Travelplanet.pl
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Travelplanet.pl to jeden z liderów branży turystycznej działający na polskim rynku od ponad 20 lat.
Rozpoznawalny, mocno charakterystyczny brand Travelplanet.pl, co roku przyciąga do salonów w całym kraju setki tysięcy Klientów.
Firma prowadzi portal turystyczny oraz ogólnopolską sieć stacjonarnych salonów sprzedaży.
Od 2025 r. wszystkie salony Travelplanet.pl to placówki działające w modelu franczyzy.
W ponad 130 Salonach Franczyzowych Travelplanet.pl Klienci mogą wybrać wymarzone wakacje i wycieczki, a w trosce o swój komfort i bezpieczeństwo - dokonać wyboru ubezpieczenia podróżnego.
Ponadto Travelplanet.pl umożliwią swoim Klientom zakup produktów dodatkowych takich jak: wycieczki fakultatywne, miejsca w samolocie, parking przy lotnisku i wielu innych.
Każdy Partner Franczyzowy - poza atrakcyjnym systemem prowizyjnym - otrzymuje od Travelplanet.plpełne wsparcie operacyjne i marketingowe.
Organizator Systemu Franczyzowego zapewnia swoim Partnerom m.in.: wyłączność terytorialną, wsparcie dedykowanego Kierownika Regionalnego, infolinię ze wsparciem merytorycznym i technicznym.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
131
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy warunki współpracy w oparciu o atrakcyjny system prowizyjny i Umowę Franczyzy, która jako jedyna w branży jest zawierana na czas nieokreślony.
Sprzedaż:
- ponad 20 letnie know how prowadzenia salonów podróży w formacie stacjonarnym;
- system szkoleń/ tour-study;
- uzyskanie zgód na sprzedaż oferty TO w lokalizacji salonu Partnera;
- możliwość korzystania ze znaku Travelplanet.pl w trakcie trwania Umowy;
- dostęp do systemów sprzedażowych i raportujących;
- w ofercie ponad 50 touroperatorów, w tym jako jedyny multiagent na rynku polskim udostępniamy ofertę TOP 10 polskich i zagranicznych touroperatorów;
- wsparcie Regionalnego Kierownika Sprzedaży;
- sprzedaż kart podarunkowych Travelplanet.pl.
Marketing
- działanie pod znaną i rozpoznawalną marką;
- wsparcie przy opracowaniu wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej salonu;
- wsparcie marketingowe w narzędziach elektronicznych (FB, Insta, wizytówka Google);
- wsparcie w obszarze marketingu stacjonarnego (plakaty, banery, billboardy;
- uczestnictwo w akcjach promocyjnych organizowanych przez touroperatorów;
- pakiet powitalny na start (gadżety dla Klientów salonu);
- ogólnopolskie kampanie ATL (TV/ radio/ outdoor) budujace wizerunek I znajomość marki Travelplanet.pl.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Koszt wejścia do sieci 6 tys. zł netto;
- Opłata jednorazowa,
- Nie pobieramy żadnych innych opłat za udział w Systemie, poza kosztami refaktur (terminal, opłaty za płatności elektroniczne, opłaty zo dostęp do systemów dostawców zewnętrznych np. MerlinX);
- Partner realizuje adaptacje salonu i jego wyposażenie wg obustronnie zaakceptowanych projektów wizualizacji zewnętrznej i wewnętrznej.
- Estymowany koszt otwarcia salonu o powierzchni 20 – 30m2 to od 35 – 50 tys. zł netto
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Jesteśmy otwarci na Franczyzobiorców z doświadczeniem w turystyce jak i osoby gotowe zaangażować się w zgłębienie jej arkanów (nie wymagamy doświadczenia w branży)
Miejscowości powyżej 15 tys. mieszkańców (zawsze sprawdzamy potencjał lokalizacji, również uwzględniając lokalnie działające salony),
Salony uliczne:
- lokalizacja na parterze
- wejście bezpośrednio od ulicy
- minimum jedna witryna
- powierzchnia min. 20m2
Salony w dyskontach osiedlowych, galeriach handlowych, pasażach i parkach handlowych:
- wejście bezpośrednio z ciągu komunikacyjnego
- minimum jedna witryna
- powierzchnia min. 20m2
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Travelplanet.pl S.A.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Travelplanet.pl S.A. (ul. Legnicka 48-50 bud. G, 54-202 Wrocław). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Travelplanet.pl oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie travelplanet.pl.
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

