Gastronomia

Pizza na telefon lub na miejscu
O tym jak dostosować biznes gastronomiczny do oczekiwań rynku opowiada Marcin Ciesielski, właściciel sieci pizzerii 105-Stopiątka.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Fornetti się odświeża
Minipiekarni przybywa, ale operator stawia przede wszystkim na „lifting” istniejących placówek.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza z siódmej ulicy
Amerykańska kuchnia wkracza do stolicy. W grudniu pojawi się pierwsza franczyzowa restauracja 7th Street.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pierwsze lody przełamane
Sezon na lody dobiegł już końca, ale właściciel Lodów Bonano znalazł sposób na przedłużenie okresu sprzedaży na cały rok.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Firma dla pracowitych
Własna restauracja to nie bułka z masłem, ale wysiłek się opłaca. Adrian i Marta Bąkowie, po półtora roku prowadzenia pizzerii, otworzyli...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Fast food nam niestraszny
O zmianach wywołanych wejściem na rynek kawiarni sieci fast food opowiada Anna Wołoszyn, menadżer ds. PR Columbus Coffee.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Skarabeusz po arabsku
Gastronomiczny Scarabeus Express startuje z franczyzą. Koncept łódzkiej firmy będzie konkurował m.in. z restauracjami Sphinx.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Małopolska przerzuca się na pizzę
Telepizza poszukuje franczyzobiorców w Krakowie. Lokale pod pizzerie pozyskuje spółka zarządzająca siecią.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jedzenie na wagę złota
Restauracja sieci Olimp, serwująca dania na wagę, konkuruje w podkarpackiej Galerii Rzeszów z McDonald’s, Sphinx i Subway.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sphinx i Chłopskie Jadło z bogatszym menu
Franczyzobiorcy mają tydzień na wprowadzenie zmian, które pomogą im wygenerować wyższe przychody.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Na kawę do Subway’a
Największy konkurent McDonald’s pozazdrościł mu kawiarni i również postanowił serwować małą czarną.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Cukiernia za milion
Rok po debiucie marki Cinnabon w Polsce ruszyła trzecia ciastkarnia sieci. Franczyzobiorca powinien dysponować bagatela 1 mln zł.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jogurty wybierają galerie
Kolejna firma serwująca mrożone jogurty zaprasza do współpracy. Stoiska redberry powstają głównie w centrach handlowych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizzeria w wersji slow lub fast
Franczyzobiorcy 105-Stopiątki mogą otworzyć restaurację w dwóch różnych formatach. Zadecyduje wielkość lokalu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Telepizza po krakowsku
Telepizza przygotowała specjalną ofertę dla nowych partnerów z Krakowa i okolic. Zaprezentuje ją podczas spotkań z inwestorami 15 i 16...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Mroźne danie, gorący temat
Najpierw Sopot, teraz Tczew. Yogen Früz otwiera drugi punkt franczyzowy na północy kraju.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Domino przewrócone
Polski operator Domino’s Pizza ma za sobą koszmarne półrocze. Teraz ma być tylko lepiej.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Gorąca zachęta, chłodny biznes
Franczyzodawca Lodów Gotti chce przyciągnąć większą liczbę partnerów wypożyczając im maszyny do produkcji lodów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Klub muzyczny w promocji
Właściciel klubów Carpe Diem chce otworzyć więcej lokali. Dlatego obniżył kwotę inwestycji w biznes.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nowej sieci fast foodów nie będzie
Wniosek o upadłość złożony przez Polskie Jadło oznacza, że plan Krzysztofa Moski, udziałowca spółki, nie ma szans powodzenia.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses