blue shadow

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

Min. kwota inwestycji 0

Markę blue shadow tworzą ludzie z wieloletnim doświadczeniem w branży odzieżowej - jednak nie to jest najważniejsze. Wartością wyróżniającą jest fakt, że robimy to z pasją i miłością do mody! :)

Duet sióstr, Sara i Roma, rozpoczęły swoją przygodę z branżą fashion, otwierając w 2003 roku mały sklep na Śląsku. Od tego momentu nieustannie dopracowują model funkcjonowania salonów blue shadow. Dążą do wytyczonego standardu, na który składa się profesjonalne doradztwo, połączone ze sztuką stylizacji oraz przyjazna/pozytywna/wspaniała/dobra atmosfera, dzięki której Klientka będzie czuć się po prostu dobrze i komfortowo.

Sklep blue shadow to miejsce, w którym poczucie piękna i kobiecości powinno towarzyszyć każdej Klientce. Miejsce, w którym odkrywamy w każdej kobiecie to, co najpiękniejsze.

Od kilku lat dynamicznie i z dużym zaangażowaniem rozwijamy sieć sklepów franczyzowych, a od kilkunastu lat konsekwentnie budujemy silną markę odzieżową opartą na:

  • autorskich kolekcjach w klimacie boho-romantic, niepowtarzalnym wzornictwie inspirowanym trendami,
  • polityce krótkich serii i cotygodniowym wprowadzaniu dużej ilości nowych modeli,
  • kolekcjach projektowanych i produkowanych w większości w Polsce,
  • szerokiej gamie rozmiarów od 34 do 50 mając misję, że niezależnie od rozmiaru każda kobieta może pięknie wyglądać,
  • programie doskonalenia naturalnej obsługi Klienta poprzez system specjalistycznych szkoleń kształcący doradców i stylistów (Akademia blue shadow),
  • własnym koncepcie visual merchandisingu, który jest niepowtarzalny i wyjątkowy na tle innych marek.

JEDNOSTKI WŁASNE

2

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

7

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

Rozpoczynając współpracę biznesową z nami, możesz liczyć na:

  1. Partnerskie i indywidualne podejście do funkcjonowania Twojego sklepu.
  2. Pełny know how nie tylko w zakresie otwarcia sklepu, ale przede wszystkim jego funkcjonowania z nastawieniem na sukces biznesowy.
  3. Sklep pod szyldem blue shadow wraz ze wsparciem marketingowo-reklamowym na lokalnym i ogólnopolskim rynku.
  4. Profesjonalną logistykę towarową w oparciu o depozyt – to na naszych barkach będzie spoczywać ten jeden z kluczowych czynników, decydujących o sukcesie w branży odzieżowej.
  5. Prosprzedażowe działania promocyjne, marketingowe i wyprzedażowe, podnoszące koniunkturę Twojego sklepu.
  6. Dostęp do Akademii blue shadow, czyli cyklicznych specjalistycznych szkoleń, kształcących Doradców Klienta oraz Stylistów na miejscu w Twoim sklepie.
  7. Wsparcie ze strony doświadczonych Managerów Regionalnych oraz Głównego Visual Merchandisera, którzy są do Twojej dyspozycji.
  8. Pomoc przy negocjacjach warunków z Centrami Handlowymi i innymi zewnętrznymi podmiotami.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • Zaangażowanie w zdobywanie wiedzy i rozwój biznesu,
  •  Lokal 90-120 m2,
  • Adaptacja lokalu zgodna ze standardami Blue Shadow,
  • Środki na  kaucję lub zakup towaru (zależne od formy współpracy).

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

blue shadow

Pin iconul. Tuszyńska 61c, 95-030 Rzgów Website icon http://www.blueshadow.pl

Find out more

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do blue shadow.
Phone
Email

Administratorem danych osobowych jest firma blue shadow (ul. Tuszyńska 61c, 95-030 Rzgów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego blue shadow oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie blueshadow.pl.

Featured franchises

The information contained in the catalog comes from the creators of the systems and is presented in order to familiarize the principles of cooperation with each of the companies. Before signing the agreement, each candidate for a franchisee or partner should check the attractiveness of the offer and the credibility of the information provided by the creator of the system. The publisher is not responsible for damages resulting from the performance or omission of specific legal actions by the user on their own behalf or on behalf of someone else, even if the user was guided in any way by the information contained in the franchise catalog when making the decision.

The editorial office reserves the right to verify the list of systems and information contained in the catalog. In case of receiving information that the presented data is false or out of date, please contact the editorial office .

PROFIT system sp. z o. o., publisher of the Franchising.pl portal, informs that it does not collect or process information sent via the contact form. All information entered in the survey is sent as an email to the system organizer listed in the franchise catalog. The entity receiving the information sent will use it to provide information on the submitted inquiry. Sending any of your personal data is voluntary, and the entity responsible for collecting and processing any personal data is the system organizer receiving the contact form.