Haircut Express

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
O NAS
- Założenie firmy – 1999 rok;
- Rozpoczęcie pracy sieci HAIRCUT EXPRESS w systemie franczyzowym – 2013 rok;
- Obecnie do sieci HAIRCUT EXPRESS należy ponad 150 salonów w czterech krajach: w Polsce, Czechach, Niemczech i Ukrainie.
- Ponad 120 salonów franczyzowych.
- Każdy z naszych franczyzobiorców posiada co najmniej dwa salony, troje z nich ponad 10.
- 30 salonów we własności sieci HAIRCUT EXPRESS.
- W Polsce jest 25 salonów, 10 pracuje w systemie franczyzowym.
CO WYRÓŻNIA NAS WŚRÓD INNYCH SALONÓW?
- Lokalizacja salonów HAIRCUT EXPRESS w pasażach handlowych ze stałym przepływem klientów.
- Jasne i zauważalne witryny.
- Pracujemy bez zapisów.
- W salonach nie ma administratorów, ich funkcję pełni samoobsługowy terminal.
- Własne oprogramowanie. Aplikacja na telefon dla klientów i fryzjerów.
- Wykonujemy tylko podstawowe usługi fryzjerskie: strzyżenie, stylizacja, farbowanie
- Sieć dla całej rodziny: mamy strefę dla dzieci, przystosowaną do wygodnego i komfortowego strzyżenia dzieci.
- Program lojalnościowy dla stałych klientów, 81 proc. naszych klientów to stali klienci.
- Ergonomiczne miejsca pracy dla fryzjerów ze wbudowanymi odkurzaczami i środkami do dezynfekcji narzędzi.
- Jasne standardy, według których pracuje cała sieć salonów HAIRCUT EXPRESS.
WŁASNE OPROGRAMOWANIE DO PROWADZENIA SALONU
- Własne oprogramowanie jest w pełni dostosowane do funkcjonowania na samoobsługowym terminalu.
- W terminalu znajdują się wszystkie usługi z cenami: klient wybiera usługę, terminal przyjmuje opłatę, wydaje resztę i rachunek. Każdy klient, zarówno jak fryzjer, posiada indywidualne konto.
- Aplikacje dla fryzjerów i klientów są powiązane z ogólnym systemem. Klient widzi takie informacje jak: lokalizacja salonu, dyspozycyjność fryzjerów oraz program lojalnościowy.
- Fryzjer w aplikacji prowadzi ewidencję godzin przyjścia i wyjścia z pracy. Może sprawdzić swój grafik, listę płac oraz zamówić materiały do salonu. W aplikacji znajduje się czat do bezpośredniego kontaktu i zarządzania.
- Każdy salon ma kilka kamer monitoringu, które rejestrują dane do siedmiu dni.
MISJA BIZNESU HAIRCUT EXPRESS
Tworzymy biznes po to, aby zarabiać pieniądze z przyjemnością.
Działamy tak, aby zoptymalizować proces zarządzania salonem i personelem (wszystkie odpowiedzi dotyczące zarządzania i prowadzenia salonu znajdują się w podręczniku operacyjnym)
Zarządzanie salonem zajmuje nie więcej niż 10 dni, a po roku pracy nawet 5-6 dni miesięcznie (posiadamy doświadczenie w zdalnym zarządzaniu).
MISJA SALONU HAIRCUT EXPRESS
Zadowolony fryzjer = zadowolony klient, który wróci ponownie oraz przyprowadzi rodzinę wraz z przyjaciółmi. To nasza zasada. Dlatego zawsze pracujemy nad motywacją pracownika i jakością/komfortem dla klienta.
JEDNOSTKI WŁASNE
Mamy 30 własnych salonów i ponad 120 franczyzowych. Posiadamy w Warszawie 20 salonów oraz 15 własnych i pięć franczyzowych.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
120, w tym pięć salonów w Warszawie, dwa salony w Poznaniu, dwa salony w Szczecinie, jeden salon we Wrocławiu.

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
ZALETY DOŁĄCZENIA DO SYSTEMU FRANCZYZOWEGO HAIRCUT EXPRESS
- Dzięki rozpoznawalności marki Haircut Express, klient uświadamia sobie, że odwiedza salon ze względu na jakość przedstawianych usług.
- Dołączając do systemu franczyzowego nie ma obaw o to jak w jaki sposób, dlaczego oraz gdzie zdobyć całe niezbędne do salonu wyposażenie.
- Korzystamy z własnego oprogramowania, a nasi fryzjerzy i klienci korzystają z aplikacji mobilnej
- Pełen pakiet instrukcji prowadzenia salonu HAIRCUT EXPRESS:
- Otwarcie salonu;
- Zarządzanie;
- Personel;
- Marketing;
- Zasady pracy z oprogramowaniem. W instrukcji znajduje się 99 proc. odpowiedzi na wszystkie pytania dotyczące otwarcia salonu, zarządzania salonem oraz na czym polega praca w salonie;
- Analiza miejsc konkurencji z punktu widzenia otwarcia waszego salonu (30 proc. odniesienia sukcesu salonu to lokalizacja);
- Indywidualny design dla każdego salonu. Otrzymacie projekt wnętrza salonu z dokumentacją techniczną;
- Branding witryny na zewnątrz;
- Reklama na poziomie lokalnym oraz krajowym (SEO, target, SMM);
- Sezonowe i okresowe szkolenia fryzjerów. Na corocznym spotkaniu nagradzamy najlepszych pracowników roku;
- Konsultacje w sprawach technicznych, finansowych i marketingowych;
- Jesteśmy z wami w trakcie i po otwarciu salonu – od poniedziałku do piątku, między 10:00 a 18:00;
- Dołączając do systemu, otrzymujecie doświadczenie 30 franczyz i 150 salonów, które z sukcesem pracują od 2013 roku w czterech krajach.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
KOSZTY I ZYSKI*
- Opłata wstępna – 23 tys. zł;
- Wynajem lokalu – od 35 do 50 mkw., cena za mkw. zależy od miasta;
- Remont – 15 tys. zł;
- Wyposażenie i meble – 70 tys. zł;
- Reklama – od 7 tys. zł;
- Materiały eksploatacyjne i kosmetyki – 5 tys. zł;
- Otwarcie salonu średnio – od 120 tys. zł.
*Część wyposażenia można wziąć w leasing lub kupić na raty.
*Można otrzymać dofinansowania od PUP na pierwszą działalność.
- Od pierwszego miesiąca pracy salon pokrywa bieżące wydatki i wynagrodzenia pracowników. W ciągu roku możliwe jest osiągnięcie zysku na poziomie 10-16 tys. zł miesięcznie;
- Okres zwrotu z inwestycji – 1,5-2 roku.
BIEŻĄCE MIESIĘCZNE OPŁATY FRANCZYZOWE
- 5 proc. od obrotów netto;
- Wsparcie własnego oprogramowania i aplikacji mobilnych 350 zł;
- Opłata marketingowa 300 zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
KIM SĄ NASI FRANCZYZOBIORCY?
- Przedsiębiorcy;
- Menedżerowie;
- Osoby, które zaczynają swoją przygodę z biznesem.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Ravis Sp. z o.o.
Find out more
Administratorem danych osobowych jest firma Ravis Sp. z o.o. (ul. Sarmacka 16 nr 138 , 02-972 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Haircut Express oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie haircutexpress.eu.
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...
The information contained in the catalog comes from the creators of the systems and is presented in order to familiarize the principles of cooperation with each of the companies. Before signing the agreement, each candidate for a franchisee or partner should check the attractiveness of the offer and the credibility of the information provided by the creator of the system. The publisher is not responsible for damages resulting from the performance or omission of specific legal actions by the user on their own behalf or on behalf of someone else, even if the user was guided in any way by the information contained in the franchise catalog when making the decision.
The editorial office reserves the right to verify the list of systems and information contained in the catalog. In case of receiving information that the presented data is false or out of date, please contact the editorial office .
PROFIT system sp. z o. o., publisher of the Franchising.pl portal, informs that it does not collect or process information sent via the contact form. All information entered in the survey is sent as an email to the system organizer listed in the franchise catalog. The entity receiving the information sent will use it to provide information on the submitted inquiry. Sending any of your personal data is voluntary, and the entity responsible for collecting and processing any personal data is the system organizer receiving the contact form.