Extrakantor.pl
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
O nas
Sieć marki EXTRAKANTOR.PL tworzą od 2013 roku kantory własne oraz punkty franchisingowe zlokalizowane na terenie całego kraju. Jesteśmy pierwszym i jedynym w Polsce z powodzeniem działającym franczyzodawcą w zakresie usług kantorowych. Misją firmy jest stworzenie najkorzystniejszych na rynku warunków wymiany walut, zarówno dla klientów detalicznych jak i hurtowych. By być konkurencyjnym systematycznie planujemy zwiększać skalę naszej działalności. Nasze hurtowe kursy walut są korzystniejsze niż kursy oferowane przez firmy „kantorowe" w Internecie.
Klienci EXTRAKANTOR.PL docenili:
- atrakcyjne kursy walut
- możliwość transakcji bezgotówkowych poprzez rachunek bankowy
- możliwość negocjacji kursów walut
- realizację indywidualnych zamówień np. na poszczególne nominały
- dogodny dojazd do punktów kantorowych
- profesjonalną obsługę, na życzenie również dyskretną obsługę w specjalnie dostosowanych pomieszczeniach
Opis systemu franczyzowego
Jako jedyni w Polsce udostępniamy kompleksowe rozwiązania potrzebne do prowadzenia własnego kantoru. W całej Polsce tworzymy większe oraz mniejsze oddziały EXTRAKANTOR.PL, które dzięki sprawdzonej koncepcji na prowadzenia kantoru wymiany walut o możliwie jednolitym wystroju i wspólnym „know-how" dają klientom gwarancję ceny, jakości i profesjonalizmu. Zadowolenie klientów przekłada się na realny zysk Partnera.
Sieć stacjonarnych kantorów wymiany walut EXTRAKANTOR.PL poszukuje do współpracy Partnerów, którzy szukają pomysłu na własny biznes i mają dobre podejście do klienta, prowadzą już firmę np. agencje opłat, biura podróży, lombardy czy agencje ubezpieczeniowe i chcą uzyskać dodatkowe, realne źródło dochodu zwiększając zakres oferowanych przez siebie usług lub prowadzą już kantor wymiany walut. Współpraca z nami odbywa się na zasadach partnerstwa.
JEDNOSTKI WŁASNE
7
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
18
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Doradztwo w zakresie uruchomienia i prowadzenia placówki tzw.„know-how".
- Wsparcie w trakcie trwania współpracy, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa oraz procedurami Narodowego Banku Polskiego.
- Szkolenia dla kasjerów walutowych. Pierwsze szkolenie dla właściciela lub menadżera oraz pracowników kantoru jest bezpłatne.
- Doradztwo przy projekcie wizualizacji wewnętrznej i zewnętrznej kantoru.
- Projekty reklam lub innych materiałów promocyjnych "na otwarcie".
- Korzystanie z logo Extrakantor.pl na materiałach handlowych i reklamowych placówki.
- Promocja na m.in. stronie www.extrakantor.pl (mapa dojazdu, dane teleadresowe placówki, cykliczne artykuły).
- Wyłączność terytorialna na prowadzenie kantoru pod marką Extrakantor.pl.
- Dostęp do większości walut, w tym trudnodostępnych.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Miesięczna opłata na fundusz reklamowy - 4% utargu brutto (płatne od 2. miesiąca).
- Jednorazowa opłata za przystąpienie do systemu franczyzowego - 10 000 zł netto.
- Szacunkowy koszt dostosowania lokalu / boksu, zabezpieczenia, zakupu sprzętu i systemu kantorowego – 15-20 tys.zł.
- Środki obrotowe na handel walutą od 100-250 tys. zł.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- Miasta powyżej 5 tys. mieszkańców, lokal min. 5 m2.
- Zaświadczenie o niekaralności.
- Własne środki finansowe na obrót walutami.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Extrakantor.pl Sp. z o.o.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Extrakantor.pl Sp. z o.o. (ul. 11 Listopada 10, 42-500 Będzin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Extrakantor.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie extrakantor.pl.
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

