Beauty i fitness

Zyski z kosmosu
Franczyzobiorcy klubów fitness Gravitan korzystają z technologii stosowanej m.in. przez NASA.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kosmetyczka i fryzjer w zespole
Firma AM Uroda próbuje sił we franczyzie. Kluczem do sukcesu jest kilka usług w jednym salonie urody.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Z Warszawy na Berlin
No+vello wchodzi do Niemiec i na Ukrainę. Ekspansją salonów urody pokieruje spółka założona w Polsce.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Fotoepilacja nie wystarczy
Żeby zarobić, salony kosmetyczne muszą stale poszerzać ofertę. W ten trend wpisuje się BeautifulSkin.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Be Silky szykuje kosmetyczną rewolucję
W ofercie punktów znajdą się usługi medycyny estetycznej. Inwestycja w salon urody Be Silky zależy od rodzaju wykonywanych zabiegów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Tricepsy ćwiczone w BurneikaSports GYM
Operator sieci sklepów z suplementami i odżywkami Triceps.pl wchodzi na rynek siłowni. Pomaga mu kulturysta Robert Burneika.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Strategia ochroni przed kryzysem
O planach rozwoju sieci salonów kosmetycznych i ofercie franczyzowej opowiada Artur Mazurek, general manager Centrum Dystrybucji Image.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zysk ze straconych kilogramów
Biznes prowadzony przez kobiety i dla kobiet to oferta franczyzy Bailine. Firma planuje wejść do mniejszych miast.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kosmetyczne menu
Nie wystarczy otworzyć salon kosmetyczny, żeby zarobić. Trzeba stale uaktualniać ofertę, bo to klientki decydują o popularności zabiegów -...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Za dużo salonów depilacji
W Warszawie zamknęło się już kilka salonów fotodepilacji. Yasumi Epil zapewnia, że wie, jak chronić swoich partnerów przed konkurencją.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Come back franczyzy
Po kilkuletniej przerwie spółka Kosmetyczne Instytuty Dr Irena Eris powróciła do rozwoju sieci franczyzowej. Jeszcze w tym roku powstaną nowe...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Uroda on-line
Rezerwacje on-line usprawniają pracę salonu kosmetycznego i są wygodne dla klientów - mówi Seweryn Sarna z Lorenzo Coletti.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza dla nowicjuszy, partnerstwo dla doświadczonych
Swoich sił w prowadzeniu gabinetu kosmetycznego może spróbować każdy, bez względu na biznesowe doświadczenie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Specjalista płaci mniej
Artur Kołecki, dyrektor ds. rozwoju firmy Yasumi wyjaśnia, dlaczego na rynku kosmetycznym pojawia się coraz więcej wyspecjalizowanych gabinetów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Usługi w abonamencie
Salony urody wolą sprzedawać zabiegi w abonamencie, bo to na dłużej wiąże klienta z firmą. Robią tak m.in. Body i DepilConcept.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Gładki biznes
– Własna firma uświadomiła mi, że wszystko zależy od mojego zaangażowania – mówi Katarzyna Omelianiuk, prowadząca gabinet fotoepilacji...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Depilacja dla każdego
Czwarty salon DepilConcept został otwarty w Łodzi. Jeszcze w tym roku ma powstać kolejny w Warszawie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
„Hardkorowy Koksu” wchodzi na giełdę
Kulturysta będzie twarzą spółki Triceps.pl, która planuje debiut na New Connect.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Stabilnie do przodu
BeautifulSkin otwiera kolejne gabinety fotoepilacji. Nowe punkty poprowadzą franczyzobiorcy z Jaworzna i Rudy Śląskiej.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
BodyConcept we franczyzie
Pierwszy franczyzobiorca BodyConcept uruchomi salon kosmetyczny w Warszawie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses