Koku Sushi
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Koku Sushi to firma rodzinna, która jest największą siecią sushi barów w Polsce. Nasza misja to tworzenie nie tylko miejsc, gdzie serwuje się wyjątkowe dania, ale przede wszystkim przestrzeni, w której każdy czuje się jak w domu, otoczony rodziną. Siłę rodziny przekształciliśmy w siłę biznesu. Wartości takie jak zaufanie, wsparcie i wzajemny szacunek są kluczem kształtującym naszą kulturę pracy, relacje z Gośćmi oraz współpracę z Partnerami.
Jesteśmy prężnie rozwijającym się konceptem opartym na wieloletnim doświadczeniu. Naszym Franczyzobiorcom proponujemy sprawdzony i nowoczesny system zarządzania restauracją. Jesteśmy z Wami już od 2004 roku!
JEDNOSTKI WŁASNE
5
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
47
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
- 25 letnie doświadczenie w prowadzeniu sushi barów i korzystanie ze sprawdzonej marki KOKU SUSHI
- Bezpieczny start w biznesie - działanie na sprawdzonym modelu franczyzowym, co minimalizuje ryzyko biznesowe
- Know-How gastronomiczne
- Rozwój według najnowszych trendów i ciągle doskonalenie poprzez kompleksowe wsparcie szkoleniowe
- Obroty już od pierwszego dnia otwarcia Twojej restauracji
- Wsparcie marketingowe, wspólną bazę materiałów graficznych oraz gotowe pomysły na dodatkowe działania
- Partnerskie warunki współpracy, ugruntowane na wzajemnym szacunku i wspólnych celach
- Stałe wsparcie merytoryczne w każdym obszarze działalności
- Najlepsze warunki zakupowe dzięki umowom z dostawcami
- Własny system zamówień online
- Aplikacja mobilna KOKU SUSHI na Android i IOS
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od rodzaju otwieranego lokalu
KOKU Sushi BASIC
KOSZT PRZYSTĄPIENIA: stała opłata miesięczna – 2 500,- zł oraz inwestycja około 150 000,- zł.
KOKU Sushi
KOSZT PRZYSTĄPIENIA: stała opłata miesięczna – 2 500,- zł oraz inwestycja około 300 000,- zł.
KOKU Sushi PREMIUM
KOSZT PRZYSTĄPIENIA: stała opłata miesięczna – 3 000,- zł oraz inwestycja około 600 000,- zł.
KOKU Sushi POINT
KOSZT PRZYSTĄPIENIA: stała opłata miesięczna – 2 000,- zł oraz inwestycja około 100 000,- zł.
- OPŁATA LICENCYJNA OD 20 000,- zł
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Powierzchnia techniczna lokalu:
- KOKU Sushi BASIC lokal około 60 - 80 m2
- KOKU Sushi lokal około 70 - 120 m2
- KOKU Sushi PREMIUM lokal około 120 - 160 m2
- KOKU Sushi POINT lokal około 40 - 60 m2
Warunki przystąpienia:
- Gotowość do założenia działalności gospodarczej i współpracy w ramach franczyzy
- Zaangażowanie i motywacja
- Kapitał własny, którego wysokość zależy od wybranego modelu biznesowego
- Możliwość pokrycia jednorazowej opłaty licencyjnej w wysokości od 20 000 zł netto w zależności od wybranego modelu biznesowego
Wyłączność:
- miasta do 150 tyś. mieszkańców - wyłączność
- miasta powyżej 150 tyś. mieszkańców - rozpatrywane indywidualnie
Zyskujesz:
- gotowy model biznesowy pozwalający szybko osiągnąć rentowność inwestycji
- wartościowe know-how gastronomiczne zawarte w produkcie
- partnerskie warunki współpracy i "niekorporacyjne" podejście
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Gastronom S.C.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Gastronom S.C. (Jana Kilińskiego 7/1, 15-089 Białystok). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Koku Sushi oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie kokusushi.pl.
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

