Gastronomia

Kebab we franczyzie – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes
Kebab stał się prawie daniem narodowym Polaków. Może więc być dobrym pomysłem na biznes. Co trzeba zrobić, żeby otworzyć i z sukcesem...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza z bubble tea
Crazy Bubble otwiera miesięcznie średnio trzy nowe punkty. Coraz śmielej radzi sobie też za granicą.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza pizzerii – przegląd sprawdzonych pomysłów na biznes
Wybór konceptów franczyzowych w segmencie pizzerii jest bardzo duży. I wciąż kolejne marki decydują się dzielić z innymi swoją licencją...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
KOKU Sushi z przemyślaną strategią
KOKU Sushi opracowało własną odpowiedź na wysoką inflację i wzrosty cen. M.in. dzięki temu miniony rok był dla sieci rekordowy pod...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kawiarnie i nie tylko
Inna i Oleg Yarovyj prowadzą trzy marki gastronomiczne, które rozwijają we franczyzie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przyczepa na wynajem
300 nowych otwarć – tyle zapowiada franczyzodawca sieci Bafra Kebab. To sieć z branży street food licząca teraz ponad 290 punktów...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Cafe Słodziak zaprasza na kawę
Cafe Słodziak to nowy koncept franczyzodawcy marki Cukrem i Solą. Jakie są plany marki?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sushi na taśmie
Marka Pink Sushi zadebiutowała na rynku w tym roku. Czym się wyróżnia i jaką ma propozycję dla franczyzobiorców?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Restauracja po japońsku
Sushi czy ramen, ramen czy sushi? A może jedno i drugie? Franczyzodawca Sushi Kushi i Ramen Shop przekonuje, że japońska kuchnia jest idealnym...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dobra kawa się broni
– Poszerzyliśmy ofertę o trzy nowe formaty, charakteryzujące się niższą kwotą inwestycji i większą elastycznością w doborze...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Licencja na kebab
Kebab Yum Yum to nowy koncept gastronomiczny znanego franczyzodawcy. Ile trzeba w niego zainwestować?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzy do wyboru
Multi Ice Group we wszystkich swoich konceptach ma łącznie 400 placówek gastronomicznych. Do końca roku ta liczba może jeszcze wzrosnąć.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Porządki w Telepizzy
Telepizza porządkuje sieć – wymienia franczyzobiorców i przekształca lokale własne we franczyzowe.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzodawca z 10-letnim doświadczeniem
Sweet Gallery rozpoczęła budowę sieci franczyzowej dekadę temu. Przez ten czas udało jej się zająć ponad 20 proc. segmentu street food w...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza Cukierni Sowa
Od małej piekarni do sieci pokrywającej niemal cały kraj. Taką drogę przeszłą Cukiernia Sowa. Jak zostać jej franczyzobiorcą?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kawiarnia we franczyzie
– Wprowadziliśmy do oferty nowy format modułowy Flex, w którym uruchomienie kawiarni trwa zaledwie kilka dni – mówi Błażej Małoszuk,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nowa franczyzowa pizzeria
La Patata to nowa franczyza w segmencie pizzerii. Czym wyróżnia się na rynku?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Mobilna pizzeria
Hej Pizza ma w planach kolejne otwarcia. Jakie są warunki współpracy franczyzowej z marką?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Mobilna kawiarnia w subskrypcji
Bike Café będzie udostępniać swoje kawiarnie w modelu subskrypcyjnym. Na start franczyzobiorca nie potrzebuje żadnego wkładu własnego. O co...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza z Ukrainy
Ukraińska marka Lviv Croissants szuka franczyzobiorców w Polsce. Jakie ma oczekiwania wobec kandydatów i jakie biznes im proponuje?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses