Pijalnia Wódki i Piwa

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

Min. kwota inwestycji 0

OBYWATELU, WEŹ SPRAWY W SWOJE RĘCE I OTWÓRZ KULTOWĄ PIJALNIĘ WÓDKI I PIWA W SWOIM MIEŚCIE

Pijalnia Wódki i Piwa to marka, która w Polsce działa od 2010 roku i obecnie posiada ponad 36 lokalizacji. Od początku pod szyldem Mex Polska S.A. spółki notowanej na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Pijania Wódki i Piwa jest najszybciej rozwijającym się konceptem drink bary w segmencie bistro w Polsce. Zostań franczyzobiorcą i stań się częścią dynamicznej organizacji z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży restauracyjnej.

Ideą tego pomysłu jest, aby w niecodziennej scenerii, przez 24 godziny na dobę oferować swoim gościom, po bardzo przystępnych cenach, typowe dla tamtych czasów, proste przekąski takie jak: zimne nóżki, śledzik czy tatar oraz wybrane rodzaje napojów alkoholowych i bezalkoholowych.

NAJBARDZIEJ IKONICZNA MARKA DRINK BAR W SEGMENCIE BISTRO NA RYNKU W POLSCE

  • Nasze lokale zna ponad 80% dorosłych Polaków
  • Jesteśmy obecni na Polskim rynku gastronomicznym ponad 15 lat
  • 95% Gości ocenia naszą cytrynówkę jako najlepszą.

NOWOCZESNA MARKA, KTÓRA UMIE ZNALEĆ POŁĄCZENIE Z HISTORIĄ

  • wyjątkowy wystrój jak i specjalnie wyszkolony personel umożliwia konsumentom odbycie niezwykłej podróży w czasie i cofnięcie się do lat 60-tych XX w., tj. do Polski z okresu PRL.
  • Rozwijamy się najszybciej w rosnącym segmencie rynku barów bistro.
  • Budujemy sprzedaż dzięki centralnym i lokalnym kampaniom marketingowym. Wsparcie dla Twojej restauracji uszyjemy na miarę.                                

JESTEŚMY CZĘŚCIĄ GRUPY MEX POLSKA S. A.

  • Dostarczymy Ci standardy, szkolenia teoretyczne i praktyczne przygotowujące do samodzielnego prowadzenia Pijalni Wódki i Piwa.
  • Zapewniamy najlepsze produkty alkoholowe oraz piwo w najlepszych cenach, dzięki sprawnej sieci dystrybucyjnej i certyfikowanym partnerom.

DYNAMICZNY I BEZPIECZNY MODEL BIZNESOWY

  • W ciągu ostatnich trzech lat sieć naszych lokalizacji powiększyła się o ponad 90%! Pijalnia Wódki i Piwa w Polsce to obecnie 36 Pijalni.
  • Niezależnie od tego jaką dużą powierzchnią dysponujesz, dostosujemy się do Ciebie
  • Szukamy lokalizacji w miastach liczących powyżej 30 tysięcy mieszkańców na terenie całej Polski.

Aktualnie rozszerzamy swoją ofertę i poszukujemy, które dopiero chcą zacząć swoją przygodę z gastronomią, ale także przedsiębiorców prowadzących już lokal gastronomiczny, którzy nie są zadowoleni z osiąganych obecnie wyników i chcieliby zwiększyć dochody otwierając Pijalnię Wódki i Piwa.

 

JEDNOSTKI FRANCZYZOWE

36 lokalizacji

  • Augustów, Rynek Zygmunta Augusta 28
  • Białystok, ul. Lipowa 3/5
  • Bydgoszcz, ul. Podwale 12/Magdzińskiego
  • Częstochowa, ul. Jerzego Waszyngtona 18
  • Gdańsk, ul. Długi Targ 35/38
  • Gliwice, ul. Raciborska 1
  • Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 135
  • Jelenia Góra, Pl. Niepodległości 1
  • Katowice, ul. Mariacka 8
  • Kielce, ul. Św. Leonarda 23
  • Koszalin, ul. Zwycięstwa 25
  • Kraków, Pl. Nowy 7
  • Kraków, ul. Szewska 20
  • Kraków, ul. Floriańska 34
  • Legnica, ul. Zamkowa 8
  • Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 24
  • Łódź, ul. Piotrkowska 92
  • Olsztyn, ul. Staromiejska 6
  • Opole, ul. Książąt Opolskich 2-6
  • Pabianice, ul. Zamkowa 1
  • Poznań, Stary Rynek 85
  • Poznań, ul. Wrocławska 8
  • Radom, ul. Moniuszki 18
  • Rzeszów, ul. Mickiewicza 4
  • Sosnowiec, ul. Warszawska 3/36
  • Suwałki, ul. Tadeusza Kościuszki 80
  • Szczecin, ul. Ks. Bogusława X 4/2
  • Toruń, Rynek Staromiejski 26/27/Chełmińska 1
  • Tychy, Al. Jana Pawła II 10
  • Warszawa, ul. Nowy Świat 19
  • Warszawa, ul. Nowy Świat 22/28 pawilony 2 i 3
  • Warszawa, ul. Nowogrodzka 27
  • Wrocław, ul. Ruska 51/51B
  • Wrocław, ul. Rynek – Ratusz 13-14
  • Wrocław, ul. Św. Mikołaja 8-11
  • Żary, ul. Zamkowa 1

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

Wszystkie Pijalnie franczyzowe otrzymują dedykowane wsparcie w prowadzeniu biznesu. Franczyzobiorcy otrzymują opiekę Franchise Business Coacha, który na co dzień kontaktuje z menadżerami Pijalni i regularnie daje informację zwrotną w celu zwiększenia efektywności i zyskowności biznesu.

Oferujemy:

  • DOŚWIADCZENIE wsparcie dla franczyzobiorcy od momentu podpisania umowy.
  • PROCEDURY koordynacja przy projektach technicznych i technologicznych.
  • LOKALIZACJA pomoc - doradztwo „non stop” - dobre porady przez telefon i osobiście dotyczące wyboru koncepcji i lokalizacji.
  • RENTOWNOŚĆ rozwiązania minimalizujące koszty wystroju.
  • LEASING pomoc w uzyskaniu wsparcia finansowego na budowę lub zakup wyposażenia.
  • MODEL FINANSOWY Atrakcyjny model finansowy, szybki zwrot z inwestycji.
  • PROJEKT I BUDOWA Wsparcie w zaprojektowaniu i budowie Pijalni.
  • PODRĘCZNIK OPERACYJNY Przekazanie receptur naszych dań oraz drinków
  • KNOW HOW Prawo do prowadzenia lokalu pod marką Pijalnia Wódki i Piwa.
  • ROZWÓJ Szkolenia dla franczyzobiorcy i jego kadry kierowniczej.
  • WSPARCIE I COACHING Ciągłe wsparcie i coaching w zakresie kluczowych procesów i wyzwań biznesowych.
  • WYMIANA DOŚWIADCZEŃ Przynależność do forum franczyzowego
  • MARKETING Współpraca marketingowa na poziomie centralnym i lokalnym.
  • PARTNERZY SIECI stałe zniżki u dostawców na cały asortyment alkoholi oraz napojów.

Franczyza Pijalni Wódki i Piwa to prowadzenie własnego lokalu we współpracy z doświadczonym operatorem restauracji, firmą Mex Polska.

Wypracowany zysk z prowadzenia restauracji w całości zostaje u franczyzobiorcy

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

  • UMOWA FRANCZYZOWA 5 lat z możliwością przedłużenia
  • OPŁATA WSTĘPNA 5 000 PLN  (jednorazowa)
  • OPŁATA FRANCZYZOWA 2% comiesięcznego obrotu, nie mniej niż 1000 zł miesięcznie (opłata miesięczna)

INWESTYCJA:

Franczyza Pijalni Wódki i Piwa wiąże się z koniecznością poniesienia jednorazowego kosztu od 75 000 PLN do 140 000 PLN w zależności od wielkości lokalu i jego przystosowania do potrzeb gastronomii oraz lokalizacji.

Z naszego doświadczenia estymujemy następujący poziom inwestycji:

Od 75 tys. zł netto

*ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 60 m2 i charakterze gastronomicznym. Idealne dla małych miejscowości 30-40 tys. mieszkańców.

Od 110-140 tys. zł netto

*ORIENTACYJNA cena modernizacji lokalu o powierzchni ok. 100 m2 i charakterze gastronomicznym.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

Idealny Franczyzobiorca to osoba zmotywowana, pełna pasji do prowadzenia biznesu gastronomicznego i przedsiębiorcza. Poszukujemy osób, które są otwarte, gotowe do zdobywania nowej wiedzy. Doświadczenie w branży gastronomicznej jest dużym atutem kandydata, aczkolwiek każda zaangażowana osoba, po odpowiednim przeszkoleniu może prowadzić Pijalnie Wódki i piwa na wysokim poziomie.

Pijalnia Wódki i Piwa musi posiadać salą konsumpcyjną, która oferuje naszym Obywatelom dedykowaną przestrzeń do dzielenia się naszymi pysznymi smakołykami.

  • lokalizacja na poziomie ulicy, miejsce z witryną lub oknami na ulicę.
  • wejście od głównej ulicy
  • duży ruch pieszy
  • lokalizacje w centrum miasta
  • miejsca na ogródek sezonowy dla gości i dostawców
  • docelowa powierzchnia od 60 do 120 m2 (nie więcej niż 150m2)

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

Mex Polska S.A.

Pin iconul. P.O.W. 25; 90-105 Łódź Website icon http://www.mexpolska.pl/franczyza/

Find out more

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Pijalnia Wódki i Piwa.
Phone
Email

Administratorem danych osobowych jest firma Mex Polska S.A. (ul. P.O.W. 25; 90-105 Łódź). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Pijalnia Wódki i Piwa oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie mexpolska.pl.

Phone
Email

Featured franchises

The information contained in the catalog comes from the creators of the systems and is presented in order to familiarize the principles of cooperation with each of the companies. Before signing the agreement, each candidate for a franchisee or partner should check the attractiveness of the offer and the credibility of the information provided by the creator of the system. The publisher is not responsible for damages resulting from the performance or omission of specific legal actions by the user on their own behalf or on behalf of someone else, even if the user was guided in any way by the information contained in the franchise catalog when making the decision.

The editorial office reserves the right to verify the list of systems and information contained in the catalog. In case of receiving information that the presented data is false or out of date, please contact the editorial office .

PROFIT system sp. z o. o., publisher of the Franchising.pl portal, informs that it does not collect or process information sent via the contact form. All information entered in the survey is sent as an email to the system organizer listed in the franchise catalog. The entity receiving the information sent will use it to provide information on the submitted inquiry. Sending any of your personal data is voluntary, and the entity responsible for collecting and processing any personal data is the system organizer receiving the contact form.