MałyInżynier.pl
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Mały Inżynier to firma stworzona po to, aby pokazać jak ciekawe i łatwe mogą być nauki techniczne. Naszą misją jest zaszczepienie w dzieciach zamiłowania do nauk ścisłych. Przez wiele osób fizyka, matematyka, chemia są postrzegane, jako dziedziny bardzo trudne, nieatrakcyjne, wręcz nudne. Dzieci odstrasza wizja nauki na pamięć wzorów, równań, reguł.
Na zajęciach Małego Inżyniera kładziemy nacisk na praktyczny aspekt nauki. Nauka poparta własnoręcznie wykonanym eksperymentem jest lepiej zapamiętywana, a co ważne bez problemu możemy z takiej wiedzy skorzystać w przyszłości. Uważamy, że pierwszym krokiem jest pokazanie dzieciom na czym polega: fizyka, robotyka, chemia, a dopiero później przychodzi czas na poznawanie tych przedmiotów od strony teoretycznej.
Nasza oferta obejmuje zajęcia z robotyki, eksperymentów (fizyka, chemia), elektroniki, programowania gier.
Formy prowadzenia zajęć:
- zajęcia pozalekcyjne,
- warsztaty weekendowe,
- półkolonie w okresie wakacji i ferii zimowych,
- urodziny,
- pokazy naukowe dla szkół.
Zalety współpracy z Małym Inżynierem:
- sprawdzona marka działająca od 7 lat na rynku usług edukacyjnych,
- program zajęć obejmujący robotykę, eksperymenty, elektronikę, programowanie gier (cały czas poszerzana oferta zajęć),
- sprawdzony program zajęć, skuteczne narzędzia marketingowe gwarantują szybki zwrot inwestycji,
- ograniczenie kosztów związanych z promocją i reklamą (strona www, grafiki, opracowanie materiałów graficznych),
- działalność w sieci zapewnia możliwość wymiany doświadczeń i opracowania jeszcze lepszej oferty zajęć,
- gotowy i sprawdzony pomysł na uruchomienie własnej firmy.
JEDNOSTKI WŁASNE
2 (Poznań, Warszawa)
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
6
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
- możliwość posługiwania się zastrzeżonym znakiem Mały Inżynier,
- autorski program zajęć dla dzieci i młodzieży w wieku od lat 5 do 18,
- autorski program zajęć z 4 dziedzin (robotyka, eksperymenty, elektronika, programowanie) na różnych poziomach zaawansowania,
- doradztwo w zakupie sprawdzonych pomocy edukacyjnych do prowadzenia zajęć,
- szkolenie franczyzobiorców i instruktorów prowadzących zajęcia,
- podręcznik operacyjny, system organizacji oddziału,
- pakiet materiałów reklamowych,
- informacja o placówce na stronie internetowej www.malyinzynier.pl,
- dostęp do panelu administracyjnego, w którym m.in.: baza zarejestrowanych klientów, monitorowanie płatności, tworzenie nowych kursów do zapisów on-line, kontakt z klientem,
- wymiana doświadczeń w ramach sieci,
- ogólnopolskie kampanie reklamowe i promocyjne,
- zapewnienie wyłączności na danym terenie,
- pomoc w pozyskiwaniu funduszu unijnych,
- konsultacje i doradztwo,
- gotowy i sprawdzony pomysł na uruchomienie własnej firmy.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Przewidywana suma inwestycji na zakup sprzętu dydaktycznego:
- robotyka około 20 tys. zł,
- eksperymenty około 7 tys. zł.
Opłaty licencyjne
Uzależnione od wielkości miasta i wybranego pakietu zajęć. Startowy pakiet zajęć z robotyki/eksperymentów już od 4 tys. zł netto.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- własna działalność związana z edukacją, szkoleniami lub gotowość do jej prowadzenia,
- kapitał w wysokości około 30 tys. zł,
- własny lokal lub możliwość okresowego jego wynajmu,
- doświadczenie w sprzedaży i organizacji szkoleń,
- wykształcenie z takich dziedzin jak: robotyka, chemia, fizyka lub gotowość do zatrudnienia osób z wymienionym wykształceniem,
- osobiste zaangażowanie franczyzobiorcy.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Mały Inżynier Ewa Bednarek
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Mały Inżynier Ewa Bednarek (ul. Zagrodnicza 8A; 61-654 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego MałyInżynier.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie malyinzynier.pl.
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

