Dobra Pączkarnia
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Wyrabiane przez nas pączki tworzone są według receptur przekazywanych od pokoleń, z zachowaniem tradycyjnych metod produkcji. Dbamy również, aby każdy wyprodukowany pączek był najwyższej jakości, zawsze świeży i ciepły serwowany klientom.
Najistotniejsze jest know - how firmy, którym służymy franczyzobiorcom. Otrzymują oni pełne wsparcie przez cały okres trwania umowy obejmujące szkolenia, marketing, produkty oraz kontrolę jakości. Naszym Partnerom zapewniamy współpracę i pełne zaangażowanie w prowadzeniu działalności gospodarczej. Franczyzobiorca nie musi więc posiadać doświadczenia w gastronomii, nasz zespół w pełni przygotuje zarówno franczyzobiorcę jak i jego personel do prowadzenia Pączkarni.
Aby zapewnić obsługę na najwyższym poziomie oraz sprawną produkcję franczyzobiorca odbędzie u nas miesięczne szkolenie, które pomoże spokojnie pokierować biznesem. Franczyzobiorca otrzyma pomoc przy wyborze personelu i lokalu, projekt aranżacji wnętrza oraz strój i wygląd personelu - doradzimy na każdym etapie powstawania Pączkarni. Oferujemy dostęp do starannie przygotowanego modelu franczyzy i projekcji finansowej.
Jednym z ważnych elementów są spotkania i konsultacje - zobowiązujemy się do pięciu wizyt w tygodniu w lokalu Franczyzobiorcy przez pierwszy miesiąc prowadzenia działalności oraz do minimum jednej wizyty w miesiącu w poźniejszym okresie. Nasz Partner otrzyma przemyślane kampanie marketingowe oraz sprawdzoną sieć dostawcow i partnerów - dostarczymy franczyzobiorcy na jego koszt wszelkie urządzenia niezbędne do prowadzenia działalności będącej przedmiotem umowy.
Dobra Pączkarnia ma na celu oferowanie najwyższej jakości produktu przez specjalnie do tego wyszkolonych pracowników. Lokale dobierane są tak, aby klient mógł przyglądać się całemu procesowi produkcji. Osoby zainteresowane współpracą z naszą firmą na pierwsze spotkanie zapraszamy zawsze do siedziby w Szczecinie. Jest to najlepszy sposób, aby zaznajomić się z charakterem Dobrej Pączkarni i podjąć decyzję o rozpoczęciu współpracy franczyzowej.
Dobra Pączkarnia to biznes dla osób, którym zależy na dobrym produkcie i szybkim zwrocie z inwestycji. Dla tych, którzy chcą aktywnie brać udział w rozwoju swojej firmy.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
51
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Minimalna kwota potrzebna do otwarcia Pączkarni to 150 tys. zł, powierzchnia lokalu to minimum 30 mkw.
- Lokal powinien być zlokalizowany w miejscu atrakcyjnym pod względem dostępności dla klientów, również w zakresie możliwości obserwowania produkcji.
- Opłaty ponoszone na rzecz franczyzodawcy to 7 proc. - w tym 2 proc. na marketing sieci.
- Jednorazowa oplata licencyjna wynosi 25 tys. zł, a w niej:
- 7 tys. zł opłaty wstępnej,
- 18 tys. zł w przypadku podpisania umowy franczyzowej.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Dobra Pączkarnia Sp. z o. o. Sp. k.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Dobra Pączkarnia Sp. z o. o. Sp. k. (ul. 5 Lipca 46, 70-374 Szczecin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Dobra Pączkarnia oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie dobrapaczkarnia.pl.
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

