La Mancha
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
System franczyzowy La Mancha to sposób na uruchomienie własnej firmy, która dzięki zbudowanej marce i zaangażowaniu specjalistów, maksymalizuje prawdopodobieństwo Twojego sukcesu.
Dlaczego to najlepszy sposób na biznes?
Ponieważ La Manchę stworzyli specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkół językowych i nauczaniu, eksperci marketingu i kształtowania wizerunku.
Na co dzień o najwyższy poziom merytoryczny nauczania języka hiszpańskiego, portugalskiego, katalońskiego czy włoskiego w La Mancha dbają metodycy i wykładowcy, w tym także zagraniczni nauczyciele z wykształceniem pedagogicznym.
W La Manchy znajdziesz zatem profesjonalne podejście do nauki języka hiszpańskiego, atrakcyjną ofertę tłumaczeniową oraz...sposób na własny biznes!
Czym system franczyzowy La Mancha wyróżnia się na polskim rynku?
La Mancha to jedyny franczyzodawca w Polsce, który oferuje swoim partnerom biznesowym:
- know-how
- szkolenia z kontaktu z klientem
- szkolenia dla pedagogów z metod nauczania
- pomoc w marketingu
- branding, logo
- stronę www
- profil na TikToku
- wzory umów z klientem
- model biznesowy z lektorami
- wspólny wzór faktur.
Zostając partnerem La Manchy, będziesz właścicielem najlepszej szkoły języka hiszpańskiego w Polsce!
Kogo szukamy?
Ofertę franczyzy La Manchy adresujemy do młodych i ambitnych osób, które nie chcą pracować „na etacie”, ale „wystartować” z własnym, dobrze rokującym biznesem.
Mile widziana jest znajomość hiszpańskiego; licencjat z iberystyki lub certyfikat DELE B2.
Dlaczego? Otóż franczyzobiorca będzie uczyć w swojej w szkole, w której koniecznością będzie porozumiewanie się z otoczeniem np. lektorami-nativami w języku hiszpańskim.
Kogo szukamy?
Ofertę franczyzy La Manchy adresujemy do młodych i ambitnych osób, które nie chcą pracować „na etacie”, ale „wystartować” z własnym, dobrze rokującym biznesem.
Jednym z naszych wymogów jest (minimum) licencjat z iberystyki lub certyfikat DELE B2.
Dlaczego? Otóż franczyzobiorca będzie uczyć w swojej w szkole, w której koniecznością będzie porozumiewanie się z otoczeniem np. lektorami-nativami w języku hiszpańskim.
Jakie są nasze dodatkowe wymagania? Przede wszystkim zaangażowanie, pasja do tworzenia wspólnej marki sieci szkół La Mancha w Polsce. Szkoły jednocześnie mają być centrami zrzeszającymi hispanofilów, oferującymi naukę, tłumaczenia i promocję kultury.
Franczyzobiorca początkowo nie musi posiadać lokalu, może uczyć pod egidą La Manchy np. w siedzibie klienta.
JEDNOSTKI WŁASNE
1
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
5
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
La Mancha oferuje swoim klientom nauczanie języka hiszpańskiego, portugalskiego, francuskiego, włoskiego, katalońskiego i polskiego dla obcokrajowców, tłumaczenia i szeroko pojętą promocję kultury ww. krajów.
Naszym franczyzobiorcom oferujemy: know-how, w tym dostęp do systemu, w oparciu o który działa sekretariat szkoły i programów nauczania języka hiszpańskiego na każdym poziomie zaawansowania i dla każdego przedziału wiekowego, począwszy od dzieci od 2 r.ż. poprzez młodzież szkolną, studentów i na dorosłych skończywszy; wsparcie merytoryczne z zakresu podręczników szkolnych, szkolenia dla pedagogów z metod nauczania, marketing – szkolenia z zakresu obsługi klienta, branding (wspólne logo, kolorystyka, wzór ulotek, banerów, i innych materiałów reklamowych), wspólną stronę internetową, profil na TikToku, model biznesowy z lektorami, wzory umów z klientami, wzory umów z lektorami.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Mile widziana znajomość języka hiszpańskiego. Nie jest to jednak kluczowy wymóg. Franczyzobiorca może też być obywatelem Hiszpanii.
Powinien być przygotowany na zarejestrowanie własnej działalności gospodarczej i na wynajęcie i urządzenie lokalu – minimum jednej sali mogącej pomieścić do 10 osób, wraz z toaletą i niewielkim zapleczem socjalnymi.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Mile widziana znajomość języka hiszpańskiego. Nie jest to jednak kluczowy wymóg.
Franczyzobiorca musi posiadać minimum licencjat z filolgii hiszpńskiej lub iberystyki, albo certyfikat DELE na poziomie B2. Może też być obywatelem Hiszpanii. Powinien być przygotowany na zarejestrowanie własnej działalności gospodarczej i na wynajęcie i urządzenie lokalu – minimum jednej sali mogącej pomieścić do 10 osób, wraz z toaletą i niewielkim zapleczem socjalnymi.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego (ul. Wielkopolska 399, 81-531 Gdynia). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego La Mancha oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie franczyzalamancha.pl.
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Santander
Placówki bankowe
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.
