Santander
INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta.
Placówki partnerskie Santander Bank Polska S.A. rozwijamy od 2008 roku. Tworząc system partnerski zależało nam na zbudowaniu sieci, która będzie odpowiadać na oczekiwania klientów i dostarczać kompletną ofertę produktową w mniejszych miastach (powyżej 10 tys. mieszkańców), gdzie nie ma oddziałów własnych naszego banku.
Czekamy na Ciebie!
Byłoby idealnie, gdyby Partner znał świat bankowości i sprzedaży. Nie jest to jednak warunek konieczny, by dołączyć do naszej sieci.
Stawiamy na osoby przedsiębiorcze i gotowe na wyzwania. Zarządzania placówką bankową można się nauczyć, a my w tym pomagamy!
A może interesuje Cię praca doradcy klienta?
Jeżeli własny biznes nie jest dla Ciebie możesz dołączyć do zespołu placówki partnerskiej. Wówczas proponujemy Ci zatrudnienie u Partnera Banku i umowę zlecenie podpisaną z Santander Bank Polska.
JEDNOSTKI WŁASNE
ponad 400
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
ponad 150
INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
Korzyści ze współpracy:
- brak opłaty wstępnej - dołączenie do naszej sieci nie wiąże się z żadną opłatą. Wymagamy jedynie posiadania środków na wynajęcie/zakup lokalu, wyposażenia go zgodnie ze standardami banku i środków na bieżące prowadzenie działalności,
- szeroka oferta produktowa - placówki partnerskie oferują produkty i usługi dla klientów indywidualnych oraz dla firm. Sprawdź ofertę na stronie santander.pl,
- dodatkowe wynagrodzenie - oprócz standardowego prowizyjnego wynagrodzenia, partner może liczyć na dodatkowe profity,
- pomoc w wyposażeniu placówki - zapewniamy zewnętrzne oznakowanie placówki oraz wewnętrzny element wizerunkowy, a także użyczamy sprzęt komputerowy,
- wsparcie reklamowe - naszym partnerom zapewniamy dostęp do bezpłatnych materiałów reklamowych, a także fundusz reklamowy, nawet 8 tys. zł na rok,
- ciekawe szkolenia - dostarczamy wiedzę o produktach i usługach, a także uczymy doradców w jaki sposób prowadzić rozmowę sprzedażową, a partnerów zarządzania biznesem.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Inwestycja w placówkę jest uzależniona od powierzchni i stanu technicznego lokalu. Adaptacja lokalu o powierzchni ok. 40 mkw. na placówkę trzystanowiskową to koszt ok. 25 tysięcy złotych plus nakłady związane z dostosowaniem lokalu do standardów banku.
Szukamy osób przedsiębiorczych, potrafiących wykorzystywać szanse i osiągać cele. Jeżeli masz motywację do działania, jesteś osobą otwartą na wyzwania i lubisz ludzi, dołącz do grona partnerów Santander Bank Polska S.A.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Santander Bank Polska S.A.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej
Administratorem danych osobowych jest firma Santander Bank Polska S.A. (Pl. Władysława Andersa 6, 61-894 Poznań). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Santander oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie santanderpartner.pl.
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.
Informacje zawarte w katalogu pochodzą od twórców systemów i prezentowane są w celu przybliżenia zasad współpracy z każdą z firm. Przed podpisaniem umowy każdy kandydat na franczyzobiorcę lub partnera powinien sam sprawdzić atrakcyjność oferty i wiarygodność informacji podawanych przez twórcę systemu. Wydawca nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku dokonania lub zaniechania przez użytkownika określonych czynności prawnych w imieniu własnym czy też w cudzym imieniu, nawet jeżeli użytkownik przy podejmowaniu decyzji kierował się w jakiejkolwiek mierze informacjami zawartymi w katalogu franczyz.
Redakcja zastrzega sobie prawo do weryfikowania listy systemów oraz informacji zawartych w katalogu. W przypadku otrzymania informacji o tym, że prezentowane dane są nieprawdziwe lub nieaktualne prosimy o kontakt z redakcją.
PROFIT system sp. z o.o., wydawca portalu Franchising.pl, informuje, że nie gromadzi, ani nie przetwarza informacji wysłanych za pomocą formularza kontaktowego. Wszystkie informacje wprowadzone w ankiecie są wysyłane jako email do organizatora systemu wymienionego w katalogu franczyz. Podmiot otrzymujący przesłane informacje będzie je wykorzystywał w celu udzieleniu informacji na przesłane zapytanie. Przesłanie jakichkolwiek swoich danych osobowych jest dobrowolne, a podmiotem odpowiedzialnym za gromadzenie i przetwarzanie ewentualnych danych osobowych jest organizator systemu otrzymujący formularz kontaktowy.

