Museum of Senses

INFORMACJE O SYSTEMIE FRANCZYZOWYM

Min. kwota inwestycji 0

Muzea specjalistyczne związane z edukacją i rozrywką to nisza na rynku.

Wyjątkowość koncepcji Muzeum Zmysłów:

  •  zintegrowane zmysły człowieka jako „narzędzie” do zwiedzania wystaw muzealnych;
  •  wdrażanie lokalnej kultury poprzez zapewnienie zlokalizowanego doświadczenia odwiedzającego;
  •  oferta atrakcyjna dla wszystkich niezależnie od wieku (od 3 do 90 lat).

Model biznesowy Museum of Senses jest możliwy do zrealizowania jako franczyza, partnerstwo lub spółka joint venture i zawiera następujące elementy:

  • niszowy rynek z dużym potencjałem;
  • unikalna koncepcja muzeum;
  • zróżnicowane kanały sprzedaży;
  • marketing / media społecznościowe;
  • model operacyjny.
  1. Potencjał - wyniki finansowe funkcjonującycy muzeów
    Poniższe dane finansowe odnoszą się do funkcjonujących Muzeów Zmysłów i nie stanowią w żaden sposób gwarancji przyszłych wyników w żadnej lokalizacji:
    • Średnia sprzedaż 1,3 mln USD / rok
    • Najlepsza lokalizacja sprzedaż 1,5 mln. USD / rok
    • EBITDA 55% - 65%
    • Zwrot franczyzobiorcy z zainwestowanego kapitału - od 6 do 18 miesięcy
  2. Ocena aktualnego potencjału przez franczyzodawcę
    Doświadczenie, rozrywka, edutainment - to jedna z 3 najważniejszych branż, które będą się rozwijać w okresie po Covid 19 ze względu na prosty fakt, że ludzie są chętni do zabawy, relaksu i spędzania wspaniałych chwil z bliskimi w niesamowitych lokalizacjach.

JEDNOSTKI WŁASNE

Dwa muzea, w Pradze w Czechach i w Bukareszcie w Rumunii.

INFORMACJE DLA FRANCZYZOBIORCY

  • Muzeum Zmysłów zajmuje się wszystkimi założonymi działaniami i na co dzień zapewnia partnerom know-how i wsparcie we wszystkich segmentach prowadzenia koncepcji Muzeum Zmysłów;
  • Kompleksowe bieżące wsparcie operacyjne;
  • Szkolenia i wiedza operacyjna.

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI

Najpierw zastanówmy się, dlaczego warto zainwestować w koncepcję Muzeum Zmysłów:

  • Koncepcja edukacyjno-rozrywkowa z nowoczesnym wzornictwem = ogromna nisza z bardzo niską konkurencją;
  • Najszersze możliwe cele = wyższe i zróżnicowane strumienie przychodów;
  • Atrakcyjne przez cały rok = łatwiejsze operacje, stabilne wpływy ze sprzedaży;
  • Łatwe w zarządzaniu = niskie, kontrolowane koszty;
  • Stosunkowo mała inwestycja = szybki zwrot z inwestycji;
  • Twój sukces jest naszym sukcesem = wsparcie na najwyższym poziomie
  • Idealne wyczucie czasu = oczekiwany popyt w okresie po Covid-19

Całkowita wartość inwestycji uzależniona jest od wielkości lokalizacji, która może wahać się od 250 m2 do ponad 1000 m2 i więcej, jej stanu oraz zrealizowanej koncepcji wystawienniczej. Całkowita minimalna kwota inwestycji to 200 000 euro.

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI

  • osoby, które mogą podzielić pasję do prowadzenia Muzeum Zmysłów;
  • szczególne cechy osobiste, takie jak ambicja, energia i wysoka motywacja do odniesienia sukcesu;
  • przenikliwy umysł biznesowy, przedsiębiorcze podejście i udokumentowane doświadczenie w rozwijaniu odnoszącego sukcesy biznesu, idealnie w biznesie rozrywkowym lub zbliżonym (wysoce pożądane, ale nie niezbędne);
  • możliwości inwestycyjne umożliwiąjące otwarcie muzeum w ramach franczyzy, partnerstwa lub spółki joint-venture;
  • osoby cechujące się dużym zaangażowaniem w obsługę klienta i doświadczenie odwiedzających.

Muzeum Zmysłów można otworzyć we wszystkich większych miastach (powyżej niż pół miliona mieszkańców), a zwłaszcza w miastach atrakcyjnych turystycznie przez cały rok, nie tylko sezonowych.

Jesteśmy również zainteresowani partnerami / franczyzobiorcami na innych rynkach w Europie, Ameryce Północnej i Azji.

INFORMACJE O FRANCZYZODAWCY

6S Entertainment d.o.o.

Pin iconVisnjevac 18, Zagreb, Croatia Website icon https://museumofsenses.com/

Find out more

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy, jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji. Informacje zawarte w formularzu zostaną przekazane bezpośrednio do Museum of Senses.
Phone
Email

Administratorem danych osobowych jest firma 6S Entertainment d.o.o. (Visnjevac 18, Zagreb, Croatia). Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przedstawienia szczegółów dotyczących systemu franczyzowego Museum of Senses oraz nawiązania współpracy. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższych celów. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych dostępne są w polityce prywatności na stronie museumofsenses.com.

Featured franchises

The information contained in the catalog comes from the creators of the systems and is presented in order to familiarize the principles of cooperation with each of the companies. Before signing the agreement, each candidate for a franchisee or partner should check the attractiveness of the offer and the credibility of the information provided by the creator of the system. The publisher is not responsible for damages resulting from the performance or omission of specific legal actions by the user on their own behalf or on behalf of someone else, even if the user was guided in any way by the information contained in the franchise catalog when making the decision.

The editorial office reserves the right to verify the list of systems and information contained in the catalog. In case of receiving information that the presented data is false or out of date, please contact the editorial office .

PROFIT system sp. z o. o., publisher of the Franchising.pl portal, informs that it does not collect or process information sent via the contact form. All information entered in the survey is sent as an email to the system organizer listed in the franchise catalog. The entity receiving the information sent will use it to provide information on the submitted inquiry. Sending any of your personal data is voluntary, and the entity responsible for collecting and processing any personal data is the system organizer receiving the contact form.