Gatta
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Firma Ferax Sp. z o. o. (właściciel marki Gatta) prowadzi swoją działalność w zakresie produkcji i sprzedaży wyrobów pończoszniczych oraz odzieży na Polskim rynku od 1993 roku, systematycznie i w sposób konsekwentny rozwijając zarówno swój park maszynowy jak i sieć dystrybucyjną.
Od ponad 20 lat dostarczamy naszym klientom wysokiej jakości produkty dziewiarskie i odzieżowe za pośrednictwem sieci sprzedaży detalicznej, na którą na dzień dzisiejszy składa się ponad 130 punktów na terenie kraju jak również kilkanaście rozmieszczonych poza granicami naszego Państwa, m. in. w Słowacji, Hiszpanii.
W związku z dynamicznym rozwojem sieci sprzedaży detalicznej poszukujemy przedsiębiorców zainteresowanych prowadzeniem działalności w oparciu o sieciowe systemy franczyzowe. W chwili obecnej 30 salonów sprzedaży detalicznej prowadzonych jest przy wykorzystaniu tej metody współpracy, co świadczy o bardzo dobrej organizacji jak również renomie placówek prowadzonych przez naszych partnerów.
JEDNOSTKI WŁASNE
73
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
41
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc w doborze, ocenie potencjału preferowanej lokalizacji,
- pomoc w wyposażeniu i uruchomieniu salonu,
- szkolenia personelu - sprzedażowe, produktowe oraz z obsługi systemu,
- nadzór kierownika regionalnego,
- opieka visual merchendisingowa,
- wsparcie marketingowe, darmowe materiały,
- dedykowane oraz globalne promocje,
- dostęp do know-how,
- zatowarowanie punktu sprzedażowego oraz bieżące uzupełnianie asortymentu wynikające ze sprzedaży,
- zwroty kolekcji posezonowych, gospodarowanie stanem magazynowym,
- wynagrodzenie dla franczyzobiorcy na podstawie ustalonej umową prowizji,
- wdrożenie systemu informatycznego,
- bezpłatne umieszczenie adresu salonu na materiałach reklamowych oraz stronach internetowych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Szacunkowy koszt inwestycji ustalany jest indywidualnie i w znaczny stopniu uzależniony jest od stanu lokalu:
- aranżacja lokalu, przystosowanie do prowadzenia działalności związanej ze sprzedażą odzieży, gorseterii: 20-150 tys. zł,
- zakup mebli - koszt mebli w koncepcie franczyzowym na powierzchnię ok. 45 mkw.: 20-25 tys. zł,
- jednorazowa opłata wpisowa: 3 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- miasta o liczbie mieszkańców ok. 50 tys.,
- prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do rozpoczęcia,
- umowa najmu powierzchni handlowej lub akt własności lokalu - preferowana powierzchnia lokalu: 40-45 mkw. (centra handlowe),
- zatrudnienie personelu,
- współpraca z kierownikiem regionu,
- przestrzeganie zasad obsługi klienta zgodnych z przyjętymi standardami,
- zaaranżowanie architektoniczne salonu zgodnie ze standardami sieci (ułożenie przymierzalni, zaplecza, kolor podłogi, ścian, reklamy wewnątrz salonu)
- łącze internetowe,
- ubezpieczenie salonu,
- wyposażenie salonu w manekiny, torsy – akcesoria służące do ekspozycji,
- zabezpieczenie towaru (który jest własnością Ferax) oraz systemu informatycznego (deklaracja wekslowa)
- zalecane jest założenie 2-3 kamer, oraz instalacja bramek antykradzieżowych.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Ferax Sp. z o.o.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Ferax Sp. z o.o. (ul. Szadkowska 4/6, 98-220 Zduńska Wola ). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Gatta oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie gatta.pl.
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.
