Mr. Kebab
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
System franczyzowy Mr. Kebab wprowadza fast food nowej jakości - pełen mięsa mielonego i hamburgera. Kebab to produkt, który już poznałeś, ale nigdy nie był tak dobry, tak soczysty i szczególnie smaczny jak w międzynarodowej sieci Mr. Kebab.
Razem z innymi konsekwentnie dobranymi produktami przygotowywanymi w duchu zdrowego odżywiania, wprowadzamy filozofię dobrze zorganizowanej i równie dobrze zaopatrzonej kuchni typu fast food opartej na Kebabie, dzięki czemu będziesz mieć pewność jakości produktu dla swoich klientów.
W połączeniu z wysokiej jakości usługą masz szansę stać się częścią międzynarodowej sieci przyczyniając się do zadowolenia naszych klientów gdziekolwiek się znajdują. Przyczynisz się również do zadowolenia z osiągniętych wyników sprzedaży i finansów.
Zintegruj się z międzynarodową rodziną wysokiej jakości napojów - Mr. Kebab. Otrzymasz możliwość pracy w systemie, w którym Ci wszystko pokażemy , wszystkiego nauczymy , wyszkolimy Twoich pracowników i będziemy Cię wspierać aby odnieść sukces.
JEDNOSTKI WŁASNE
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Oferujemy pomoc:
- w znalezieniu odpowiedniej lokalizacji,
- podczas targów,
- podczas wdrażania,
- podczas uruchamiania.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
- Początkowa inwestycja waha się od 40 do 80 tys. euro (w zależności od wielkości lokalu),
- Licencja podstawowa: 10 tys. euro,
- Opłaty miesięczne: 5 proc. obrotów.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Wymagania dotyczące lokalu:
- około 50 mkw. (jeśli miejsca do siedzenia są wspólne),
- około 100 mkw. z miejscami do siedzenia.
Istnieje również możliwość stoiska na zewnątrz:
- około 35 mkw. bez miejsc do siedzenia (tylko stojące),
- około 70 mkw. z miejscami do siedzenia.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Mr. Kebab s.r.o.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Mr. Kebab s.r.o. (Vozárová 1, 040 17 Koszyce, Słowacja). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Mr. Kebab oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie mrkebab.eu.
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.
