Millennium Bank

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM
Sieć franczyzowa Banku Millennium składa się z ponad 234 oddziałów, działających w starannie dobranych lokalizacjach w całej Polsce. Stale rozbudowujemy sieć, dbając jednocześnie o jej efektywność. Obecnie poszukujemy Partnerów w miejscowościach liczących od 8 tys. mieszkańców, w których nie ma żadnej placówki Banku Millennium. Jednocześnie jesteśmy gotowi przeanalizować inne zaproponowane lokalizacje, wierząc, że nasi Partnerzy, dzięki znajomości lokalnych rynków, najlepiej wiedzą, gdzie warto zainwestować w nową placówkę.
Oferta franczyzy w Banku Millennium skierowana jest do każdego, kto chce prowadzić własny biznes. Jesteśmy otwarci na współpracę z osobami, które mają już zarejestrowaną własną firmę lub dopiero planują otworzyć działalność gospodarczą. Doświadczenie w biznesie finansowym będzie dodatkowym atutem, bo pomaga szybciej osiągnąć wysoką efektywność i wysokie przychody w tym biznesie.
Bank jest obecny na polskim rynku od 1989 roku, od roku 2003 Bank działa pod marką Bank Millennium. Siec franczyzowa rozwijana jest od marca 2007 roku i ma swoje korzenie w ówczesnym Eurobanku. Po fuzji banków w listopadzie 2019 nadal intensywnie się rozwija i umacnia, korzystając z ponad 15-sto letniego doświadczenia, co owocuje obecnie silną siecią działającą pod szyldem jednego z największym Banków w Polsce. Bank Millennium jest siódmym pod względem wielkości bankiem w Polsce. Zatrudnia ok. 6000 pracowników i prowadzi sieć ponad 500 oddziałów. Fuzja Banku Millennium z Eurobankiem pozwoliła na wzmocnienie pozycji Banku Millennium m.in. w obszarze kredytów konsumenckich, rozszerzenie sieci o model franczyzowy i zbudowanie kompetencji zarządzania w tym obszarze.
JEDNOSTKI WŁASNE
364
JEDNOSTKI FRANCZYZOWE
234

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY
- Rozwijająca się sieć placówek i Partnerów, ze wzrastającym udziałem multifranczyzobiorców;
- Wysoki priorytet sieci franczyzowej w strategii banku;
- Silna marka franczyzodawcy wspierana aktywnymi, ogólnopolskimi działaniami reklamowymi;
- Wieloletnie doświadczenie we współpracy z siecią franczyzową zdobyte wcześniej pod marką eurobank;
- Szeroka oferta produktowa zarówno dla klienta detalicznego (konta, pożyczki, kredyty hipoteczne) jak i dla przedsiębiorców (rachunki firmowe, kredyty, leasing)
- Oferta dla klientów jest tożsama z innymi kanałami sprzedaży Banku;
- dostęp do baz danych Banku ułatwiających pozyskanie nowych i budowanie relacji z dotychczasowymi klientami;
- jednolity system informatyczny – wszystkie placówki partnerskie mają dostęp do centralnego systemu informatycznego banku i objęte są identycznym wsparciem informatycznym, co placówki własne. Operacje realizowane w systemie informatycznym w placówkach partnerskich odbywają się w czasie rzeczywistym, on-line;
- Stabilność współpracy - placówki partnerskie traktowane są pod względem organizacji procesów sprzedażowych na równych zasadach z innymi kanałami sprzedaży funkcjonującymi w Banku;
- Kompleksowe i profesjonalne wsparcie dla Partnera i placówki (opiekun w regionie, infolinia produktowa, infolinia techniczna 24/7 oraz specjalnie wyodrębniony Wydział Wsparcia Placówek Franczyzowych);
- Wsparcie marketingowe - placówki partnerskie mają dostęp do materiałów promocyjnych Banku.
PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
Partner pokrywa koszt inwestycji z własnych środków. Dopuszczamy jednak możliwość sfinansowania inwestycji w otwarcie placówki ze środków pomocowych Unii Europejskiej lub dofinansowania z Urzędu Pracy
Na koszty uruchomienia placówki składają się wydatki Partnera na:
- remont placówki, czyli dostosowanie lokalu do wymogów banku, instalacja alarmu, klimatyzacji, ubezpieczenie - koszty szacowane indywidualnie w zależności od stanu lokalu;
- wizualizację wewnętrzną: sejfy, meble, wykładzina, urządzenia biurowe (telefon, niszczarka, liczarka) - minimalny koszt wyposażenia wewnętrznego placówki dwustanowiskowej to ok. 41 tys. zł netto.
Bank partycypuje w kosztach elementów wizualizacji zewnętrznej. Bank ponosi także koszty związane z utrzymaniem oraz serwisowaniem przekazanego sprzętu komputerowego. Na koszt Banku odbywają się wszelkie szkolenia pracowników i franczyzobiorcy.
Poza kosztami związanymi z uruchomieniem placówki Partner jest zobowiązany do pokrywania bieżących kosztów związanych z jej funkcjonowaniem (np. koszty mediów, zatrudnienia pracowników, wynajmu sprzętu IT, ubezpieczenia).
Źródła dochodów Agenta:
- wynagrodzenie za pozyskanie nowych klientów, sprzedaż produktów i usług bankowych dla Klientów indywidualnych (w tym dostęp do produktów hipotecznych za pośrednictwem wyspecjalizowanego pracownika banku) oraz przedsiębiorców (np. rachunków firmowych, kredytów, leasingu);
- wynagrodzenie za wypełnianie wymogów jakościowych w zakresie obsługi Klienta w badaniu jakościowym;
- bonusy za realizację celów nakładanych przez Bank;
- długoterminowe programy motywacyjne i bieżące konkursy sprzedażowe.
PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
Standardy lokalu pod placówkę agencyjną Banku Millennium:
- rekomendujemy otwarcie placówki w centrum miasta i/lub przy głównej ulicy handlowej (rynek, deptak) z witryną umożliwiającą ekspozycję reklamy,
- wielkość lokalu potrzebna do otwarcia placówki franczyzowej to min. 36 m2 sali sprzedaży (dodatkowo lokal powinien posiadać zaplecze),
- wejście do lokalu od strony ciągu komunikacyjnego (nie w bramie i nie od podwórka),
- witryna od ulicy min. 2x2m samego szkła bez krat – szyby w standardzie P4,
- możliwość powieszenia neonu zewnętrznego nad witryną lokalu,
- jedna ze ścian placówki musi mieć nie mniej niż 3 m w linii prostej,
- możliwość podłączenia stałego łącza o dużej przepustowości (rekomendowane MPLS 4/4),
- stały zewnętrzny adres IP zakończony łączem Ethernet (bez obsługi Wi-Fi),
- możliwość zakotwiczenia sejfów do podłoża (na sali operacyjnej oraz na zapleczu),
- pobliski parking jako dodatkowy atut lokalizacji.
Jeżeli jesteś zainteresowana/y otwarciem własnej placówki franczyzowej, pozostaw swoje zgłoszenie za pośrednictwem formularza kontaktu, dostępnego na stronie www.bankmillennium.pl/o-banku/franczyza/szczegoly lub poniżej na portalu franchising.pl. W zgłoszeniu podaj swoje imię i nazwisko, tel. kontaktowy oraz miejscowość / województwo, w której /(którym) chciał(a)byś otworzyć oddział pod marką "Bank Millennium" lub prześlij nam swoje dane z danymi lokalizacji na adres: partner@bankmillennium.pl.
INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY
Bank Millennium SA
Find out more
Administratorem danych osobowych jest firma Bank Millennium SA (ul. Stanisława Żaryna 2A, 02-593 Warszawa). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Millennium Bank oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie .
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...
The information contained in the catalog comes from the creators of the systems and is presented in order to familiarize the principles of cooperation with each of the companies. Before signing the agreement, each candidate for a franchisee or partner should check the attractiveness of the offer and the credibility of the information provided by the creator of the system. The publisher is not responsible for damages resulting from the performance or omission of specific legal actions by the user on their own behalf or on behalf of someone else, even if the user was guided in any way by the information contained in the franchise catalog when making the decision.
The editorial office reserves the right to verify the list of systems and information contained in the catalog. In case of receiving information that the presented data is false or out of date, please contact the editorial office .
PROFIT system sp. z o. o., publisher of the Franchising.pl portal, informs that it does not collect or process information sent via the contact form. All information entered in the survey is sent as an email to the system organizer listed in the franchise catalog. The entity receiving the information sent will use it to provide information on the submitted inquiry. Sending any of your personal data is voluntary, and the entity responsible for collecting and processing any personal data is the system organizer receiving the contact form.