Chinkalnia
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Soczyste pierożki chinkali, smakowite chaczapuri, długie toasty i klimatyczny wystrój. W sieci restauracji Chinkalnia dzielimy się miłością do gruzińskiej kuchni i biesiady.
W naszym menu znajdują się najbardziej popularne dania kuchni gruzińskiej, a o jakość dba szef kuchni Levan Meparishivili, który też osobiście szkoli wszystkich kucharzy.
Zainteresowanym ofertą franczyzy proponujemy sprawdzony pomysł na biznes, poparty wieloletnim doświadczeniem. Pierwsza Chinkalnia powstała w 2014 roku, aktualnie działamy w 94 lokalizacjach w 5 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W Polsce działają 23 restauracje w 16 miastach, a prace nad kolejnymi lokalami trwają.
JEDNOSTKI WŁASNE
4
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
90
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
- pomoc przy wyborze lokalu i jego aranżacji,
- projekt technologii lokalu,
- szkolenia kucharzy i personelu obsługującego restaurację,
- opieka osobistego menedżera,
- przekazanie kompendium wiedzy - standardów technologicznych, podręcznik operacyjny,
- wsparcie w prowadzeniu działalności - analiza sprzedaży i optymalizacja kosztów,
- korzystne zakupy u sprawdzonych dostawców,
- wsparcie marketingowe,
- wspólnie otwieramy restaurację!
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Kwota inwestycji uzależniona jest od metrażu lokalu oraz jego stanu technicznego, rekomendujemy wybór pomieszczenia po gastronomii.
- Kwota inwestycji: od 200 000 zł
- Opłata licencyjna: 35 000 zł
- Oplata miesięczna: 3% od obrotu brutto
- Okres zwrotu 10-18 miesięcy.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
- miasta powyżej 100 tys. mieszkańców,
- lokal o powierzchni 100-250 m2,
- pozwolenie na sprzedaż alkoholu,
- dbałość o jak najwyższą jakość dań oraz poziom obsługi klientów,
- akceptacja standardów wypracowanych przez markę i gotowość wprowadzenia ich we własnym lokalu oraz chęć współpracy z siecią na partnerskich zasadach.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Georgian Food Systems Sp. z o.o.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Georgian Food Systems Sp. z o.o. (ul. Wigilijna 5/9, 20-502 Lublin). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Chinkalnia oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie chinkalnia.pl.
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.
