Al. Capone

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

Min. kwota inwestycji 0

Sieć specjalistycznych sklepów z alkoholem Al.Capone wyznacza zupełnie inny, wyższy poziom usług w zakresie sprzedaży alkoholu. W naszych sklepach oprócz największego wyboru trunków z całego świata, klienci znajdą profesjonalną pomoc doradców, którzy o alkoholach wiedzą niemal wszystko. Zakupy w sklepach sieci Al.Capone to również przyjemność ze względu na niepowtarzalny klimat wnętrz.

JEDNOSTKI WŁASNE

Jednostki własne: 57 sklepów zlokalizowane m. in. w Lublinie, Tarnowie, Rzeszowie, Stalowej Woli, Dąbrowie Tarnowskiej, Szczucinie, Mielcu, Żabnie, Połańcu, Tuchowie, Zakliczynie, Pleśnej, Radomyślu Wielkim, Grodzisku Mazowieckim, Konstancinie-Jeziornie, Gdyni, Brzesku i Janowie Lubelskim.

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

  • Jednostki franczyzowe: 65 sklepów znajdujących się  m. in. w Częstochowie, Lublinie, Rzeszowie, Nowym Sączu, Łańcucie, Leżajsku, Krośnie, Jarosławiu, Grybowie, Jaśle, Gorlicach, Bochni, Krzeszowicach, Dobrzeniu Wielkim, Busku Zdrój, Mielcu, Myślenicach, Skawinie, Kluczborku, Kolbuszowej, Sanoku, Warszawie, Gdańsku, Wyszkowie, Łomiankach, Michałowicach, Ostrowie Wielkopolskim, Białymstoku, Łodzi, Jasienicy, Radomiu, Wołominie, Środzie Wielkopolskiej.

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • funkcjonowanie pod rozpoznawalną, dobrze kojarzoną przez klientów marką,
  • szybkie uzyskanie rentowności (średnia w sieci to 4 miesiące),
  • obroty w sklepach w sieci blisko 2 krotnie wyższe niż w branży,
  • korzystanie z polityki handlowej Al.Capone (promocje, długie kredyty kupieckie, zakupy pakietowe niedostępne dla pojedynczego sklepu),
  • stałe wsparcie operacyjne pozwalające na skuteczne zarządzanie sklepem,
  • aktywny marketing sieci,
  • szkolenia branżowe,
  • niskie koszty uczestnictwa,
  • możliwe dodatkowe bonusy posprzedażowe,
  • wprowadzanie innowacji uprzednio sprawdzonych w sklepach własnych.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • średni koszt prac adaptacyjnych około 25 tysięcy złotych
  • zatowarowanie (gotówka około 20 tysięcy złotych, pozostała cześć towaru kredyt kupiecki z długim terminem),
  • opłata wstępna 30 tysięcy złotych netto (w tym m.in.: znalezienie lokalizacji, pomoc w negocjacji i podpisaniu umowy, organizacja wyposażenia oraz zatowarowania sklepu, rekrutacja personelu, pakiet startowy: wizualizacja zewnętrzna, projekt wnętrza, oprogramowanie, odzież firmowa, pakiet szkoleń i stały nadzór naszych pracowników). Wspieramy każdą czynność przed otwarciem i w trakcie działania sklepu. 
  • opłata bieżąca  2% od zakupów netto (możliwość zwrotu całości opłaty),
  • opłata marketingowa 1% od sprzedaży netto.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • posiadanie odpowiedniego zaplecza finansowego,
  • bezpośrednie zaangażowanie w bieżącą działalność sklepu (co najmniej na początkowym etapie jego działania),
  • chęć nauki na temat asortymentu, który jest w sprzedaży,
  • mile widziane doświadczenie w handlu (nie jest wymagane).

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Al. Capone

Pin iconul. Chemiczna 142, 33-101 Tarnów Website icon http://www.al.capone.pl

Find out more

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Al. Capone.
Phone
Email

Administratorem danych osobowych jest firma Al. Capone (ul. Chemiczna 142, 33-101 Tarnów). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Al. Capone oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie al.capone.pl.

Featured franchises

The information contained in the catalog comes from the creators of the systems and is presented in order to familiarize the principles of cooperation with each of the companies. Before signing the agreement, each candidate for a franchisee or partner should check the attractiveness of the offer and the credibility of the information provided by the creator of the system. The publisher is not responsible for damages resulting from the performance or omission of specific legal actions by the user on their own behalf or on behalf of someone else, even if the user was guided in any way by the information contained in the franchise catalog when making the decision.

The editorial office reserves the right to verify the list of systems and information contained in the catalog. In case of receiving information that the presented data is false or out of date, please contact the editorial office .

PROFIT system sp. z o. o., publisher of the Franchising.pl portal, informs that it does not collect or process information sent via the contact form. All information entered in the survey is sent as an email to the system organizer listed in the franchise catalog. The entity receiving the information sent will use it to provide information on the submitted inquiry. Sending any of your personal data is voluntary, and the entity responsible for collecting and processing any personal data is the system organizer receiving the contact form.