Fonny Funny
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Stoiska handlowe Fonny Funny (tzw. ,,wyspy”) w centrach handlowych w całej Polsce są odpowiedzią na oczekiwania klientów, najnowsze trendy w świecie ozdoby i ochrony telefonów: designerskie, różnorodne, a nawet zaprojektowane przez klienta: etui, pokrowce, nakładki oraz folie/szkła ochronne na telefony. Praktykujemy sprawdzony w Europie, nowy w Polsce, sposób ekspozycji towaru. Bazujemy na kilkunastoletnim doświadczeniu w rozwoju i zarządzaniu siecią franczyzową. Osiągane wysokie marże na wszystkich stoiskach potwierdzają trafność modelu biznesowego.
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
14 lokalizacji franczyzowych, więcej na https://www.fonnyfunny.pl/lokalizacje.html
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Zapewniamy:
- stałą profesjonalną pomoc,
- meble stoiskowe,
- wspólnie zaakceptowane lokalizacje,
- bardzo niską kosztowo inwestycję,
- dobre ceny u dostawców produktów,
- wysokie marże, sięgające 75 proc. („z każdego” 1 000 zł obrotu detalicznego pozostaje 750 zł zysku).
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Około 25 tys zł, zależy od lokalizacji.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Poszukujemy osób przedsiębiorczych, samodzielnych i otwartych na nowe inwestycje.
Nie jest wymagane doświadczenie branżowe.
Przy relatywnie niewielkiej inwestycji wiemy, że nasze przedsięwzięcie może być ciekawe zarówno dla osób na początku swojej drogi biznesowej, jak również jako kolejne przedsięwzięcie dla kogoś kto już ma styczność z handlem detalicznym i chętnie poszerzy swoje portfolio biznesowe.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
FF Sp. z o. o.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma FF Sp. z o. o. (ul. Jaworska 6, 53-612 Wrocław). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Fonny Funny oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie fonnyfunny.pl.
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.
