New York Pizza Department
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Nowy York to jedno z tych miejsc, które zostają w człowieku na zawsze.
W młodości za wszelką cenę chcieliśmy zobaczyć, jak wygląda USA. Stany wydawały nam się baśniową krainą, gdzie spełniają się marzenia, a pieniądze leżą na ulicy. Kilka lat później odwiedziliśmy Nowy York, a lekcja wyniesiona z tej podróży jest krótka: trzeba spełniać marzenia. Tworząc w 2009 roku New York Pizza Department (NYPD) wiedzieliśmy, że nasz Amerykański Sen musi trwać jak najdłużej. Teraz Ty też możesz zrealizować swoje marzenia o własnym lokalu. Chcemy Ci w tym pomóc!
Za cel nadrzędny postawiliśmy sobie przybliżenie smaków Nowego Yorku w kraju nad Wisłą. Wnętrze przypominające zachodni dinner bar, profesjonalna obsługa oraz przepyszne amerykańskie pizze, burgery i makarony to nasz standard. W Nowym Yorku czas to pieniądz, dlatego stworzyliśmy autorski system szybkiej i sprawnej realizacji zamówień. Pilnujemy porządku dostaw, a nasi kierowcy pędzą z pizzą “na sygnale”. Unikatowe nazwy dań, prosto zza Oceanu, dopełniają naszej wizji kulinarnej podróży po Stanach.
Doświadczenie, które z sukcesem zdobyliśmy na krakowskim rynku oraz ugruntowana pozycja wśród lokalnych pizzerii, pozwoliły nam pójść o krok dalej i dzielić się naszymi umiejętnościami z innymi fanami kuchni i kultury USA. Chcielibyśmy zaproponować Ci możliwość przyłączenia się do systemu franczyzowego New York Pizza Department.
Misja naszej franczyzy:
“Dostarczyć gotowe narzędzia jak i wiedzę tak aby pozwolić przedsiębiorcom konkurować na rynku gastronomicznym, poprzez oferowanie wyjątkowych, wysokojakościowych produktów w przystępnej cenie”
Różne formaty
New York Pizza Department można otwierać w formacie z salą konsumpcyjną albo w modelu obsługującym tylko dostawy i odbiory, bez konsumpcji na miejscu. Dodatkowo franczyzodawca oferuje koncepty, które można połączyć z NYPD:
- koncept z kuchnią chińsko-amerykańską pod szyldem ŻarWOK
- koncept w formule dark kitchen z daniami na bazie kurczaka w panierce Alabama Mama
- koncept w formule dark kitchen z burgerami +48 Burger
JEDNOSTKI WŁASNE
2
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
23
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
- profesjonalne szkolenia,
- “know how”,
- podręcznik operacyjny,
- pomoc i wsparcie,
- otrzymanie wyłączności terytorialnej,
- brak wymogu znajomości branży,
- szeroka gama dostawców,
- wysoka jakość sprzedawanego produktu,
- niski pułap inwestycyjny,
- szybkie osiągniecie punktu rentowności.
Każdy franczyzobiorca otrzyma pomoc oraz pełne wsparcie przy otwarciu lokalu jak i podczas prowadzenia własnej restauracji spod szyldu New York Pizza Department.
Dodatkowo zapewniamy pełne, darmowe szkolenie zarówno franczyzobiorcy, jak i wszystkich pracowników.
Współpracujemy z największymi dystrybutorami produktów z sektora HORECA, przez co jakość dostarczanych produktów jest na najwyższym możliwym poziomie, przy zachowaniu bardzo korzystnych cen.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
1. Lokal NYPD z konsumpcją na miejscu
- minimalna inwestycja: 65 tys. zł netto
- całkowity koszt od: 120 tys. zł netto
- opłata wstępna (promocja): 6 tys. zł netto (zamiast 12 tys. zł)
- opłata bieżąca: 1,4 tys. zł netto
2. NYPD Express – dostawy i odbiory bez konsumpcji na miejscu
- minimalna inwestycja: 50 tys. zł netto
- całkowity koszt od: 90 tys. zł netto
- opłata wstępna (promocja): 3 tys. zł netto (zamiast 7,5 tys. zł)
- opłata bieżąca: 1250 zł netto
3. NYPD + ŻarWOK (koncept łączony)
- dodatkowy koszt sprzętu: 14,5 tys. zł netto
- opłata wstępna (promocja): 2,5 tys. zł netto
- opłata bieżąca: 500 zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- lokal o min. 30 mkw.,
- przyłącze energii elektycznej min. 20kW,
- wentylacja mechaniczna,
- min. 2 wejscia do lokalu,
- min. Wysokość lokalu to 3 metry.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Yummy Concepts S.A.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Yummy Concepts S.A. (ul. Dr. Jana Piltza 19 lok LU1, 30-392 Kraków). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego New York Pizza Department oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie nowojorska.pizza.
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

