liczbie fanów w mediach społecznościowych. Fast food wygrywa z pizzerią.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Gdyńskie Redberry nie dla franczyzobiorcy
Większość punktów serwujących mrożone jogurty należy do właściciela marki.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizzeria w małym mieście
O nowej strategii rozwoju Telepizzy opowiada Krzysztof Petrykowski, dyrektor handlowy Telepizza Poland.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizza wprost z USA
Mimo że powstała we Włoszech, Amerykanie z Papa John’s twierdzą, że robią lepszą pizzę. Wkrótce przekonamy się, czy mają rację.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Plan wykonany z nadwyżką
Oczekiwana na koniec 2014 roku liczba 50 kawiarni Carte d’Or Cafe zostanie przekroczona znacznie wcześniej.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
W Burger King króluje franczyza
Odwieczny rywal McDonald’s zyskał dzięki przekazywaniu własnych punktów partnerom. Czy na długo?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przez żołądek do portfela
Chcemy dotrzeć do wszystkich grup klientów – zapowiada Małgorzata Mroczka, prezes MJM Group, franczyzodawcy 6 marek gastronomicznych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Coraz mniej Sphinxów we franczyzie
Nowo otwarty lokal w poznańskiej galerii handlowej działa w modelu operatorskim.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Soczysty biznes
Get Green startuje z franczyzą. Pierwsi biorcy licencji, którzy poprowadzą bar z koktajlami, mogą liczyć na niższe opłaty.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Martwi nas wojna cenowa
O kierunkach rozwoju Domino’s Pizza w Polsce i sytuacji na rynku pizzerii opowiada Maciej Jania, dyrektor generalny sieci.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Burger w natarciu
Burgerownie, które podbiły serca i żołądki mieszkańców Warszawy, zapowiadają szturm na kolejne miasta.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sandwicze na jesień
Na mapie Polski przybyły trzy nowe restauracje Subway - dwie zostały otwarte w Gdyni, a jedna w Poznaniu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Domino’s Pizza z franczyzobiorcą, ale i stratą
Pilotażowy program franczyzowy i ekspansja w nowych miastach ma poprawić wyniki franczyzodawcy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Polska franczyza z niemiecką kiełbasą
Moda na uliczne jedzenie zachęca do rozwijania gastronomicznych pomysłów na biznes. Wurst Kiosk podąża za trendami.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Promocji dla partnerów ciąg dalszy
Biesiadowo wie jak otwierać pizzerie bez pozyskiwania nowych franczyzobiorców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses