Delikatesy Centrum

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

Min. kwota inwestycji 0

Sieć sklepów Delikatesy Centrum powstała w 1999 roku. Nasza koncepcja nowoczesnej franczyzy, oparta o dwudziestoletnie doświadczenie w branży, przynosi realne korzyści Franczyzobiorcom. Świetne wyniki sieci Delikatesy Centrum to sukces naszych Partnerów, którzy przy wsparciu franczyzodawcy z powodzeniem zarządzają swoim lokalnym biznesem. Współpracę z naszymi Partnerami opieramy na zaufaniu i przejrzystości.

Posiadamy ponad 1500 sklepów w całej Polsce.

To nas wyróżnia

Sprawdzony koncept i standardy

  • Wypracowany we współpracy z Franczyzobiorcami koncept sklepu, odpowiadający na zmieniające się potrzeby klientów
  • Wypracowane standardy gwarantujące wysoką jakość oraz budujące pozytywny wizerunek sieci w oczach konsumenta
  • Stała współpraca z Radą Franczyzobiorców nad rozwojem najważniejszych projektów

Wyjątkowy marketing i innowacje

  • Zaawansowany program lojalnościowy DeliKarta, oparty na algorytmach sztucznej inteligencji
  • Ogólnopolska kampania promocyjna Rzeźnik Cen z wykorzystaniem telewizji, Internetu, billboardów i gazetek promocyjnych,
  • System Zamów i Odbierz umożliwiający zamawianie produktów przez Internet z odbiorem własnym w wybranym sklepie Delikatesy Centrum
  • Aplikacja Delikatesy Centrum wspomagająca codzienne zakupy klientów

Niezawodna logistyka

  • 97% dostaw zgodnych z terminem i zamówieniem
  • Dostawa produktów świeżych do 6 razy w tygodniu oraz produktów suchych nawet 3 razy w tygodniu

JEDNOSTKI WŁASNE

ponad 400

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

1114

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

Każdego dnia inwestujemy w rozwój i innowacje

Badamy konsumentów, szukamy technologii, inwestujemy i wdrażamy sprawdzone, najlepsze rozwiązania, które pozwolą budować przewagę konkurencyjną naszych sklepów.

Wsparcie na otwarcie

  • Dofinansowanie do wyposażenia sklepu
  • Wsparcie naszych ekspertów z Działu Ekspansji i Działu Otwarć w kwestiach związanych z lokalizacją sklepu i przygotowaniem jego otwarcia
  • Opieka Doradcy, który udzieli rad dotyczących prowadzenia sklepu
  • Szkolenia, w ramach Akademii Umiejętności, z zakresu zarządzania sklepem i personelem

Codzienne wsparcie Twojego biznesu

  • Wizyty Doradcy Klienta
  • Raporty przedstawiające wyniki i kierunki rozwoju sklepu
  • Stale dostępny program szkoleniowy
  • Komunikacja najważniejszych informacji przez Portal Franczyzobiorcy
  • Bieżące wsparcie Biura Obsługi Klienta
  • Systemy analityczne wspierające organizacje promocji i dostarczające analitykę sprzedaży

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Koszt inwestycji w zakresie dostosowania do systemu ustalany jest indywidualnie dla każdej placówki handlowej.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • Posiadanie odpowiednich środków finansowych oraz doświadczenia handlowego
  • Podnoszenie kwalifikacji zarówno własnych, jak i personelu
  • Wspólne budowanie pozytywnego wizerunku Delikatesów Centrum
  • Partnerska współpraca z franczyzodawcą oraz prowadzenie sklepu zgodnie ze standardami sieci

Dodatkowym atutem będzie posiadanie przez Franczyzobiorcę nieruchomości o powierzchni minimalnej 200 m2, z odpowiednim potencjałem, zapleczem magazynowym oraz parkingiem.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Eurocash Franczyza Sp. z o.o.

Pin iconul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki Website icon https://www.delikatesy.pl/

Find out more

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Delikatesy Centrum.
Phone
Email

Administratorem danych osobowych jest firma Eurocash Franczyza Sp. z o.o. (ul. Wiśniowa 11, 62-052 Komorniki). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Delikatesy Centrum oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie delikatesy.pl.

Featured franchises

The information contained in the catalog comes from the creators of the systems and is presented in order to familiarize the principles of cooperation with each of the companies. Before signing the agreement, each candidate for a franchisee or partner should check the attractiveness of the offer and the credibility of the information provided by the creator of the system. The publisher is not responsible for damages resulting from the performance or omission of specific legal actions by the user on their own behalf or on behalf of someone else, even if the user was guided in any way by the information contained in the franchise catalog when making the decision.

The editorial office reserves the right to verify the list of systems and information contained in the catalog. In case of receiving information that the presented data is false or out of date, please contact the editorial office .

PROFIT system sp. z o. o., publisher of the Franchising.pl portal, informs that it does not collect or process information sent via the contact form. All information entered in the survey is sent as an email to the system organizer listed in the franchise catalog. The entity receiving the information sent will use it to provide information on the submitted inquiry. Sending any of your personal data is voluntary, and the entity responsible for collecting and processing any personal data is the system organizer receiving the contact form.