Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Jesteśmy największą siecią franczyzową gastro-pubów w Polsce.
Ministerstwo Śledzia i Wódki to miejsce o unikalnym wystroju inspirowanym klimatem PRL, które od lat zachwyca gości jakością, szerokim wyborem w menu i przystępnymi cenami drinków, szotów oraz jedzenia. Od zawsze wierzymy, że to ludzie – zarówno pracownicy, jak i klienci – tworzą prawdziwy charakter lokalu.
Obecnie poszerzyliśmy naszą ofertę o nową odsłonę – Ministerstwo 2.0.
To lokale o bardziej nowoczesnym wystroju, które mogą, ale nie muszą, posiadać pełną kuchnię. Łączą w sobie znany klimat Ministerstwa z modern designem i dają jeszcze większe możliwości kulinarne tym, którzy chcą je wykorzystać. Tworzymy przestrzenie, do których chce się wracać – w stylu retro lub w nowoczesnym wydaniu.
Zapraszamy do współpracy!
JEDNOSTKI WŁASNE
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
- opatentowana, znana w całej Polsce marka + know how,
- wsparcie dla Franczyzobiorcy od momentu podpisania umowy i w trakcie jej trwania,
- pomoc managera sieci 24/7 przez cały okres trwania umowy,
- pomoc przy projektach technicznych,
- projekt aranżacji wnętrza lokalu oraz rozwiązania minimalizujące koszty wystroju,
- tworzenie projektów wizualnych na potrzeby lokalu przez nasz Dział Graficzny,
- pozycjonowanie lokalu w Google Adwords,
- promowanie lokalu oraz wydarzeń na platformie facebook,
- intensywne kampanie reklamowe tworzone przez nasz Dział Marketingu,
- akcje reklamowe i marketingowe (ulotki, plakaty, talony, wizytówki)
- koszulki sygnowane logiem MŚiW dla personelu,
- prowadzenie fanpage oraz strony www przez cały okres trwania umowy,
- pomoc w zaplanowaniu dostaw towarów,
- przekazanie receptur naszych dań,
- własna receptura na nalewki: cytrynówkę oraz krówkę (te produkty stały się wręcz kultowe),
- szkolenie z zakresu przygotowania dań, szotów, drinków oraz obsługi klienta,
- receptury na nowe szoty, drinki oraz potrawy,
- szkolenia barmańskie z największymi firmami alkoholowymi w Polsce,
- dostawy szkła (kieliszki, shorty, longi, pokale do piwa),
- pomoc przy wyborze lokalu,
- gadżety firmowe sygnowane logiem MŚiW (smycze, parasole, leżaki, otwieracze itp.) przez cały okres trwania umowy,
- zniżki /dla sieci/ u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napoi bezalkoholowych,
- część wystroju lokalu (obrazy, tabliczki, neony) oraz reklama zewnętrzna na budynku,
- na prośbę właściciela lokalu wysyłamy na okres od 1-2 tygodni Naszego szkoleniowca, aby wdrożył ekipę pubu w standardy sieci,
- przynależność do forum franczyzowego,
- dostęp do aplikacji mobilnej MŚiW,
- sieciowy adres email miasto@msiw.eu
- pomoc prawna.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- koszty uruchomienia zależą od wielkości lokalu gastronomicznego, jego przystosowania i lokalizacji,
- przykładowo lokal o powierzchni ok. 80 mkw. to przeciętny koszt 140 tys. zł,
- opłata wstępna - jednorazowa, obejmująca licencję + wyżej wymienione wsparcie to: 5 tys. zł netto,
- opłata franczyzowa po 2 miesięcznym okresie promocyjnym - 1207 zł netto miesięcznie,
- franczyzodawca nie pobiera opłat od obrotu.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- utrzymanie standardów sieci (serwowanie jedzenia, drinków, szotów, obsługa barmańska),
- dostosowanie się do zaleceń sieci odnośnie zakupu produktów typu: coca-cola, napoje alkoholowe, produkty spożywcze,
- dbanie o wizerunek firmy,
- utrzymanie lokalu w podobnym klimacie jak lokale, które już powstały,
- uczestniczenie w forum franczyzowym na platformie facebook, whatsup
- dostępność lokalu dla klientów przez cały tydzień od godzin rannych lub popołudniowych,
- wyrażenie zgody na kontrole jakości przeprowadzane przez pracownika sieci,
- terminowe wpłaty opłaty franczyzowej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
MSW sp. z o.o.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma MSW sp. z o.o. (ul. Raciborska 2, 44-100 Gliwice). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0 oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie msiw.eu.
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.
